Hei! Tehdäänkö nykyään armeijassa punnerruksia? Mielestäni olen ok kuntoinen muuten mutta punnerruksia en pysty tekemään. Muuten minua kiinnostaa armeija mutta punnerrusten takia ei. Jos siellä punnerretaa ja en pysty niin minut varmaa nauretaan ulos sieltä?
Armeija ja punnerrukset
Nallepuh123
4
1423
Vastaukset
- kalleSFV
Kyllä siellä tehdään. Kuinka monta punnerrusta sä tuut tekemään riippuu yksiköstä esim. Erikoisjoukois tehään paljon enemmän kuntoilua..Mut hei mul on pakko sanoa, ettet ole "ok kuntoinen" jos et pysty punnerrettaa..kannattaa harjoitella
- Anonyymi
nii jut mä oo 13vuotias ja mä pystyn tekee 30 punnerrusta mutta väsyttää kyllä
- Anonyymi
MÄ OON 13 vuotias ja jaksan tehdä juuri ja juurin 30 punnerrusta ja painen 65 kiloa ja oon 178cm pitkä
- Anonyymi
Sinusta tulee näpsäkkä homo-orja upseerikerholle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424420
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484165- 643786
- 1233762
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394