Vituttaa, kesä meni pilalle!

haluanhyppäämään

Oli tarkoitus nyt heinäkuussa tehdä reissu Helsinkiin, käydä Linnanmäellä ja hypätä Suomen korkein benjihyppy 150 metrin korkeudesta. Mutta, juuri viikko ennen suunniteltua elämysmatkaa, olin ajamassa polkupyörällä, ohitin koirantaluttajaa, koira hyppäsi eteeni ja ajoin vahingossa koiran päälle, koiralle ei käyny kuinkaan, mutta mun olkapääni murtui niin pahasti että jouduin 5 päiväksi sairaalaan, olkapääni leikattiin ja sen jälkeen jouduin olemaan 4 viikkoa kipsissä enkä voinut tehdä mitään. Vituttaa niin ettei veri kierrä!

Olin odottanut kyseistä reissua lähes puoli vuotta, ja AIVAN VIIME HETKELLÄ ennen odotettua reissua käy tällainen onnettomuus! Miksi vitussa onnettomuuden pitää tapahtua aina huonoimmalla mahdollisella hetkellä? Olisi tapahtunut mieluummin vaikka nyt talvella kuin mitä keskellä kauneinta kesää! Seuraavan kerran mahdollisuus Suomen korkeimpaan benjihyppyyn on todennäköisesti taas heinäkuussa, mutta sinne on 7 vielä kuukautta, mikä on kauhean pitkä aika! Eikä korkeuskaan ole joka vuosi ollut 150 metriä, vaan joinakin vuosina se on ollut 110 metriä, mikä ei todellakaan kelpaa mulle!

Mutta miksi, oi miksi mulle pitää käydä näin? Juuri kun on pääsemässä kauan odotettuun elämysreissuun niin AIVAN VIIME HETKELLÄ tapahtuukin tuollainen onnettomuus ja elämysmatkan sijasta joutuukin sairaalaan! Oi miksi, oi miksi Herra Jumala kohtelee mua näin? MIKSI?

7

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antirasisti

Olet paska ihminen.

• Olisit onnellinen. Kaikki eivät käy Helsingissä lomalla edes noin usein. Kaikki tuo on aika kallistakin.

• haluanhyppäämään

Toivottavasti viimeistään ensi kesänä pääsen reissuun tai muuten....

• wtfwtfwtfwtfwtf

"nyt heinäkuussa" kun viesti on lähetetty joulukuussa....

• haluanhyppäämään

Tarkoitin kylläkin tämän vuoden heinäkuuta.

• rghrty

Kyllä Lintsinmäellä on kiuva olla ruuhkaisena hellepäivänä, kerran sen kokenut. Ei oo liikoja haalareita maisemia peittelemässä ja tungoksessa syntyytevetullutta vahinkohiplaamista ihmisten kesken. Ei mitn vaikka joutuiski odottamaan puoli tuntia Vekkulaan (rip) tai kolme varttia siihen romahustorniin (joku uus laite jonka nimi ei päädy päähäni just ny)

• haluanhyppäämään

Vielä aivan helvetin pitkä aika kesään. Ja ilman benjihyppyjä ei voi elää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2371
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1961
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      980
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe