Oli tarkoitus nyt heinäkuussa tehdä reissu Helsinkiin, käydä Linnanmäellä ja hypätä Suomen korkein benjihyppy 150 metrin korkeudesta. Mutta, juuri viikko ennen suunniteltua elämysmatkaa, olin ajamassa polkupyörällä, ohitin koirantaluttajaa, koira hyppäsi eteeni ja ajoin vahingossa koiran päälle, koiralle ei käyny kuinkaan, mutta mun olkapääni murtui niin pahasti että jouduin 5 päiväksi sairaalaan, olkapääni leikattiin ja sen jälkeen jouduin olemaan 4 viikkoa kipsissä enkä voinut tehdä mitään. Vituttaa niin ettei veri kierrä!
Olin odottanut kyseistä reissua lähes puoli vuotta, ja AIVAN VIIME HETKELLÄ ennen odotettua reissua käy tällainen onnettomuus! Miksi vitussa onnettomuuden pitää tapahtua aina huonoimmalla mahdollisella hetkellä? Olisi tapahtunut mieluummin vaikka nyt talvella kuin mitä keskellä kauneinta kesää! Seuraavan kerran mahdollisuus Suomen korkeimpaan benjihyppyyn on todennäköisesti taas heinäkuussa, mutta sinne on 7 vielä kuukautta, mikä on kauhean pitkä aika! Eikä korkeuskaan ole joka vuosi ollut 150 metriä, vaan joinakin vuosina se on ollut 110 metriä, mikä ei todellakaan kelpaa mulle!
Mutta miksi, oi miksi mulle pitää käydä näin? Juuri kun on pääsemässä kauan odotettuun elämysreissuun niin AIVAN VIIME HETKELLÄ tapahtuukin tuollainen onnettomuus ja elämysmatkan sijasta joutuukin sairaalaan! Oi miksi, oi miksi Herra Jumala kohtelee mua näin? MIKSI?
Vituttaa, kesä meni pilalle!
7
201
Vastaukset
- Antirasisti
Olet paska ihminen.
Olisit onnellinen. Kaikki eivät käy Helsingissä lomalla edes noin usein. Kaikki tuo on aika kallistakin.
- haluanhyppäämään
Toivottavasti viimeistään ensi kesänä pääsen reissuun tai muuten....
- wtfwtfwtfwtfwtf
"nyt heinäkuussa" kun viesti on lähetetty joulukuussa....
- haluanhyppäämään
Tarkoitin kylläkin tämän vuoden heinäkuuta.
- rghrty
Kyllä Lintsinmäellä on kiuva olla ruuhkaisena hellepäivänä, kerran sen kokenut. Ei oo liikoja haalareita maisemia peittelemässä ja tungoksessa syntyytevetullutta vahinkohiplaamista ihmisten kesken. Ei mitn vaikka joutuiski odottamaan puoli tuntia Vekkulaan (rip) tai kolme varttia siihen romahustorniin (joku uus laite jonka nimi ei päädy päähäni just ny)
- haluanhyppäämään
Vielä aivan helvetin pitkä aika kesään. Ja ilman benjihyppyjä ei voi elää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654