Vituttaa, kesä meni pilalle!

haluanhyppäämään

Oli tarkoitus nyt heinäkuussa tehdä reissu Helsinkiin, käydä Linnanmäellä ja hypätä Suomen korkein benjihyppy 150 metrin korkeudesta. Mutta, juuri viikko ennen suunniteltua elämysmatkaa, olin ajamassa polkupyörällä, ohitin koirantaluttajaa, koira hyppäsi eteeni ja ajoin vahingossa koiran päälle, koiralle ei käyny kuinkaan, mutta mun olkapääni murtui niin pahasti että jouduin 5 päiväksi sairaalaan, olkapääni leikattiin ja sen jälkeen jouduin olemaan 4 viikkoa kipsissä enkä voinut tehdä mitään. Vituttaa niin ettei veri kierrä!

Olin odottanut kyseistä reissua lähes puoli vuotta, ja AIVAN VIIME HETKELLÄ ennen odotettua reissua käy tällainen onnettomuus! Miksi vitussa onnettomuuden pitää tapahtua aina huonoimmalla mahdollisella hetkellä? Olisi tapahtunut mieluummin vaikka nyt talvella kuin mitä keskellä kauneinta kesää! Seuraavan kerran mahdollisuus Suomen korkeimpaan benjihyppyyn on todennäköisesti taas heinäkuussa, mutta sinne on 7 vielä kuukautta, mikä on kauhean pitkä aika! Eikä korkeuskaan ole joka vuosi ollut 150 metriä, vaan joinakin vuosina se on ollut 110 metriä, mikä ei todellakaan kelpaa mulle!

Mutta miksi, oi miksi mulle pitää käydä näin? Juuri kun on pääsemässä kauan odotettuun elämysreissuun niin AIVAN VIIME HETKELLÄ tapahtuukin tuollainen onnettomuus ja elämysmatkan sijasta joutuukin sairaalaan! Oi miksi, oi miksi Herra Jumala kohtelee mua näin? MIKSI?

7

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antirasisti

Olet paska ihminen.

• Olisit onnellinen. Kaikki eivät käy Helsingissä lomalla edes noin usein. Kaikki tuo on aika kallistakin.

• haluanhyppäämään

Toivottavasti viimeistään ensi kesänä pääsen reissuun tai muuten....

• wtfwtfwtfwtfwtf

"nyt heinäkuussa" kun viesti on lähetetty joulukuussa....

• haluanhyppäämään

Tarkoitin kylläkin tämän vuoden heinäkuuta.

• rghrty

Kyllä Lintsinmäellä on kiuva olla ruuhkaisena hellepäivänä, kerran sen kokenut. Ei oo liikoja haalareita maisemia peittelemässä ja tungoksessa syntyytevetullutta vahinkohiplaamista ihmisten kesken. Ei mitn vaikka joutuiski odottamaan puoli tuntia Vekkulaan (rip) tai kolme varttia siihen romahustorniin (joku uus laite jonka nimi ei päädy päähäni just ny)

• haluanhyppäämään

Vielä aivan helvetin pitkä aika kesään. Ja ilman benjihyppyjä ei voi elää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe