Olen ahdistunut, olen tuntenut oloni erittäin yksinäiseksi, olen itkenyt niin kuin tänään kokeiden palautuksissa. Olen saanut liiankin usein vain juuri tietyltä opettajalta aina samoja tuloksia ihan sama miten hoidan asiani tai teen töitä! Olen saanut aikaisemmin yheltä toiselta opettajalta juurikin mies-henkilöltä enimmäkseen 7 numeroita enkusta, mutta nytten ku käyn nais-opettajan enkun kursseilla niin saan aina 4 tai 5. Mun enkun kurssien ekoilla tunneilla käydään aina läpi arvostelu kriteerit ja ne ovat yleensä tuntityöskentely, ryhmätyöskentely, poissaolot, läksyt, freewrite (vapaa muotoiset esseet) ja koe. Jotenkin tunnen itseni täysin ulos kaikista näistä kriteereistä. Muhun on kohdistunut jatkuvasti nais-opettajalta enimmäkseen koe kuin mikään muu kriteeri. Olen tehnyt sen erään nais-opettajan tunnilla 8 kpl esseitä, ollu tunnilla todella aktiivinen jne. Mutta kaikki se työ ja vaiva on vaa VITUN TURHAA!;( Saan kokeiden palautukses aina siltä opettajalta vaa kommenttia "hyvä sul on hyvä tahti, jatka samaan malliin! Älä masennu, khyllä se siitä!" Ja jotekin aina ku pääsen kotiin tuon kuuleman lauseen jälkeen, purskahdan itkuun, kun en pysty muuta tunnetta antamaan itselleni. Kuulen koulun käytävillä usein kun muut kehuvat toisiaan ja kehuskelevat, että esseittensä avulla ovat pystyneet nostamaan koe numeroansa 2 numerolla, mutta mikä on mun tulos????!!!! ;;(;(;( mun numero ei edes nouse 0% ylöspäin, vaikka kuinka hyvän luettavan, kieliopillisen esseen teen! ;(
Ennen kävin mies-opettajan enkun kursseilla ja siellä tein esseitä joka kirjan kappaleesta, olin aktiivinen, tein tunnilla niin kuin kotonakin hommia ja sain kokeista joko 6 tai 7.
Mul ei oo yhelläkää enkun kurssilla ollut yhtää kaveria, ku kaikki muut mun kavereista ovat jo käyneet enkun kurssit kaikki, ku mä kävin niiden ajoilla saksan kursseja. Ja nyt must tuntuu et kellekkää en voi purkaa tätä, ku ei noi kurssin ulkopuolella olevat kaverini tajua sitä tilannetta, miltä must oikeest tuntuu ja eivätkä oo nähneet mun kurssin menoa silloin ku kävin.
Mul kokoajan käy mielessä että voisin vain vahingoittaa itseäni..
Olenko ainut?Mikään muu arvostelu kriteeri ei päde
5
50
Vastaukset
- xxxsxxs
Voin jo kuvitella, kuinka paljon tuo sattuu!!! Huomaan jo kuinka huolissas olet itsestäsi ja siitä mitä muut saavat. Oletko miettinyt onko kyseessä kenties joku tahallinen teko? Mielestäni tuo jo kuulostaa siltä, että jtn hyvinkin pahasti on pielessä! En osaa sanoa kelle sun pitäs sanoa tästä asiasta, mutta todella sairasta touhua. Kaverini on kokenut tismalleen melko samanlaista touhua nyt lukiossaan. On harmi, että tällaiset henkilöt, jotka kärsivät tällaisesta ovat joko ei- opettajien suosikkeja tai kyseessä on kulttuuri tausta.
Joka tapauksessa on kamalaa ajatella nyt näin joulunkin tienoilla, että jälleen kerran sai kokea siltä kyseiseltä enkun opettajalta saman tyylisuunnan. Eikö mitenkään ole mahdollista siirtyä niille enkun kursseille, jossa se mies- opettaja opettaa? En näe järkeä käydä sen naisen kursseilla kun kerta on todella ilkeä suorastaan törkeä! JÄRKYTTÄVÄÄ !- kärsiväoppilas
En tiedä onko kyseessä tahallinen vai kulttuurillinen, koska koulussani on vahvat arvostelu kriteerit ainakin on ollut muissa aineissa todella selvät, mutta enkun nais-ope on kuin jostain toisesta ulottuvuudesta! Sen takia joudun käymää enkun kursseja ehkä myös uudestaan, koska en ole tyytyväinen vitosen riviin ;( kuka helvetti edes olisi?! Ja olen miettinyt et vois puhua jollekkin joka voisi asialle tehdä jtn, mut sit aina juolahtaa mielessä, että eihän ne opet asioille saa minkaanlaista ratkaisua KEHOTTAA VARMAAN HETI TUKIOPETUSTA tai "SUN TÄYTYY VAIN LISÄTÄ OPISKELUA". Joo tiedän todella hyvin, että olin vielä tänä aamuna joulu tunnelmissa, kunnes saan enkun kokeen takasi ja kaikki kääntyy ylösalaisin. Se siitä joulutunnelmista sitte! Odotin kokonaiset 3vko kokeiden palautuksia ja tässä on se kiitos sitte!Khyl niiku niin paljon ahdistusta aiheuttaa yks koekki ja mä vaa täs mietin et mitä jos satuttaisin itseäni fyysisesti.
Mun lukiossa ei ole mahdollista valita kurssien opettajia itse, koska valinnat tapahtuvat vain kurssien valinnoissa ja siellä totta helvetissä EI LUE NIIDEN OPETTAJIEN NIMIÄ. Ja se on ihan tietoista, että oppilaat ei voisi valita kurssia, jossa se tietty opettaja opettaa.
Mä en tiedä mitä mun lukiosta tulee, kun enkku vain yhtä helvettiä. Mul on vaa 2 kurssia mistä oon saanu 7 ja ne ovat olleet miesopen opettamia. Ja kaikki muu on ollut sen erään nais-opettajan järkkäämiä kursseja, joista on tullut joko 4 tai 5. - enymm
kärsiväoppilas kirjoitti:
En tiedä onko kyseessä tahallinen vai kulttuurillinen, koska koulussani on vahvat arvostelu kriteerit ainakin on ollut muissa aineissa todella selvät, mutta enkun nais-ope on kuin jostain toisesta ulottuvuudesta! Sen takia joudun käymää enkun kursseja ehkä myös uudestaan, koska en ole tyytyväinen vitosen riviin ;( kuka helvetti edes olisi?! Ja olen miettinyt et vois puhua jollekkin joka voisi asialle tehdä jtn, mut sit aina juolahtaa mielessä, että eihän ne opet asioille saa minkaanlaista ratkaisua KEHOTTAA VARMAAN HETI TUKIOPETUSTA tai "SUN TÄYTYY VAIN LISÄTÄ OPISKELUA". Joo tiedän todella hyvin, että olin vielä tänä aamuna joulu tunnelmissa, kunnes saan enkun kokeen takasi ja kaikki kääntyy ylösalaisin. Se siitä joulutunnelmista sitte! Odotin kokonaiset 3vko kokeiden palautuksia ja tässä on se kiitos sitte!Khyl niiku niin paljon ahdistusta aiheuttaa yks koekki ja mä vaa täs mietin et mitä jos satuttaisin itseäni fyysisesti.
Mun lukiossa ei ole mahdollista valita kurssien opettajia itse, koska valinnat tapahtuvat vain kurssien valinnoissa ja siellä totta helvetissä EI LUE NIIDEN OPETTAJIEN NIMIÄ. Ja se on ihan tietoista, että oppilaat ei voisi valita kurssia, jossa se tietty opettaja opettaa.
Mä en tiedä mitä mun lukiosta tulee, kun enkku vain yhtä helvettiä. Mul on vaa 2 kurssia mistä oon saanu 7 ja ne ovat olleet miesopen opettamia. Ja kaikki muu on ollut sen erään nais-opettajan järkkäämiä kursseja, joista on tullut joko 4 tai 5."mä vaa täs mietin et mitä jos satuttaisin itseäni fyysisesti."
Miten se fyysinen itsesi satuttaminen sinua auttaisi? - ilkeilynkötakialaitoit
Jokaisella on mielessä ensimmäisenä fyysisesti kiduttaminen, kun joku asia on mennyt huonosti. Voisit sen sijaan keksiä, miten auttaa henkilöä pääsemään tuollaisesta ajattelusta pois ja vastaamalla tämän henkilön esittämiin kysymyksiin.
- komme
ilkeilynkötakialaitoit kirjoitti:
Jokaisella on mielessä ensimmäisenä fyysisesti kiduttaminen, kun joku asia on mennyt huonosti. Voisit sen sijaan keksiä, miten auttaa henkilöä pääsemään tuollaisesta ajattelusta pois ja vastaamalla tämän henkilön esittämiin kysymyksiin.
Ihan taatusti ei ole jokaisella ensimmäiseksi mielessä itsensä fyysinen vahingoittaminen, kun joku asia on mennyt huonosti. Ehkä yhdellä sadasta on tuollainen sairas piirre, etenkin nuorena.
Jokaisen eteen tulee vaikeuksia tuon tuostakin. Koko elämän ajan tulee eteen pieniä ja isoja ja vielä isompia asioita, jotka eivät menneet niin kuin toivoi. Ensimmäinen ajatus pitäisi olla ja yleensä onkin, miten korjaan tilanteen ja mitä pitää muuttaa.
Kyllä minäkin kysyn, mitä se itsensä vahingoittaminen auttaisi tai hyödyttäisi. Sitä kun vähän pohtii, huomaa, ettei se auttaisi yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381931 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1791915
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601260Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157