Täytyy kai tännekin jotain kirjottaa ettei palsta näyttäisi niin surulliselta....mutta autosta ei ole mitään sanottavaa...Mutta sainpas sinutkin vaan lukemaan tämän jutun jo pelkästään otsikon ansiosta...
Volvo 240
2
879
Vastaukset
- volvomies10
Volvo 240 on kuin panssarivaunu, auto joka kestää isältä pojan pojalle.
Helppo korjailla ja huoltaa itse. Päihittää kestossaan monen uuden mennen tullen.
Joskus hyväkin rykii, nimittäin polttoaineen vuoksi.
Kun lyijy poistettiin bensiinistä se korvattiin kaliumia sisältävällä lisäaineella. Kalium puolestaan on veden kanssa herkästi reagoiva kemikaali, joka saa volvon tankissa olevan imusuodattimen tukkoon. Nykii, ei vedä jne.
Tuo suodatin joutaa poistaa tankista ja laittaa moottoritilaan ennen pumppua esisuodin, sitten toimii taas.- sitten vielä...
jos ei ehdi tähän hätään suodatinrumbaa tekemään niin pidä tankki ainakin puolillaan bensaa, niin ei pääse vettä niin helposti kondensoitumaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966