Jos käytätte firman palveluita, niin siivouksen laatu kannattaa ottaa esille sopimusta tehdessä. Rakentavalla palautteella ei ole vaikutusta, mutta sopimus onneksi loppuu pian.
Kotkan kotisiivous
15
2603
Vastaukset
- yks_nainen
Pidä vaan narsupervo huoli omista susiuuneista! Älä tunge niitä trollejasi joka paikkaan. Me tiedetään sä olet katkerista katkerin etkö huomaa sitä itse ?
Mulla piisaa työkeikkaa, mut mitenkäs ne suteen muuratut uunit, onko ne tuonu työkeikkoja ?- Riittääköaikaamuuhun
Ai sulla pukkaa työkeikkaa. En usko. Oletko ihan joka arkipäivä töissä kun on niitä työkeikkoja ?
- Oletkoedestyöelämässä
Montakos työkeikkaa sulla on viikossa kun täällä niitä kehut ?
- NimiEsille
Oho!!! Onko vainoajan henkilöllisyys selvinnyt? Kotisiivouksen siivooja vai yrittäjä? Miksi vainoaa?
- yks_nainen
Kukahan se on vainooja ?
Jokainen joka seuraa palstaa tietää kuka on vainooja ja sotkija !
Miksi eräs haminalainen saa lahjarahaa ?
Miksi lahjarahan antaja ei ensimmäisenä lahjoita omalle lapselle ?
Helppoa vastata !
Kyllä me tiedetään kuka on trolli ! - Börjetäti
yks_nainen kirjoitti:
Kukahan se on vainooja ?
Jokainen joka seuraa palstaa tietää kuka on vainooja ja sotkija !
Miksi eräs haminalainen saa lahjarahaa ?
Miksi lahjarahan antaja ei ensimmäisenä lahjoita omalle lapselle ?
Helppoa vastata !
Kyllä me tiedetään kuka on trolli !Aika aktiivinen siivooja täällä trollaa ja herjaa ihan päivittäin. Ehditkö päivisin tehdä töitä ollenkaan ? Tänään ollut ylivilkas herjojen heitto yhtä henkilöä kohtaan.
- 171n1b
Kuka tämä mielenterveysongelmainen siivooja on?
- Nkkqqi
Kansa vaatii nimeä esille! Joko saadaan vuosien vainoaja tilille?
- Anarkistipaholainen
Nkkqqi kirjoitti:
Kansa vaatii nimeä esille! Joko saadaan vuosien vainoaja tilille?
Otsolan narsistin nimi on tiedossa.
- Ökyporvari44
Joo, huomautukset eivät menneet perille. Piti vaihtaa firmaa.
- Repomussalo
Suamen paras siiivous. Vie tyhjät kaljapullotkin pois.
- Anonyymi
Huono työnjälki ja valehtelevat vielä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809