Jos käytätte firman palveluita, niin siivouksen laatu kannattaa ottaa esille sopimusta tehdessä. Rakentavalla palautteella ei ole vaikutusta, mutta sopimus onneksi loppuu pian.
Kotkan kotisiivous
15
2704
Vastaukset
- yks_nainen
Pidä vaan narsupervo huoli omista susiuuneista! Älä tunge niitä trollejasi joka paikkaan. Me tiedetään sä olet katkerista katkerin etkö huomaa sitä itse ?
Mulla piisaa työkeikkaa, mut mitenkäs ne suteen muuratut uunit, onko ne tuonu työkeikkoja ?- Riittääköaikaamuuhun
Ai sulla pukkaa työkeikkaa. En usko. Oletko ihan joka arkipäivä töissä kun on niitä työkeikkoja ?
- Oletkoedestyöelämässä
Montakos työkeikkaa sulla on viikossa kun täällä niitä kehut ?
- NimiEsille
Oho!!! Onko vainoajan henkilöllisyys selvinnyt? Kotisiivouksen siivooja vai yrittäjä? Miksi vainoaa?
- yks_nainen
Kukahan se on vainooja ?
Jokainen joka seuraa palstaa tietää kuka on vainooja ja sotkija !
Miksi eräs haminalainen saa lahjarahaa ?
Miksi lahjarahan antaja ei ensimmäisenä lahjoita omalle lapselle ?
Helppoa vastata !
Kyllä me tiedetään kuka on trolli ! - Börjetäti
yks_nainen kirjoitti:
Kukahan se on vainooja ?
Jokainen joka seuraa palstaa tietää kuka on vainooja ja sotkija !
Miksi eräs haminalainen saa lahjarahaa ?
Miksi lahjarahan antaja ei ensimmäisenä lahjoita omalle lapselle ?
Helppoa vastata !
Kyllä me tiedetään kuka on trolli !Aika aktiivinen siivooja täällä trollaa ja herjaa ihan päivittäin. Ehditkö päivisin tehdä töitä ollenkaan ? Tänään ollut ylivilkas herjojen heitto yhtä henkilöä kohtaan.
- 171n1b
Kuka tämä mielenterveysongelmainen siivooja on?
- Nkkqqi
Kansa vaatii nimeä esille! Joko saadaan vuosien vainoaja tilille?
- Anarkistipaholainen
Nkkqqi kirjoitti:
Kansa vaatii nimeä esille! Joko saadaan vuosien vainoaja tilille?
Otsolan narsistin nimi on tiedossa.
- Ökyporvari44
Joo, huomautukset eivät menneet perille. Piti vaihtaa firmaa.
- Repomussalo
Suamen paras siiivous. Vie tyhjät kaljapullotkin pois.
- Anonyymi
Huono työnjälki ja valehtelevat vielä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756