Elikkäs tarkoitus olisi lähteä muutamaksi päiväksi ennen huhtikuun puoliväliä hiihtämään.
Kysynkin raadilta suosituksia kohteeksi. Lähtöpaikka on Lahden kupeessa ja reissu neljä päivää, joten Lappiin asti en viitsi lähteä. Kaipaan hyviä latuja, paria latukahvilaa taukopaikaksi, lumivarmuutta ja luonnonrauhaa. Oheispalveluilla ei muuten ole väliä.
Olin viime vuonna Syötteellä ja olin ihan tyytyväinen, mutta löytyisikö lähempää mitään? Onko Kolilla ja kevät liian pitkällä? Entäs Vuokatti tai Ukkohalla/Paljakka? Vai tuleeko mieleen muita vaihtoehtoja?
Kiitokset etukäteen.
Huhtikuussa hiihtämään
Suksenrasvaaja
2
200
Vastaukset
- huonoavoiolla
Lahesta käytiin Oittaalla hiihtämässä tänä vuonna pääsiäisenä. Kivikon hallikin oli auki. Lahessa ei ennää hiihetty ku nurmella jotku.
- Helena_678
Vuokatissa ollaan monena talvena hiihdelty vielä huhtikuussa. Viime vuonna (2017) suksitiin hielä vappunakin, kun lunta (ja latua) riitti ja työt antoi myöten pidennetylle viikonloppureissulle. Arvoisin, että Lahdesta ajaa 6-7 h eli pidennetty viikonloppu on ihan ok.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441820- 401738
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631450- 681325
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2191218- 721138
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791133Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää331010- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106908