Pallo hukassa?

*sekaisin*

Nyt taitaa olla pallo hukassa sinun suhteesi. Kunpa tietäisin mitä pitäisi tehdä. Järki käskee unohtamaan kokonaan ja samaan aikaan tekee mieli niin p*r**sti. Miksi sinun on oltava niin itsepäinen ja samaan aikaan niin vastustamaton?

31

3721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keittokirja

      käännä uusi sivu,halusi tiedetään!

    • R_VM

      niin ei tartte kuin soittaa. En pure jos et halua, mut istuisin hetkeks ja kattelisin silmiisi!

    • Järkevä

      Olet vastustamaton, siksi järki ei sano mitään.. Enkä haluakaan.
      Mitä enemmän luen, sitä viisammmaksi tulen, mitä enemmän luen, sitä tyhmemmäksi tulen, enkä tiedä yhtään mitään,mistään mitään, enkä haluakaan....

    • halihalu

      Kerro mulle jotain.
      Olen hukassa itsekin.
      Ehkä jotenkin pelkään.

      • rennosti vaan

        eipä kannata hermoilla :D


    • sä..

      rakastat mua ihan suunnattomasti! Mitä luulet saavas, jos annat vaan olla? Samaa mitä vimoset pari vuotta, kylmää vettä niskaan..

    • pallo

      Niin, en tiedä mitä oikein meinaat ja ajattelet. Tässä on jo pidemmän aikaa odoteltu, että tapahtuisi jotain ratkaisevaa. Vaikka olen mielestäni näyttänyt sinulle, että olen kiinnostunut, niin sinä et tee mitään! Vai oletko tosiaankin niin ujo, et siltä tosin vaikuta.. Taidat vain leikkiä kustannuksellani.:(

      • A-R P

        no kyllä voi olla vaikkei siltä vaikutakaan..en tosiaan leiki kustannuksellasi vaan en vain usko että voisit olla kiinnostunut..vaikka merkit vaikuttaakin siltä.. tee ite jotain..!!!!RATKAISEVAA..


      • ongelmana

        a) kyllä, olen juuri niin ujo
        b) anteeksi!
        c) yritän ensi kerralla olla avoimempi


      • A...
        ongelmana kirjoitti:

        a) kyllä, olen juuri niin ujo
        b) anteeksi!
        c) yritän ensi kerralla olla avoimempi

        ei tarvi pyydellä anteeks..mutta kun sais sen verran selville et tietäs varmasti ootko se Sä..niin vois tehdäki jotain..


      • ongelmana
        A... kirjoitti:

        ei tarvi pyydellä anteeks..mutta kun sais sen verran selville et tietäs varmasti ootko se Sä..niin vois tehdäki jotain..

        En taida olla, ellei tuo A ole nimesi viimeinen kirjain.


      • A..........A
        ongelmana kirjoitti:

        En taida olla, ellei tuo A ole nimesi viimeinen kirjain.

        Niin no se on kyllä viimenen, mutta myös ensimmäinen.. :( ..


      • pallo
        A-R P kirjoitti:

        no kyllä voi olla vaikkei siltä vaikutakaan..en tosiaan leiki kustannuksellasi vaan en vain usko että voisit olla kiinnostunut..vaikka merkit vaikuttaakin siltä.. tee ite jotain..!!!!RATKAISEVAA..

        Älä sitten juokse karkuun!;)
        Olen meinaan päättänyt tulla jutuille, kävi miten kävi..


      • A...
        pallo kirjoitti:

        Älä sitten juokse karkuun!;)
        Olen meinaan päättänyt tulla jutuille, kävi miten kävi..

        no sehän on hyvä päätös...voisithan sä kyllä vaikka ehdottaa jotain tilannetta, niin ei tarttis odottaa sitä kun nähdään siis maanantaita.. (kai ;) )..??? Meinaan täs on jo odotettu hetken aikaa että tapahtuis jotain edistystä..!!!!


      • pallo
        A... kirjoitti:

        no sehän on hyvä päätös...voisithan sä kyllä vaikka ehdottaa jotain tilannetta, niin ei tarttis odottaa sitä kun nähdään siis maanantaita.. (kai ;) )..??? Meinaan täs on jo odotettu hetken aikaa että tapahtuis jotain edistystä..!!!!

        sitten maanantaina, sama paikka ja aika kuin viimeksikin nähtiin. ;)
        Nimestäs ei kyllä sitten ole hajuakaan.. A?


      • A-R P
        pallo kirjoitti:

        sitten maanantaina, sama paikka ja aika kuin viimeksikin nähtiin. ;)
        Nimestäs ei kyllä sitten ole hajuakaan.. A?

        siis no jos sä vastasit tohon noihin nimikirjaimiin nii kai sä nyt tiedät... Siis häh??? Eli et tiiä yhtään kuka mä ees oon....


      • pallo
        A-R P kirjoitti:

        siis no jos sä vastasit tohon noihin nimikirjaimiin nii kai sä nyt tiedät... Siis häh??? Eli et tiiä yhtään kuka mä ees oon....

        ei kai tässä tilanteessa oltaiskaan, jos tietäisin!?!


      • pallo kirjoitti:

        ei kai tässä tilanteessa oltaiskaan, jos tietäisin!?!

        tiedät nimikirjaimet mutta et koko nimee vai..??ei nyt mee ihan jakeluun..siis..mä kysyn nyt varmaan ihan tyhmiä..tää on joko jotain netissä lässytystä tai jotain..mut siis ooksä tampereelta ja siis oonkohan mä nyt ihan hukassa vai ootko sä a-p..


      • pallo
        Ankcu kirjoitti:

        tiedät nimikirjaimet mutta et koko nimee vai..??ei nyt mee ihan jakeluun..siis..mä kysyn nyt varmaan ihan tyhmiä..tää on joko jotain netissä lässytystä tai jotain..mut siis ooksä tampereelta ja siis oonkohan mä nyt ihan hukassa vai ootko sä a-p..

        En oo mansest vaikka mää oo alunperi hämäläine kyllä. ;)
        En tiedä hänen nimeään, enkä edes nimen alkukirjaimia! :(
        Mutta oli kiva jutella. :)


      • pallo kirjoitti:

        En oo mansest vaikka mää oo alunperi hämäläine kyllä. ;)
        En tiedä hänen nimeään, enkä edes nimen alkukirjaimia! :(
        Mutta oli kiva jutella. :)

        nyt mä ymmärrän.. :)


    • pallottelija?

      Höh, olipas tutun kuuloinen lausahdus menneiltä vuosilta, ihan tässä tulee hymy huulille...En kyllä vaan tiedä, että mikä pallo nyt on oikein hukassa. Toivottavasti kaikki pallot ovat tallessa ja muutenkin ajatukset koossa:-))

      • *sekaisin*

        No onkos itselläsi ajatukset koossa ja pallot tallella? ;)


      • Pallottelija
        *sekaisin* kirjoitti:

        No onkos itselläsi ajatukset koossa ja pallot tallella? ;)

        Onhan ne kai pallot tallessa pysyneet, jos ei sitten ole vuosien varrella jonnekin kulkiessa tippuneet. Jos satut pudonneita palloja jossakin näkemään, niin sittenpäs tiedät kenelle ne kuuluu.......ei vaiskaan, vaan eiköhän mulla ajatus ole ihan tallessa. Joskus vaan miettii, että mitä sitten, kun löytää jotakin tai tulee löydetyksi. Kaikki on ihan toisin vai onko? Fiilikset niin kuin Tom Hanksin elokuvassa Cast Away.


    • olet mies

      Joten, millainen tilanne on kyseessä? Selitä vähän tarkemmin, pliis!

      • *sekaisin*

        Mistä tiedät olenko mies vai nainen...? En ole sitä paljastanut... ;)

        Tilanne on klassinen kissa-hiiri, soutaa-huopaa... Eli ei enää tietoa missä mennään.


      • tietää
        *sekaisin* kirjoitti:

        Mistä tiedät olenko mies vai nainen...? En ole sitä paljastanut... ;)

        Tilanne on klassinen kissa-hiiri, soutaa-huopaa... Eli ei enää tietoa missä mennään.

        missä päin suomee soudetaan ja huovataan ja leikitään kissa hiiri leikkiä????????


      • olet mies
        *sekaisin* kirjoitti:

        Mistä tiedät olenko mies vai nainen...? En ole sitä paljastanut... ;)

        Tilanne on klassinen kissa-hiiri, soutaa-huopaa... Eli ei enää tietoa missä mennään.

        No, joo minähän vaan oletan. En siis tiedä. Toisin sanoen toivon, että olet mies. Ja soutelet ja huopaat Helsingissä??? ::)))
        Kuis on, uskallatko raottaa salaisuuden verhoa enempää?
        Oletko muuten kissa vaiko hiiri? ;)


      • *sekaisin
        tietää kirjoitti:

        missä päin suomee soudetaan ja huovataan ja leikitään kissa hiiri leikkiä????????

        Etelä-Suomessa.... Kyseinen henkilö kyllä itse tietää ketä tarkoitan... ;)


      • Sekaisin
        *sekaisin kirjoitti:

        Etelä-Suomessa.... Kyseinen henkilö kyllä itse tietää ketä tarkoitan... ;)

        Minullakin on pallo hukassa sinun suhteesi, heitän pallon... otatko vastaan ??

        Täällä ....


      • Koppi
        Sekaisin kirjoitti:

        Minullakin on pallo hukassa sinun suhteesi, heitän pallon... otatko vastaan ??

        Täällä ....

        ...tulla vain! ;)


      • Koppi kirjoitti:

        ...tulla vain! ;)

        tosi hauskaa.. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe