caddy laskee hintoja...
3
960
Vastaukset
- impala67
samassa osoitteessa on mainioita tilannekuvia maailmalta.
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/75639- AAA9840
Joo, hienoja tilannekuvia. Tuli aivan mieleen eilen sattunut kolari, jota ihmettelin töiden jälkeen. Mootttoritien reunassa olevalla penkalla oli joku pick-up truck etu-ja takapuskurin välissä killumassa rengaat lähes ilmassa.
Kolaripaikalla oli iso rekka, ja kun pääsin kiertämään rekan, niin ensimmäisenä letkassa olikin poliisiauto nokka puolimetriä kasassa ja vilkut päällä.
Mitä lie tapahtunut? Ehkä rekka vaihtanut kaistaa, pick-up tehnyt paniikkiväistön ja oikeaa reunaa ajanut hälytysajossa ollut poliisi täräyttänyt kunnolla perään heittäen pickupin penkalle. Sen verran oli sateen vuoksi hidas liikenne että ei yhtään ihmettelisi moista tapahtuma sarjaa.
- STS-98
Nimittäin STS-V versiota. 440 hp:tä. Caddy tosiaan haluaa päästä irti pappamaineestaan, joka ikävä kyllä istuu aika tiukasti edellisessä korimallissa. Toivottavasti ajo-ominaisuudet edes jotenkin vastaavat tehoja nimenomaan pienemmillä mutkateillä. Onpahan jotain taas mistä haaveksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838