Mikä olisi luotettava, osaava ja asiallinen isännöitsijätoimisto Mikkelissä?
Nykyinen jää eläkkeelle, joten uutta pitäisi löytää. Minkälainen toimija on Taloasema Mikkelissä? Muilta paikkakunnilta olen kuullut ristiriitaista tietoa, toisaalla erinomainen, kun taas toisessa aivan luokaton.
Kiinnostaako isoja toimijoita 8 asunnon rivitaloyhtiö?
Hyvä isännöintitoimisto rivitaloon?
9
555
Vastaukset
- thyzrtjyt
Tuskin isoja kiinnostaa. Tervosen Matti tai Lokan Martti!
- Hattemi
Kiinteistöpysäkki on hyvä monen mielestä.
Taloasemassa toimii vain Ristiinan yksikkö. Keskustan yksikkö on liian kuormitettu eikä heillä riitä aikaa hoitaa asioitaan laadukkaasti. Tämä ei ole tietysti työntekijöiden vika, vaan ainoastaan yrittäjien/yrittäjän.
Kummallista, ettei Taloasema Mikkeli ilmoita viime vuoden liikevaihtoa??
https://www.finder.fi/Isännöitsijätoimistoja/Taloasema Mikkeli/Mikkeli/yhteystiedot/2867392 - Anonyymi
Suosikaa kaikki taloyhtiöt paikallisia. Hänninen& Roivas asiansaosaava. Oiva, kontuoy (retta) karttakaa näitä ruotsalaisia
- Anonyymi
Joo, ei suosita, työt vähis? Ku tääl koitat ittees kehua.
- Anonyymi
Taloasema nykyinen Kontu, en suosittele. On näitä alituiseen nimensä vaihtajia, hinnat nousevat ja piilokuluja lisää koko ajan. Kohta maksaa päivää sanominenkin. Mikkelin Isännöinti Palvelut O y tätä suosittelen. Pieni mutta reilu toimija. Meidän taloyhtiö lähti konnusta tänne.
- Anonyymi
Mainostaako itse Hänninen täällä omaa yritystään ja heittää lokaa entisen työnantajansa niskaan?
- Anonyymi
Kontuoy/retta paikkakunnan ainoa osaava isännöintitoimisto.
- Anonyymi
No ei ole Kontu todellakaan paras, ei edes hyvä. T entinen asiakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole Kontu todellakaan paras, ei edes hyvä. T entinen asiakas.
Jouduit oman käytöksesi vuoksi isännöitsijän hampaisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163697Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723186- 961921
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211403Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1021186
- 441133
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901109