Ketkä tykkää läskihiiristä?

Amkuha

Meillä on poikue, jossa vanhempien piilevät läskigeenit ilmeisesti tulivat esiin. Osa on myyty, mutta kotona on vielä yksi läskityttö ja kolme läskipoikaa. Mielestäni tämä on ihania pehmoleluja. En yritä rajoittaa heidän syömistään, vaan saavat popsia ihan rauhassa ja olla palloja. Teenkö jotenkin väärin? Ovat n. 5 kk tällä hetkellä ja toistaiseksi ainakin ihan terveitä. En ymmärrä, miksi toisia pitäisi pitää nälässäkään. Nauttikoot mieluummin elämästään. Jos se sitten sen takia on himpun verran lyhyempi, niin haittaako jotakin?

2

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zedä

Onhan nuo sinänsä söpöjä, mutta myös surullisen näköisiä, ja mun läskigeeniset ei oo pystyneet esim kiipeilemään samalla tavalla kuin normaalit kaverinsa :/ Ei niitä normaaleihin mittoihin ole saanut ruokavaliolla, enkä oo pitänyt nälässä tietenkään, mutta oon syöttänyt niille kuitenkin rajallista ruokavaliota samalla tavalla kuin muillekin hiirille. Eli sopivaksi todettu päivän ruokamäärä heitettynä puruihin etsittäväksi. Pysyy hiirutkin aktiivisina kun pääsee vähän näkemään vaivaa ruuan eteen :) Ja toki paljon liikuntamahdollisuuksia tarjolle!

• Läski

Onko jossain suomenkielellä juttua läskihiiristä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      37
      3962
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      100
      3524
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      110
      3447
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      78
      3205
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      88
      3184
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2845
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2630
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2513
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2509
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      95
      2249
    Aihe