Ovat hyvin suojeltuna verratuna muita maita. Kaikki muut kuninkaalliset MINÄ mukaan lukien ovat jotenkin mediassa olleet... trump... ruotsin kuninkaalliset... englannin.... monaco... suomen kuninkaalliset sen sijaan vain pelleilevät kamelinpaskalla ja varastelevat eivätkä ole missään nyky evoluution MEDIA uutisissa laisinkaan eikä sanomalehdissä ellei jotain kamelinpaskaa kamelinpaskalla pidä todistaa. Tästä voitte nähdä että he tekevät mitä vain syödäkseen toisen lautasesta ja heillä ei ole mitään tekemistä suomen kanssa. He olisivat voineet olla hyviä ja tehdä ratkaisuja lojaalisti kunnioituksella ja ansaita kaiken yhdelle ja itselle mutta varastaminen ja vuosisatoja jatkunut kunnioittamuus on vienyt ja vie toivottavasti heidät opetukselle.... Toivottavasti jonnekkin missä on hyvä olla toiselle ihmiselle kunnioituksellinen jokaisen maapallon yhteisöjen, kaupunkien ja maiden ihmisille tässä ihmis maapallossa.
He ovat vain tehneet töitä itsellensä ja ihmiskunnan tuhon eteen varastamisella ja piiloittelemisella kuin kyse on ollut viimeiset 400vuotta ihmisistä ja ihmiskunnasta eikä kamelinperse simpanssi apina rodun jalostusta rannikon kalafirmoissa.
Suomessa kuninkaalliset...
EnHäiritse
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247