Ketkä tykkää läskihiiristä?

Amkuha

Meillä on poikue, jossa vanhempien piilevät läskigeenit ilmeisesti tulivat esiin. Osa on myyty, mutta kotona on vielä yksi läskityttö ja kolme läskipoikaa. Mielestäni tämä on ihania pehmoleluja. En yritä rajoittaa heidän syömistään, vaan saavat popsia ihan rauhassa ja olla palloja. Teenkö jotenkin väärin? Ovat n. 5 kk tällä hetkellä ja toistaiseksi ainakin ihan terveitä. En ymmärrä, miksi toisia pitäisi pitää nälässäkään. Nauttikoot mieluummin elämästään. Jos se sitten sen takia on himpun verran lyhyempi, niin haittaako jotakin?

2

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zedä

      Onhan nuo sinänsä söpöjä, mutta myös surullisen näköisiä, ja mun läskigeeniset ei oo pystyneet esim kiipeilemään samalla tavalla kuin normaalit kaverinsa :/ Ei niitä normaaleihin mittoihin ole saanut ruokavaliolla, enkä oo pitänyt nälässä tietenkään, mutta oon syöttänyt niille kuitenkin rajallista ruokavaliota samalla tavalla kuin muillekin hiirille. Eli sopivaksi todettu päivän ruokamäärä heitettynä puruihin etsittäväksi. Pysyy hiirutkin aktiivisina kun pääsee vähän näkemään vaivaa ruuan eteen :) Ja toki paljon liikuntamahdollisuuksia tarjolle!

    • Läski

      Onko jossain suomenkielellä juttua läskihiiristä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe