Voisitko helpottaa oloani nainen

olenhaaveillutkokopäivän

sinusta ja panettaa suunnattomasti.

12

348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämänhänmetiesimme

Mitä etkö vieläkään kotona saa? Ikävää mutta kuten hyvin tiedät ei tipu. Joten hoitele se pakotuksesi sillä ihan kotona. Ja hei kerro vielä terveiset että vittuilla voi mutta sekin loppuu kyllä kun teen lopun siitä. On sulla upea korppikotka kotona enkä ihmettele enään miksi ei pakotukseensa saa helpotusta.

• Kylmäänsuihkuun

Tulee aika kuumat ajatukset mieleen tällaisesta aloituksesta. Muutenkin hänet miehen nähdessäni karkaa ajatukset ties mihin. Oikeastaan ne karkaavat silti väärille teille, vaikka en edes näkisi häntä. Mielessäni näen kuitenkin.

• typerä_vastaus

Tuo eka.... Kyllä ne vaimot antaa kotona. On vain noita opportunisti miehiä, joista tilaisuus tekee varkaan kun tilaisuus tulee...

• Perjantaipuuhat

Riippuu siitä kuka kysyy? ;)

• Iknowyouwantme

Koska helpotetaan oloasi? Ja samalla minun oloani, olen kitunut kohtuuttoman kauan.

• helpotuksenneuvonta

Röyhtäise vapaasti. En ole kuulemassa. Sitten nopeat käsityöt, kätevänä miehenä. En ole näkemässä. Sitten vielä päälle pieraisu, en ole haistamassa. Jos tuli nälkä tai jano, tilaa pitsa ja limsa tai ota olut jääkaapista, en ole kokkaamassa.

Noin. Varmaan helpotti jo.

Ai niin joo. Hutsunumeroa mulla ei o antaa, sen saat kaivaa jostain ylös ihan ite. Tai kysy kavereiltas.

• tänäännäissäajatuksissa

...tekis mieli myös...just ajattelin sua...

• Annakunnonvinkki

Helppohan oloasi kun teet selväksi että niin haluat, melkein sain eilen pusun poskelle 😂

• Jokunainen--

Tottakai jos olisit hän😈 Mutten tiedä kuka olet..

• toinenhaaveilija

Jos pyytäisit, en epäröisi yhtään. Haluan sinua niin että koskee.

• ounoulosti

Etpä helpottanut tämänkään olotilaa tuolla puhelullas. Pelkkä rouhea määrätietoinen äänesi on näköjään enää se laukaiseva tekijä. Juuri kun ajatteli, että voisi tulla vaikka joulurauha.. huh-uh. Pöyrinyt taas posket kuumina ..tässä tää iltapäivä meneekin :)

• ounoulosti

Niin, että "pöyritään" vaan heti kun pystytään... mutta kun kummallakaan ei riitä kantti siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2534
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      285
      2237
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      144
      1194
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      993
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      898
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      830
    8. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      815
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    10. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    Aihe