Varapuheenjohtaja riehui

Tapahtumien_kulku

Persusuomnalaisten varapuheenjohtaja Teuvo Hakkarainen päätti kännipäissään antaa opetuksen sinisille. Tuskinpa olisi kuitenkaan pärjännut 300 kg jalkakyykystä vetävälle ministeri Lindströmille. Lindström nostikin yhdellä kädellä Hakkaraisen käsivarrenmitan päähän sätkimään. Hakkarainen yritti jopa purra ennen kuin poistettiin Sinisten tilojen ulkopuolelle. Hakkarainen hakkasi vielä ovea, mutta väsyi sitten ja lähti toikkaroimaan pois.

Lisätietoa Teuvo Hakkaraisen pikkujoulutoilailusta - AL: tunkeutui sinisten ryhmähuoneeseen ja oli joutua käsirysyyn ministeri Lindströmin kanssa.

Eduskunnan pikkujouluissa koettiin viime torstaina uhkaava tilanne, kun kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps) tunkeutui sinisten eduskuntaryhmän ryhmähuoneeseen ja alkoi käyttäytyä aggressiivisesti juhlijoita kohteen.

Asiasta kertoo Aamulehti.

Lehden saamien silminnäkijäkertomusten mukaan Hakkarainen alkoi sisään tultuaan heitellä huoneessa olleita alkoholijuomia lattialle.

Paikalla ollut työministeri Jari Lindström (sin) pyysi Hakkaraista poistumaan, mutta Hakkaraisen jatkettua uhkaavaa käytöstään Lindström joutui vahvalla otteella estämään miestä tekemästä enempää vahinkoa.

Asian vahvistaa AL:lle sinisten eduskuntaryhmän tiedottaja Mari Leppänen.

28

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OoLasPalmas-

      Vaan Siniset eivät viinalla läträile.

      Sillä nimensä mukaisesti Sinisten suosikkijuoma on Sinol.

      Kesällä aurinkoisesti kuluu myös La Sol:ia

    • Huolestunut.kansalainen

      Edustaako Hakkaraisen toilailut persupuolueen virallista linjaa. Jos ei harjata, niin ehkä edustaa...

      • Slunga-Poutsalo

        Hakkaraisella on lupa juoda alkon lonkeroa.


      • JouluHakkaraiset
        Slunga-Poutsalo kirjoitti:

        Hakkaraisella on lupa juoda alkon lonkeroa.

        "Keskelle joukon iloisen
        Rynnii vatsakas
        humalainen / Hakkarainen!"


      • loikkari.teuvo

        Teuvo yritti loikata persuista sinisiin niinkuin muutkin fiksut persut. Teuvo vaan ei ole.


    • alaluokanpaskat

      Näkee tuostakin taas, mitä roskaporukkaa persut onkaan. Ei ihme että ne siniset nosti kytkintä, olivat ainoat vähän fiksummat tuossa sikalaumassa.

      • no_ohhoh---

        Kovasti ollaan tuomitsemassa kyseistä onnetonta jota ei nähtävästi ole vielä koulutettu riittävästi:

        "Katuva perussuomalaisten eduskunta-avustaja kertoo, ettei hän missään nimessä olisi halunnut juoda liikaa unelmatyöpaikassaan.

        Kyseessä oli eduskunta-avustaja Tuomas Tähti.

        Jossain vaiheessa torstai-iltaa Tähden "filmi meni poikki."

        - En muista illasta juurikaan mitään. Häpeä on kova. Olin liikaa juonut vaikka ei ollut tarkoitus.

        Mies on perussuomalaisen kansanedustajan Ville Tavion eduskunta-avustaja.

        Asia käsitelty

        Mies kertoo käsitelleensä tapausta esimiehensä Tavion kanssa.

        - Hän on erittäin reilu ja rakentava.

        Katuva avustaja sanoo, ettei hän aio enää koskaan sortua vastaavaan ylilyöntiin työpaikallaan. Hän ei ole aiemmin ollut mukana missään kohuissa.

        - Ei tulisi mieleenkään ruveta hölmöilemään eduskunnassa, koska se on ollut unelmatyöpaikka, johon olen vuosia halunnut päästä. Vannon että se ei toistu. Se on niin kauhean ikävää, mutta ei siihen ole sen kummempaa sanottavaa. Itse olen soppani keittänyt.

        Julkisuudessa on puitu myös sitä, että tapaus sattui juuri alkoholilain prosenttirajakeskustelun aikaan.

        - Se on pelkkä onneton yhteensattuma, että ajankohta oli tämä. Eihän tuollaisilla prosenttirajoilla ole siihen vaikutusta, että paljonko viinissä on prosentteja."

        http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712182200613653_u0.shtml


      • Edwarth
        no_ohhoh--- kirjoitti:

        Kovasti ollaan tuomitsemassa kyseistä onnetonta jota ei nähtävästi ole vielä koulutettu riittävästi:

        "Katuva perussuomalaisten eduskunta-avustaja kertoo, ettei hän missään nimessä olisi halunnut juoda liikaa unelmatyöpaikassaan.

        Kyseessä oli eduskunta-avustaja Tuomas Tähti.

        Jossain vaiheessa torstai-iltaa Tähden "filmi meni poikki."

        - En muista illasta juurikaan mitään. Häpeä on kova. Olin liikaa juonut vaikka ei ollut tarkoitus.

        Mies on perussuomalaisen kansanedustajan Ville Tavion eduskunta-avustaja.

        Asia käsitelty

        Mies kertoo käsitelleensä tapausta esimiehensä Tavion kanssa.

        - Hän on erittäin reilu ja rakentava.

        Katuva avustaja sanoo, ettei hän aio enää koskaan sortua vastaavaan ylilyöntiin työpaikallaan. Hän ei ole aiemmin ollut mukana missään kohuissa.

        - Ei tulisi mieleenkään ruveta hölmöilemään eduskunnassa, koska se on ollut unelmatyöpaikka, johon olen vuosia halunnut päästä. Vannon että se ei toistu. Se on niin kauhean ikävää, mutta ei siihen ole sen kummempaa sanottavaa. Itse olen soppani keittänyt.

        Julkisuudessa on puitu myös sitä, että tapaus sattui juuri alkoholilain prosenttirajakeskustelun aikaan.

        - Se on pelkkä onneton yhteensattuma, että ajankohta oli tämä. Eihän tuollaisilla prosenttirajoilla ole siihen vaikutusta, että paljonko viinissä on prosentteja."

        http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712182200613653_u0.shtml

        Päivi Räsänen haettiin suuresta salista kesken alkoholilain käsittelyn katsomaan heikossa kunnossa ollutta avustajaa. Olikohan tässä syy miksi Räsänen oli tuohtunut lain läpimenosta?


      • poiseduskunnastapersut
        no_ohhoh--- kirjoitti:

        Kovasti ollaan tuomitsemassa kyseistä onnetonta jota ei nähtävästi ole vielä koulutettu riittävästi:

        "Katuva perussuomalaisten eduskunta-avustaja kertoo, ettei hän missään nimessä olisi halunnut juoda liikaa unelmatyöpaikassaan.

        Kyseessä oli eduskunta-avustaja Tuomas Tähti.

        Jossain vaiheessa torstai-iltaa Tähden "filmi meni poikki."

        - En muista illasta juurikaan mitään. Häpeä on kova. Olin liikaa juonut vaikka ei ollut tarkoitus.

        Mies on perussuomalaisen kansanedustajan Ville Tavion eduskunta-avustaja.

        Asia käsitelty

        Mies kertoo käsitelleensä tapausta esimiehensä Tavion kanssa.

        - Hän on erittäin reilu ja rakentava.

        Katuva avustaja sanoo, ettei hän aio enää koskaan sortua vastaavaan ylilyöntiin työpaikallaan. Hän ei ole aiemmin ollut mukana missään kohuissa.

        - Ei tulisi mieleenkään ruveta hölmöilemään eduskunnassa, koska se on ollut unelmatyöpaikka, johon olen vuosia halunnut päästä. Vannon että se ei toistu. Se on niin kauhean ikävää, mutta ei siihen ole sen kummempaa sanottavaa. Itse olen soppani keittänyt.

        Julkisuudessa on puitu myös sitä, että tapaus sattui juuri alkoholilain prosenttirajakeskustelun aikaan.

        - Se on pelkkä onneton yhteensattuma, että ajankohta oli tämä. Eihän tuollaisilla prosenttirajoilla ole siihen vaikutusta, että paljonko viinissä on prosentteja."

        http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712182200613653_u0.shtml

        Roskaporukkaa, ei muiden puolueiden väelle satu tuollaista, osaavat käyttäytyä.
        Mitä muuta voi odottaa avustajilta, kun puolueen varapuheenjohtajakin menee muiden puolueiden tiloihin räyhäämään ja tappelemaan.


      • AAkerhoonvain
        no_ohhoh--- kirjoitti:

        Kovasti ollaan tuomitsemassa kyseistä onnetonta jota ei nähtävästi ole vielä koulutettu riittävästi:

        "Katuva perussuomalaisten eduskunta-avustaja kertoo, ettei hän missään nimessä olisi halunnut juoda liikaa unelmatyöpaikassaan.

        Kyseessä oli eduskunta-avustaja Tuomas Tähti.

        Jossain vaiheessa torstai-iltaa Tähden "filmi meni poikki."

        - En muista illasta juurikaan mitään. Häpeä on kova. Olin liikaa juonut vaikka ei ollut tarkoitus.

        Mies on perussuomalaisen kansanedustajan Ville Tavion eduskunta-avustaja.

        Asia käsitelty

        Mies kertoo käsitelleensä tapausta esimiehensä Tavion kanssa.

        - Hän on erittäin reilu ja rakentava.

        Katuva avustaja sanoo, ettei hän aio enää koskaan sortua vastaavaan ylilyöntiin työpaikallaan. Hän ei ole aiemmin ollut mukana missään kohuissa.

        - Ei tulisi mieleenkään ruveta hölmöilemään eduskunnassa, koska se on ollut unelmatyöpaikka, johon olen vuosia halunnut päästä. Vannon että se ei toistu. Se on niin kauhean ikävää, mutta ei siihen ole sen kummempaa sanottavaa. Itse olen soppani keittänyt.

        Julkisuudessa on puitu myös sitä, että tapaus sattui juuri alkoholilain prosenttirajakeskustelun aikaan.

        - Se on pelkkä onneton yhteensattuma, että ajankohta oli tämä. Eihän tuollaisilla prosenttirajoilla ole siihen vaikutusta, että paljonko viinissä on prosentteja."

        http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712182200613653_u0.shtml

        Juopot aina katuvat ja lupaavat parantaa tapansa, ei ole niihin lupauksiin uskominen, koska alkoholistit ei kykene oman elämänsä hallintaan.


      • Hakkarais.Teukka
        AAkerhoonvain kirjoitti:

        Juopot aina katuvat ja lupaavat parantaa tapansa, ei ole niihin lupauksiin uskominen, koska alkoholistit ei kykene oman elämänsä hallintaan.

        Ei se AA-kerho parantanut Hakkaraistakaan, tuskin Tavion avustajaakaan.


      • PolitiikkaOnRumaa
        no_ohhoh--- kirjoitti:

        Kovasti ollaan tuomitsemassa kyseistä onnetonta jota ei nähtävästi ole vielä koulutettu riittävästi:

        "Katuva perussuomalaisten eduskunta-avustaja kertoo, ettei hän missään nimessä olisi halunnut juoda liikaa unelmatyöpaikassaan.

        Kyseessä oli eduskunta-avustaja Tuomas Tähti.

        Jossain vaiheessa torstai-iltaa Tähden "filmi meni poikki."

        - En muista illasta juurikaan mitään. Häpeä on kova. Olin liikaa juonut vaikka ei ollut tarkoitus.

        Mies on perussuomalaisen kansanedustajan Ville Tavion eduskunta-avustaja.

        Asia käsitelty

        Mies kertoo käsitelleensä tapausta esimiehensä Tavion kanssa.

        - Hän on erittäin reilu ja rakentava.

        Katuva avustaja sanoo, ettei hän aio enää koskaan sortua vastaavaan ylilyöntiin työpaikallaan. Hän ei ole aiemmin ollut mukana missään kohuissa.

        - Ei tulisi mieleenkään ruveta hölmöilemään eduskunnassa, koska se on ollut unelmatyöpaikka, johon olen vuosia halunnut päästä. Vannon että se ei toistu. Se on niin kauhean ikävää, mutta ei siihen ole sen kummempaa sanottavaa. Itse olen soppani keittänyt.

        Julkisuudessa on puitu myös sitä, että tapaus sattui juuri alkoholilain prosenttirajakeskustelun aikaan.

        - Se on pelkkä onneton yhteensattuma, että ajankohta oli tämä. Eihän tuollaisilla prosenttirajoilla ole siihen vaikutusta, että paljonko viinissä on prosentteja."

        http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712182200613653_u0.shtml

        Minä uskon, että Tähden vinettomukiin oli joku lisännyt jotain sinne kuulumatonta.

        Samaisessa Eduskunnassa tipahti männä vuonna mm. kattoikkuna perussuomalaisen Juho Eerolan päälle ja oli sentistä kiinni ettei henki mennyt. Pää leikkaantunut irti.

        Vas.anarkistithan ovat jo kauan uhkailleet perusSuomalaisia. "Ei sijaa persuille!" vai miten se meni?

        En väitä että esim. täti Kyllönen itse heiluisi istunnoissa ja herrain pikkujouluissa pipetti iltalaukussa mutta jo ainakin kaksi perSuihin kohdistunutta "läheltä-piti" lyhyessä ajassa ei välttämättä ole sattumaa.

        Kolmas kertako toden sanoo?
        .


      • naiviuteen_ei_varaa
        PolitiikkaOnRumaa kirjoitti:

        Minä uskon, että Tähden vinettomukiin oli joku lisännyt jotain sinne kuulumatonta.

        Samaisessa Eduskunnassa tipahti männä vuonna mm. kattoikkuna perussuomalaisen Juho Eerolan päälle ja oli sentistä kiinni ettei henki mennyt. Pää leikkaantunut irti.

        Vas.anarkistithan ovat jo kauan uhkailleet perusSuomalaisia. "Ei sijaa persuille!" vai miten se meni?

        En väitä että esim. täti Kyllönen itse heiluisi istunnoissa ja herrain pikkujouluissa pipetti iltalaukussa mutta jo ainakin kaksi perSuihin kohdistunutta "läheltä-piti" lyhyessä ajassa ei välttämättä ole sattumaa.

        Kolmas kertako toden sanoo?
        .

        Oppia ikä kaikki


    • raikastapa

      Minä olin persu ja lähdin pois tuosta porukasta, pahanteossa juomassa ja räyhäämässä. Kohta ei ole enää eduskuntapuolue.

    • VasurinKauhunhetket

      Persuilla on väkevää menoa, jota on hauska lukea.

      Toisin on vasemmistossa, missä mieskansanedustaja puhkesi itkuun, kun sukkahousuihin tuli silmäpako.

    • Nelivedolla_mennään

      Persu ei ole pulassa jäiselläkään kelillä - kun konttaa, ei tipu korkealta.

    • Isä.Veikko.oli.Äijä

      Veikko Vennamo oli absolutisti aivan alkiolaisittain. Hävetkää perässähiihtäjät!

    • vanhatotuus

      Viina on viisasten juoma, persuille se ei sovi.

      • whiskeybackka

        Muistuu kyllä mieleen Whiskeybackan seikkailut mut sehän on nykyään sinisten riveissä


    • Hakarainen
      • Hakarainen

        Saas nähdä, joutuuko herra Hakkarainen rikosoikeudelliseen vastuuseen. Tuossahan on jo vähintään 2 rikosta tapahtunut.


    • asiaonpihvi

      Hakkarainen päätti pistää stopin sinisten verorahoilla juopottelulle.

    • Täytyy kehua Sori Hakkaraista kunon Mies. Suuteleen naisia, painii pikkujouluissa. Muut ovat vaan katellisia kun eivät itse uskalla. Hakkarainen saa eurovaaleissa minun äänen. Menee opetta euroopan puudelit Miehen tavoille. Pikkujoulu tavat kunniaan.

    • naimameininki
    • Rökitti_kokkarinaista

      KANSANEDUSTAJA Teuvo Hakkarainen (ps) kävi myöhään viime torstai-iltana Eduskunnassa käsiksi kansanedustajakollegaansa Veera Ruohoon (kok). Ruoho oli käymässä Eduskunnan kahvilassa tauolla täysistunnosta, kun juopunut Hakkarainen kävi häneen kiinni.

      Asiasta kertoi ensin MTV. Silminnäkijät kertoivat tapahtumasta myös Ilta-Sanomille.

      Välikohtaus tapahtui suunnilleen puolenyön aikaan torstain ja perjantain välisenä yönä, Ruoho kertoo HS:lle puhelimitse. Eduskunnan täysistuntosalissa keskusteltiin tuolloin alkoholilain muuttamisesta. Ruoho kertoo käyneensä vain lyhyesti tauolla istuntosalista.

      ”Hän otti tiukan niskalenkkiotteen. Huusin, että ei saa, lopeta. Vastapäätäni istunut Kari Tolvanen huusi hänelle, että lopeta”, Ruoho kuvailee Hakkaraisen toimintaa.

      Ruohon mukaan Tolvasen (kok) väliintulo sai Hakkaraisen päästämään irti.

      • Olikin_rakkaudenosoitus

        Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen suuteli väkisin kokoomuksen kansanedustaja Veera Ruohoa viime torstain ja perjantain välisenä yönä eduskunnassa, jossa vietettiin samaan aikaan usean eri puolueen pikkujouluja ja käsiteltiin uutta alkoholilakia.

        Asiasta uutisoi ensin MTV. Iltalehti sai vahvistuksen tapaukselle kolmelta eri taholta.

        Ruoho kertoo MTV:lle viettäneensä evästaukoa eduskunnan täysistunnosta kuppilassa, kun Hakkarainen kävi häneen käsiksi.

        - Hän otti kädellä niskalenkin ja survoi suunsa siihen. Ote, jonka hän otti, oli sellainen, että pelkäsin niskojeni puolesta ja suuhunkin sattui, Ruoho kuvaili MTV:lle.


    • porttarit_persuille

      Jos Halla-aho ei saa väkeään kuriin, eduskunnan pikkujouluja uhkaa lakkauttaminen. Toinen vaihtoehto on antaa juhliin porttikielto perussuomalaisille, eduskunnan puhemies Maria Lohela sanoo

      Eduskunnan puhemies Maria Lohelan mielestä käytös Eduskuntatalolla järjestetyissä eduskuntaryhmien pikkujouluissa on ollut niin sopimatonta, että koko perinteen lakkauttamista pitää harkita.

      - Viime torstaina eduskunnassa joidenkin eduskuntaryhmien viettämien pikkujoulujen jälkeen on käyttäydytty tavoilla, jotka eivät ole hyväksyttäviä, sopivia tai eduskunnan arvokkuuden mukaisia, Lohela kirjoittaa Facebook-päivityksessään.

      - Eduskuntaryhmien pikkujouluilla on perinteensä, mutta jos käytös ei ole sitä mitä sen eduskunnassa kuuluisi kaikissa olosuhteissa olla, on perinnettäkin tarkasteltava uudelleen.
      Lohelan mielestä käytös on ollut niin huonoa, että syytä on pohtia rajujakin toimenpiteitä, kuten koko pikkujouluperinteen lakkauttamista tai porttikieltoa riehujille.

      - Aion pyytää eduskuntaryhmiltä näkemyksiä siitä olisiko eduskuntatalon käyttämisestä pikkujoulupaikkana syytä luopua jatkossa kokonaan, Lohela päättää kannanottonsa.

    • Uuduut

      Ihan uskomatonta ei ole eduskunnassa enää moraalin hitustakakaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      664
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    7. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      47
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      592
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe