Epäluotettava ja riidan haluinen toimittaja , toimitusajat eivät pidä ja kovia riitelemään kaikesta. Ulkolaista asennusporukkaa tulee pihaan , vaikka väittävät olevansa suomalaisia. Tuotteetkin ovat lopulta halpaa puolassa tehtyä ”rautaa” , joka ei todellakaan kestä säätä . Kovat myyntipuheet ja perävalo takuu.....pysykää kaukana.
Varokaa - Portteja.fi tai Pihashop Oy
55
8266
Vastaukset
- Närästää
Ikäviä kokemuksia Pihashopista. Asiakaspalvelusta ei hajuakaan puhumattakaan etukäteen sovituista aikatauluista. Puhelimeen ei vastata. Ainoa asia mikä tapahtuu rivakasti on laskujen lähettäminen.
Selitetään, että aikatalun viivästyminen "ei ole heidän vikansa". Kenen sitten?
Jos aidanhankkimisaikeita on, niin tämä firma on vihoviimeinen. Varokaa!- Allas
Sovimme puhelimessa kaupat eräästä kokonaispaketista Pihashopin toimarin kanssa. Hän kiitti kaupoista ja lupasi laittaa tilausvahvistuksen tulemaan. Illalla sitten soitti ja perui tarjouksensa, korottaen sovittua pakettihintaa parilla tonnilla. Ei mitään selkärankaa.
- Yrityksen_yrittäjä
Hei
Olen yrityksen yrittäjä. Olemme toimineet aita-alalla useita vuosia ja asiakkaamme ovat olleet meihin yleisesti hyvin tyytyväisiä. Asentajamme ovat osittain suomalaisia osittain virolaisia. Virolaiset tekevät oikein hyvää jälkeä aidan asennuksessa ja käytämme heitä koska he ovat alansa parhaat tässä markkinassa. Puolalainen metalli on peräisin maailman parhaalta portti-ja aitavalmistaja Wisnioskilta. Puola on porttien ja aitojen suurmaa ja käytämme puolalaista tuotetta siksi koska se on paras mitä on olemassa.
1. On tietenkin ikävää jos asiakkaalle jää joku asia mietityttämään. Joskus räätälöidyissä toimituksissa joku asia saattaa hieman kestää ennen kuin saadaan asia tehtyä tien suuntaiseksi, mutta lähes aina lopulta olemme saaneet asiakkaat tyytyväisiksi.
2. Tämä hinnankorotus asia on valitettava ja pahoittelemme sitä. Tehtaamme kertoi että valkoisesta uima-altaasta tulee 2000 € lisämaksu joka oli myös meidän mielestä yrityksenä liiallinen ja tästä kerroimme tehtaalle. Myös asiakkaalle yritimme asiaa kertoa ja otimme saman päivän illalla yhteyttä asiakkaaseen ja pahoittelimme tapahtunutta ja esitimme eri vaihtoehtoja kuinka asiassa voisi edetä.
3. Lopuksi täytyy mainita että olemme pahoillamme että emme tuottaneet kaikille asiakkaillemme mahdollisimman hyvää loppukokemusta. Teemme jatkossakin joka päivä töitä että asiakkaamme ovat mahdollisimman tyytyväisiä tuotteisiimme ja palveluumme.
Ystävällisin terveisin,
Anssi Mulari, yrittäjä- Anonyymi
Aivan käsittämätöntä palvelua yritykseltä. Kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi
Jos LinkedIn:ssä vastaan tulleessa kirjoituksessa teitä ei suositella edes pahimmalle vihamiehelle, niin ei taida asiakastyytyväisyys ihan joka päiväinen teema olla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä palvelua yritykseltä. Kiertäkää kaukaa.
Täällä myös huonoja kokemuksia kyseisestä yrittäjästä. Uima-allassysteemin varaosat ovat tuntematon käsite eikä puhelimeen vastata. Jos yrittäjä erehtyy vastaamaan puheluun, käytös on töykeää. Asiakassuhteen jälkihoito on olematonta, sitä ei käytännössä ole lainkaan. En suosittele kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös huonoja kokemuksia kyseisestä yrittäjästä. Uima-allassysteemin varaosat ovat tuntematon käsite eikä puhelimeen vastata. Jos yrittäjä erehtyy vastaamaan puheluun, käytös on töykeää. Asiakassuhteen jälkihoito on olematonta, sitä ei käytännössä ole lainkaan. En suosittele kenellekään.
Sama asia. Perävalotakuu ja yritä itse selvittää ongelmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia. Perävalotakuu ja yritä itse selvittää ongelmat.
Sama juttu. aivan käsittämätön tyyppi. Käytös on pöyristyttävää ja mikään luvattu ei koskaan pidä paikkaansa. Sanon vaan kaikille, jotka suunnittelevat häneltä ostavansa jotain, että ostakaa keneltä muulta tahansa jos haluatte säästää hermojanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös huonoja kokemuksia kyseisestä yrittäjästä. Uima-allassysteemin varaosat ovat tuntematon käsite eikä puhelimeen vastata. Jos yrittäjä erehtyy vastaamaan puheluun, käytös on töykeää. Asiakassuhteen jälkihoito on olematonta, sitä ei käytännössä ole lainkaan. En suosittele kenellekään.
Samanlainen kokemus . Useita yrityksiä saada vastauksia ongelmiin. Puheluihin ei vastata, ei myöskään sähköposteihin. Lopulta kun vastaus tulee, niin solvataan asiakasta omasta viasta. Erittäin huono käytöksinen myyntimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös huonoja kokemuksia kyseisestä yrittäjästä. Uima-allassysteemin varaosat ovat tuntematon käsite eikä puhelimeen vastata. Jos yrittäjä erehtyy vastaamaan puheluun, käytös on töykeää. Asiakassuhteen jälkihoito on olematonta, sitä ei käytännössä ole lainkaan. En suosittele kenellekään.
Sama käynyt täällä. Kannattaa varautua käyttämään kuluttaja-asiamiehen palveluja jos tästä firmasta jotain erehtyy ostamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös huonoja kokemuksia kyseisestä yrittäjästä. Uima-allassysteemin varaosat ovat tuntematon käsite eikä puhelimeen vastata. Jos yrittäjä erehtyy vastaamaan puheluun, käytös on töykeää. Asiakassuhteen jälkihoito on olematonta, sitä ei käytännössä ole lainkaan. En suosittele kenellekään.
Hämmästyttävää miten uima-altaita.fi pystyy näköjään jatkamaan vuosia samalla huonolla palvelulla ja käytöksellä. Täälläkin on samanlaisia kokemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös huonoja kokemuksia kyseisestä yrittäjästä. Uima-allassysteemin varaosat ovat tuntematon käsite eikä puhelimeen vastata. Jos yrittäjä erehtyy vastaamaan puheluun, käytös on töykeää. Asiakassuhteen jälkihoito on olematonta, sitä ei käytännössä ole lainkaan. En suosittele kenellekään.
Yritin myös saada palvelua varaosien suhteen, en ole saanut minkäänlaista vastausta useasta kyselystä huolimatta.
- Anonyymi
Koko toimitus mennyt ihan vihkoon minulla ja eräällä ystävälläni.
Uusi ultimatemarket!!
Viimeinen kerta! - Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset olko missään tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Tiedossa on pelkkiä ongelmia. HUIJARI.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Näköjään kuitenkin onnistunut jo vuosia toimimaan samalla arrogantilla asenteella ja sopimuksista lipsuen. Varmaan, koska uima-altaita harvemmin ostetaan yli yhden kerran elämän aikana.
Jos olet hankkimassa uima-allasta, älä ainakaan uima-altaita.fi/ Pihashopista.- Anonyymi
Tämä on niin totta😟... jokainen sana, voi hyvin samaistua.
Yritystoiminnan luulisi loppuvan kun kaikki asiakkaat kokevat tulleensa huijatuksi ... Rehellisyydestä ja käytöstavoista puhumattakaan ( Anssi Mulari). - Anonyymi
Olen myös käyttänyt uima-altaita.fi:n palveluita ja täytyy sanoa, että ne ovat erittäin ammattitaitoisia ja myös henkilökunnan käytös oli erittäin kohteliasta. He tekivät työnsä erittäin hyvin ja tarjosivat parhaan hinnan palveluista.
Uima-altaita ostetaan todella harvoin ja uima-altaita.fi:n henkilökunta ymmärtää tämän erittäin hyvin ja palvelee sen mukaisesti. Suositukseni mukaan he ovat Helsingin paras uima-altaan tarjoaja ja jokaisen uima-allasta harkitsevan on otettava yhteyttä heihin kerran. - Anonyymi
Jaat valheita, ystäväni, koska hänen käytöksensä on erittäin mukavaa kaikille. Anssi Mulari on erittäin kohtelias ja kunnioittaa kaikkia. Uima-altaita ostetaan harvoin elinaikana, joten hän tarjoaa palveluita sen mukaisesti, että kaikki voivat suositella häntä. Hänen tarjoama palvelu ja hinta ovat lyömättömiä. Suosittelen kaikille uima-altaan ostoa suunnitteleville vierailemaan uima-altaita.fi Pihashop Oy:ssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen myös käyttänyt uima-altaita.fi:n palveluita ja täytyy sanoa, että ne ovat erittäin ammattitaitoisia ja myös henkilökunnan käytös oli erittäin kohteliasta. He tekivät työnsä erittäin hyvin ja tarjosivat parhaan hinnan palveluista.
Uima-altaita ostetaan todella harvoin ja uima-altaita.fi:n henkilökunta ymmärtää tämän erittäin hyvin ja palvelee sen mukaisesti. Suositukseni mukaan he ovat Helsingin paras uima-altaan tarjoaja ja jokaisen uima-allasta harkitsevan on otettava yhteyttä heihin kerran.Mistähän henkilökunnasta puhut kun firmassa on ollut parhaillaan 2 työntekijää ja vuodesta 22 alkaen yksi
- Anonyymi
Suosittelen kaikkia tyytymättömiä asiakkaita olemaan yhteydessä kuluttaja-viranomaiseen.
Riidanhaluisen ja uhkailevan toimittajan vaatimuksiin ei kannata missään nimessä suostua, muuten ongelmat jatkuvat.
Kuluttajaviranomainen saa yrityksen ruotuun tai ainakin aiheesta koituu yritykselle huomattavia lisäkustannuksia, josta viimeistään yrittäjä oppii korjaamaan toimintatapaansa. Tai ainakin kannattavuus kärsii huomattavasti, mikäli jatkaa virheellistä toimintaa.
- Pettynyt asiakas - Anonyymi
Samat fiilikset, vaikka hinta olikin halvempi kuin toisella toimijalla niin astuin miinaan vaikka tiesinkin miehen maineen. Luvataan mitä sattuu, kun lupaukset pitäisi pitää niin ei ollakkaan luvattu mitään. Miten nykypäivän maailmassa tämä on mahdollista…
VAROITUS!!!VAIKKA HINTA ONKIN EDULLINEN ÄLÄ TYÖNNÄ KÄSIÄSI PASKAAN - Anonyymi
Kesällä yritettiin ostaa allasta, oli hieman epämääräinen ja ei ehkä niin luotettavan oloinen. Ehkä koetetaan vielä tänä kesämä mutta mitään en kyllä maksa ennakkoon
- Anonyymi
Älä ihmeessä!!!
- Anonyymi
Ei todellakaan kannata.
- Anonyymi
Pihashop Oy:n kiitän saamastamme palautteesta ja toivomme, että pystymme jatkossakin täyttämään ihmisten unelmia ja tuottamaan nautinnollisia uintihetkiä asiakkaidemme pihamaille.
Pihashop Oy toimittaa vuosittain huomattava määrän uima-altaita eri puolille Suomea ja saamme suurimmaksi osaksi kiitosta tuotteidemme hyvästä laadusta ja konseptimme mutkattomuudesta. Maailman viimeaikaiset tapahtumat ovat vaikuttaneet uima-altaissa käytettävien raaka-aineiden saatavuuteen ja hankaloittaneet käyttämiemme tehtaiden tuotantoedellytyksiä.
Haluamme myös muistuttaa, että uima-altaat ovat suuria rakennustuotteita, ja niiden toimitusten logistiset järjestelyt saattavat joskus olla haastavia.
Pihashop Oy:n toimittamissa uima-altaissa on koronavuosien aikana ilmennyt joitakin toimitusviiveitä. Olemme kuitenkin saaneet toimitettua kaikki tilauksemme ja kantaneet vastuumme asiakkaitamme kohtaan. Pahoittelemme asiasta koitunutta mielipahaa ja teemme parhaamme, että tuotteiden toimitusprosessi palaa normaaliksi viipymättä. Saamamme yhteydenotot ovat liittyneet lähes yksinomaan tuotteiden viivästyksiin, joista olemme pahoillamme.
Asiakaspalvelumme on ollut ajoittain ruuhkautunut, pahoittelemme tätä.
Olemme saaneet asiakkailtamme laajasti kiitosta tuotteidemme laadusta ja hinta-laatusuhteesta. Tuotteidemme korkea laatutaso ja hyvä käytettävyys ovat yhtiömme ylpeyden aiheita, ja teemme jatkossakin kaikkemme, jotta asiakaskokemuksemme on hyvin laadukas.
Haluamme alleviivata että koronaan liittyvät ajoittaiset aikatauluviiveet ovat näemmä aiheuttaneet asiakaskunnassamme laajaa mielipahaa. Olemme tästä pahoillamme.
Pihashop Oy / Anssi Mulari, yrittäjä- Anonyymi
Taas onnetonta selittelyä. Surkeaa ja töykeää asiakaspalvelua ei voi selittää koronalla.
- Anonyymi
Suosittelen välttämään tätä toimijaa, sillä heti kun lasku on maksettu kaikki palvelu loppuu siihen paikkaan. Tylyä asiakaspalvelua.
- Anonyymi
Juuri näin, ainoa mikä tulee todella nopeasti on lasku.
- Anonyymi
Vastine tekaistuja syytöksiä vastaan internetissä
Kun ihmiset tekevät tekaistuja syytöksiä mm. huijaamisesta, täytyy taistella vastaan. Nykyään on niin helppo internetissä lokaa toista tahoa. Vihapuhetta ja tekaistuja syytöksiä on internet täynnä. Jos ei taistele vääryyttä vastaan, ei ole mitään mitä puolustaa.
Tehtaamme Keski-Euroopassa kommentoi että Suomi ja Saksa ovat ainoat maat, joista asiakkaat eivät ymmärrä että pandemia pidensi tavaran toimitusaikoja. Kaikki muut maat Euroopassa ymmärsivät että pandemian aikana tavaran saatavuus heikentyi monilla aloilla. Ehkä me suomalaisetkin voisimme välillä miettiä että mistä asiat johtuvat, emmekä olisi niin kärkkäästi hyökkäämässä toista tahoa kohtaan. Pandemialle (covid-19) emme kuitenkaan kukaan mitään mahtaneet. Teimme yrityksenä kaikkemme saadaksemme tuotteet parhaalla mahdollisella tavalla asiakkaillemme.
Lisäksi mainittakoon näihin huijausviesteihin. Meillä yrityksenä on ollut 2-3 tapausta 2-3 vuoden aikana joissa asiakas on kieltäytynyt maksamasta meille noin 8500-10500 € saatavaa. Nämä olemme joutuneet siirtämään prosessissa eteenpäin aina velkomisprosessin loppuun saakka. Nämä huijausviestit ovat todennäköisesti 1 tai kahden suuttuneen tahon lokakampanja, jolla pyritään mustamaalaamaan maineemme. On varmasti aivan ymmärrettävää että emme voi antaa kenellekään 8500 € lahjaa tai suurempaa. Nämä tilanteet on pakko käydä loppuun asti ja velkoa rahat pois.
Lisäksi tämä nettiin kirjoittelu on mennyt nykyään aivan hurjaksi. Esim. nytkin puolet maasta jahtaa pääministeriä (Sanna Marin) kun tämä on käynyt juhlimassa. Olemme yritteliäs ja työtä pelkäämätön porukka. Vihakirjoittelu internetin palstoilla tuntuu meistä pahalta ja on suhteettoman epäoikeudenmukaista.
Olemme kuitenkin tyytyväisiä, että koko yhtiömme toimintahistorian aikana emme ole yhtään uima-allasta tai tilausta jättäneet toimittamatta.
Pihashop Oy / A. Mulari, yrittäjä- Anonyymi
Miten ihmeessä syytökset ovat tekaistuja? Huono asiakaspalvelu, puheluihin vastaamatta jättämiset jne. ovat covid-19 vika? Valituksia on tullut jo ennen koronaa, miten ihmeessä perustelet tämän? Sama ylimielisyys tuntuu vain jatkuvan.
- Anonyymi
Epäluotettava toimittaja! Kiertäkää kaukaa! Kuluttajaneuvonnan tai käräjäoikeuden jälkeen saa mahdollisesti siedettävää asiakaspalvelua, mutta kaikki ennen sitä on töykeää ja epäluotettavan oloista.
- Anonyymi
En voi valitettavasti suositella. Netti on pullollaan vastaavia toimittajia, joista ei löydy juurikaan mitään negatiivista tietoa. Kannattaa miettiä onko sattumaa, että yhdestä ja samasta firmasta löytää lähinnä vain negatiivista palautetta. Positiivisetkin taitaa olla itse kirjoitettuja.
- Anonyymi
Minulla oli loistava kokemus Pihashopista. Heidän tiiminsä oli ystävällinen, asiantunteva ja tehokas. He antoivat minulle hyvä neuvoja siitä, miten voin ylläpitää uima-allastani ja pitää sen huippukunnossa. Käyttäisin heidän palveluitaan ehdottomasti uudelleen tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Olen käyttänyt Pihashopilta uima-altaan ja olen ollut tyytyväinen. He ovat olleet luotettavia, kokeneita ja tarjonneet minulle erinomaista palvelua. Voin suositella heitä lämpimästi kaikille, jotka etsivät luotettavaa ja ammattitaitoista uima-allastoimittajaa.
- Anonyymi
Koomisia nämä firman itsensä kirjoittamat positiiviset arvostelut.
- Anonyymi
Pihashopin tiimi oli meidän uima-allas projektin aikana yksinkertaisesti mahtava! He tekivät meidän kohdalla hieman ylimäärästäkin työtä joka johtui vaikeasta asennuspaikasta. Heidän huomionsa yksityiskohtiin on todella vaikuttavaa, ja suosittelen heitä lämpimästi kaikille, jotka etsivät korkealaatuista uima-allas toimittajaa.
- Anonyymi
KIERTÄKÄÄÄ VITTU KAUKAA TÄMÄ PASKALAAKI!! KYLLÄ TÄMÄ ANSSI MULARI MYY JA MYY NIIN VITUSTI MUTTA SITTEN KUN ON ONGELMA NIIN EI LUTKAUTETA KORVIAKAAN ja VITTUILLAAN VAAN KUN TEHTY VÄÄRIN.
PASKAAN ASTUIN…- Anonyymi
Tämä on totta!
- Anonyymi
Voi helvetti mikä "myyntimies"
- Anonyymi
Käsittämättömän huono firma. Kannattaa kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Eihän tuolta saa minkäänlaista palvelua.
- Anonyymi
En ikinä asioi enään tämän herra A kanssa. Ihan käsittämätöntä. VAROKAA
- Anonyymi
PORTTEJA.FI on erinomainen aitatoimittaja. Meillä on Oulunkylässä 2018 ostetut metalliaidat.
Naapurien kanssa ostettiin 130 juoksumetriä. Malli 10.81
Asennetut aidat ovat kuin uudet ja korjaamatta täysin asennossa. Hyvää kestävää asennustyötä.
Anssi Mulari toimi erittäin asiakaslähtöisesti ja palveluhaluisesti, Meitä oli 3 naapuria tekemässä kauppaa. Olemme kaikki erittäin tyytyväisiä.
Paraillaan olen ostamassa lisää. Jätin juuri Mularille soittopyynnön.
Kiitos Anssi Mulari hyvästä palvelusta.- Anonyymi
Kiitos omistajalle tästä viestistä. Onneksi tänne kommentoi muutkin niin tulee totuus julki. Harva yrittäjä on haastamassa asiakasta oikeuteen... Edelleen vituttaa...
- Anonyymi
Kesä tulossa ja uima-allas kenties harkinnassa. Vältä tätä yritystä, tiedossa pelkkiä ongelmia.
- Anonyymi
Myy alvillisena, mutta kuittia ei anna. Taitava huijari, kiertäkää kaukaa!
- Anonyymi
Anssi Mulari. Kannattaa välttää.
- Anonyymi
Itselläni ei ole tapana kommentoida ikinä tänne mitään. Mietin, että uskallanko tilata uima-allasta näiden kommenttien perusteella, mutta hinta-laatusuhde oli houkutteleva, joten ajattelin kokeilla. Itselle tuli 2 viikkoa sitten allaspaketti Pirkanmaalle, juuri niin kuin sovimme Anssin kanssa. Kaikki meni niin kuin pitikin ja omalta osaltani voin suositella toimittajaa kaikille.
E.R - Anonyymi
Tunsin tämän Anssi Mularin aikanaan. Aika lailla yksi yhteen menevät asiakkaiden kuvaukset henkilöstä oman näkemykseni kanssa. Silloin kun hänet tunsin, oli kyseessä lyhyesti sanottuna vastenmielinen ja epärehellinen henkilö. En ala tästä enempää jauhamaan, mutta jokainen voinee ketjun lukuisista kritiikeistä vetää johtopäätökset, kannattaako kyseisen puljun kanssa olla tekemisissä.
- Anonyymi
Pihashopin toimitusjohtaja on epäasiallinen ja epäammattimainen myyjä.Jos aiotte ostaa uima-altaan tältä firmalta en voi suositella.En ole koskaan keskustellut noin itseriittoisen ihmisen kanssa.Toivottavasti allaskalustoni kestää vuosia.Tehkää kauppoja jonkun toisen firman kanssa.
- Anonyymi
samaa mieltä olen
- Anonyymi
Pihashopin toimitusjohtaja on epäammattimainen sekä epäasiallinen.En ole elämässäni keskustellut näin epämiellyttävän henkilön kanssa.Jos ajattelitte ostaa uima-altaan ko.firmasta suosittelen toista toimittajaa.Toivottavasti allaskalustoni kestää vuosia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293597- 851855
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151651Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541362Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1141203VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911202- 681079
- 65964
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi28962Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k98942