Vituttaa, kesä meni pilalle!

haluanhyppäämään

Oli tarkoitus nyt heinäkuussa tehdä reissu Helsinkiin, käydä Linnanmäellä ja hypätä Suomen korkein benjihyppy 150 metrin korkeudesta. Mutta, juuri viikko ennen suunniteltua elämysmatkaa, olin ajamassa polkupyörällä, ohitin koirantaluttajaa, koira hyppäsi eteeni ja ajoin vahingossa koiran päälle, koiralle ei käyny kuinkaan, mutta mun olkapääni murtui niin pahasti että jouduin 5 päiväksi sairaalaan, olkapääni leikattiin ja sen jälkeen jouduin olemaan 4 viikkoa kipsissä enkä voinut tehdä mitään. Vituttaa niin ettei veri kierrä!

Olin odottanut kyseistä reissua lähes puoli vuotta, ja AIVAN VIIME HETKELLÄ ennen odotettua reissua käy tällainen onnettomuus! Miksi vitussa onnettomuuden pitää tapahtua aina huonoimmalla mahdollisella hetkellä? Olisi tapahtunut mieluummin vaikka nyt talvella kuin mitä keskellä kauneinta kesää! Seuraavan kerran mahdollisuus Suomen korkeimpaan benjihyppyyn on todennäköisesti taas heinäkuussa, mutta sinne on 7 vielä kuukautta, mikä on kauhean pitkä aika! Eikä korkeuskaan ole joka vuosi ollut 150 metriä, vaan joinakin vuosina se on ollut 110 metriä, mikä ei todellakaan kelpaa mulle!

Mutta miksi, oi miksi mulle pitää käydä näin? Juuri kun on pääsemässä kauan odotettuun elämysreissuun niin AIVAN VIIME HETKELLÄ tapahtuukin tuollainen onnettomuus ja elämysmatkan sijasta joutuukin sairaalaan! Oi miksi, oi miksi Herra Jumala kohtelee mua näin? MIKSI?

7

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antirasisti

Olet paska ihminen.

• Olisit onnellinen. Kaikki eivät käy Helsingissä lomalla edes noin usein. Kaikki tuo on aika kallistakin.

• haluanhyppäämään

Toivottavasti viimeistään ensi kesänä pääsen reissuun tai muuten....

• wtfwtfwtfwtfwtf

"nyt heinäkuussa" kun viesti on lähetetty joulukuussa....

• haluanhyppäämään

Tarkoitin kylläkin tämän vuoden heinäkuuta.

• rghrty

Kyllä Lintsinmäellä on kiuva olla ruuhkaisena hellepäivänä, kerran sen kokenut. Ei oo liikoja haalareita maisemia peittelemässä ja tungoksessa syntyytevetullutta vahinkohiplaamista ihmisten kesken. Ei mitn vaikka joutuiski odottamaan puoli tuntia Vekkulaan (rip) tai kolme varttia siihen romahustorniin (joku uus laite jonka nimi ei päädy päähäni just ny)

• haluanhyppäämään

Vielä aivan helvetin pitkä aika kesään. Ja ilman benjihyppyjä ei voi elää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe