Julkiset ip osoitteet

egfresdgraaw

Eli tarkoituksena olisi hankkia uusi 4G liittymä kun muutan vanhemmilta omaan asuntoon koska aloitan opiskelut eri paikkakunnalla

Pyörittelen koneella usein erilaisia palvelimia, mm. teamspeak, Arma 3, Terraria ja muita pelipalvelimia joissa on mahdotonta muiden yhdistää ilman että on portit avattu oikein

Nykyisestä vanhempien liittymästä en tiedä muuta kuin sen että se on Soneran (Telian) kaapeliliittymä ja sillä on porttien avaaminen onnistunut, kun taas aikaisemmilla liittymillä en siinä ikinä onnistunut, alkoi sitten liittymän vaihdon jälkeen toimimaan itsestään vanhalla reitittimellä vaikka en vanhoja asetuksiani muuttanut, eli toisin sanoen sen aikaisilla palveluntarjoajilla ei ilmeisesti ollut julkisia ip-osoitteita.

Kiinnostaisi siis tietää että millä 4G liittymillä tällainen olisi mahdollista, mitä nyt nopeasti luin niin DNA:n 4G liittymällä ilmeisesti toimii apn vaihtamisella? Haluaisin vain varmistua asiasta koska se on minulle aika tärkeää että palvelimet toimii, varsinkin näin IT-alan opiskelijana palvelimien käyttö on lähes jokapäiväistä

2

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjhhg

Vaikka muuten saisit homman pelittämäänkin, mobiililiittymä on ihan liian epävakaa tuollaiseen.

• Puhelimenkäyttäjä

Moni asia selviää googlaamalla.

Itse mietin tuota aikanaan. Yritysliittymiin on parempi saatavuus, mutta kuluttajille ei myydä. DNAlla vanhemmissa liittymissä ollut joskus saatavilla. Tulevaan asuntoosi tulee varmaankin jonkinlainen piuha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe