Olen joskus kirjastosta lainannut E,C:n kirjoittaman teoksen. Ihmemies, ei huuhaajuttuja.
Edgar Cauceseuran jäsenyys. Pitäisikö liittyä?
11
111
Vastaukset
- E.V.fani
Liity heti!
Edgar Cayse tiesi kaikki asiat!
Jumala ja enkelit antoivat tiedot hänelle.
Efgatr Caysen kaikki ennustukset ovat pitäneet paikkansa tähän asti. - Cauce_Näkijä.Parantaja
Liityin. Vuosimaksu vain 39 € vuosi. Odotan saavani jäsenyyden myötä uusia näkemyksiä.
- pakattu.KAHVILEIPÄ
Miksi vuosimaksun pitää päättyä yhdeksään euroon kuten kaikenlaiset tarjoushinnat? 42,75 eur olisi jotenkin luottamusta herättävämpää.
- Oletpakattu-IDIOOTTI
pakattu.KAHVILEIPÄ kirjoitti:
Miksi vuosimaksun pitää päättyä yhdeksään euroon kuten kaikenlaiset tarjoushinnat? 42,75 eur olisi jotenkin luottamusta herättävämpää.
Jos et pysy asiassa, niin älä kommentoi!
- Oletpakattu-IDIOOTTI
pakattu.KAHVILEIPÄ kirjoitti:
- lää
Oletpakattu-IDIOOTTI kirjoitti:
Jos et osaa kirjoittaa vastausviestiäsi vain yhteen kertaan, älä kirjoita sitäkään.
- Bäää
lää kirjoitti:
Jos et osaa kirjoittaa vastausviestiäsi vain yhteen kertaan, älä kirjoita sitäkään.
Jos sull ei oo asiaa!
ÄLÄ KIRJOITA PALSTALLR!
SAATANAN IDIOOTTI!
- Hän.USA.lainen
MKitkään erialojen tutkijat eivät onnistuneet narauttamaan Edcar Caycea mistään vilpillisestä toiminnasta.
Hän diagnosoi ihmisiä hyvin onnistuneesti jonkinlaisessa transsitilassa. Sellaisella olisi nykyisinkin käyttöä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Edgar_Cayce - Paperiarkkipiisba
Suosittelen mieluimmin msgneettimediaa, sillä se on parempi.
- lää
Tässä parempi sivusto;:
Suora linkki: http://www.magneettimedia.com/7-maailman-eniten-maarattya-reseptilaaketta-ja-niiden-luonnolliset-vastineet/#comment-10241- Myös-lää-olen
Olen paperiarkkipastori, paperiarkkipiispa, nälkäpalkkasoturi, vaaravyöhyketerapia, muurahaiskäpykaarti, avaruusalusastia, häpykarvalakki, siveysvyölaukku, sananjalkaväki, huoltovarmuuskumi, paavin_anoppi, kyypakkausteippi, hassu_tuttuna, Turva-Kassu, Bermudan.kolmiolääke. Tunnen sinut ja teidät!
Olen Kymenlaaksossa, -sta, pastori, rovasti, reikimeditoija, satamatyöntekijä, ruokatuntihitsaaja ja olen syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Ja olen åpaperiarkkipastori, paperiarkkipiispa, nälkäpalkkasoturi, vaaravyöhyketerapia, muurahaiskäpykaarti, avaruusalusastia, häpykarvalakki, siveysvyölaukku, sananjalkaväki, huoltovarmuuskumi, paavin_anoppi, kyypakkausteippi, hassu_tuttuna, Turva-Kassu, Bermudan.kolmiolääke ..
Olen palstan sikamaisin sansnmuuttaja skepo!
Röh töh röh, vaan ksikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034593Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743881363- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10867- 64866