Jos mies on työtön ja valmis ottamaan kotona lasta hoitavan roolin? Koska minulla on suht suuri paikkainen työ ja mieheni on työtön onko tämä mahdollista?
Vastaukset 8
- lomallevaan
Äitiyslomakauden joudut pitämään koska se on tarkoitettu mm synnytyksestä toipumiseen ja imetykseen yms. Sen jälkeen alkavan vanhempainvapaan voi miehesi hyvin pitää ja tietty kaikki iseille tarkoitetut kaudet.
- tiettyvoit
älä ilmoittele kelalle; olet vain paperilla kotona- oikeasti töissä.
- Juujuuujuu
Juu, näkee, ettet itse ole ollut koskaan oikeissa töissä. Jos olisit ollut, tietäisit ettei työnantajalle tuollainen toiminta olisi mitenkään järkevää. :D
- enolekkaan
Juujuuujuu kirjoitti:
Juu, näkee, ettet itse ole ollut koskaan oikeissa töissä. Jos olisit ollut, tietäisit ettei työnantajalle tuollainen toiminta olisi mitenkään järkevää. :D
tarkoitushakuinen sosiaalitoimen/ "lastensiuojelun, lastenvalvojan" järjestämä vieraannuttaja "äiti, ns.
yh-ruikku"; jaa juu, kyllä olen ollut oikeissa töissä-:)) - Suomenyrittäjät
Juujuuujuu kirjoitti:
Ei kaikki ole palkansaajia , esim yksinyrittäjät eivät paljoa pidä äitiyslomia.
- Vanhapiikaa
Juujuuujuu kirjoitti:
Juu ,eikä kaikki naiset ole ikinä olleet äitejä.
- KävinJaMenin
Eikö täällä ole muita kirjoittajia kuin tuo "tarkoitushakuinen", jonka vanhemmat ovat ilmeisesti serkuksia?
- Terve.kuin.pukki
Jos olet vieraalla töissä, niin en ihan ymmärrä, miksi menisit töihin äitiyslomalla. Sehän on täysipalkkaista aikaa, siis 3 kk. Vai luuletko että saat kaksinkertaisen palkan, kun menet äitiyslomalla töihin? Et saa.
Jos olet yrittäjä, niin voit aloittaa työt synnytyksen jälkeen seuraavana päivänä, niin ovat tehneet useat maanviljelijäemännät kautta maailman sivu. Itse kuntouduin parissa päivässä, että kuntoni puolesta olisin voinut mennä, mutta pidin toki äitiysloman, koska palkka juoksi ja mies oli reissutyössä. Kelassa on ystävällisiä vastaajia, saat sieltä selvityksen puhelinsoitolla, jos on jotain epäselvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472