Joulu vituttaa

VmitäP

Joulu on ollu ihan paska siitä lähtien ku erosin 3,5 vuotta sitten.
Vituttaa koittaa pitää fiilistä yllä ku lapset on kotona joulun.
Vituttaa ku läheisillä ympärillä on puolisot. Ja vituttaa kun tuntuu et läheisten elämä jatkuu vastoinkäymisistä huolimatta ja mun elämä junnaa paikoillaan vaik kuin yrittää.
Vituttaa kun työsoppari loppui ennen joulua eikä mitään tietoa töistä jatkossa ja pitäis elättää kolme ipanaa.
Vituttaa kun koti on liian pieni eikä pysty ottaa lainaa ku ei oo töitä.
Ja vituttaa kun vietän varmaan loppuelämäni yksin ku asennekin alkaa olee ihan paska.
Kiitos hei ja vitun hyvää joulua.

13

1209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minuav-tuttaa

Kun olen kaivannut jo yhtä miestä pari vuotta ja tunteet ei lopu vaikka tekisi mitä. Sitten hän ilmestyy kaikkialle uniin sun muihin ja en voi sitäkään kautta häntä unohtaa. Sitten kun täällä avaudun asioista niin kukaan ei vastaa mitään. Sinulle aloittaja kaikkea hyvää. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon.

• VMitäP

Kiitos vastauksesta. Mua helpotti jo purkaa asia jonnekin. Vituttaa edelleen toki ja tulevaisuuden suhteen en oo kovin luottavainen.
      Sun tilanne on kyllä myös hanurista, eikä varmaa auta et joku sanoo et unohda se mies ja jatka elämää.
      Toivon sitä sulle kuitenkin et saisit oman elämäsi kuntoon ja sen miehen ajatuksista pois. Tee vaikka yksin matka jonnekin ulkomaille tai jotain muuta erilaista, uskottele itelles ettei sua kiinnosta se mies ja ehkä uskot jossai vaiheessa sen myös oikeasti. Sellainen auttaa ainaki mua unohtaa ikävät asiat/miehet.

• Tpuujalka

Täälläkin lähinnävain vituttaa ja samoista syistä.

• naisenvitutustapissa

Mä voin yhtyä tähän kirjoitukseen, paitsi että mua vituttaa ympäri vuoden, ja on vituttanu jo monta vuotta.

Aamulla kun herään vituttaa. Yritän sitä aamulla saada himmailtua että viittis jotenki lähteä päivää suorittamaan.

Illalla kun menen nukkumaan, vituttaa.

Monta kertaa siinä päivän mittaan välissä vituttaa, ja yölläkin jos satun heräämään.

Jos mietin tiettyjä asioita alkaa vituttamaan ihan vitusti, ja yritän olla niitä miettimättä jotta vituttais vähän vähemmän. Mutta ihan vitutuksettomaksi tästä ei kyllä pääse.

Hänkin vituttaa mua ihan vitusti, voihan vittujen vittu

• minuavituttaaeniten

Minua kans vituttaa niin vitusti! Sitten kun ei vituta niin vituttaa miksi ei vituta ja sitten alkaa vituttamaan! Oikeesti Joulu on alkanut vituttamaan kaikessa vittumaisuudessaan. Ihmisten kiire ja turha hössötys vituttaa. Koko vuosi ollaan niin vittuuntuneita ja sitten ennen Joulua ollaan niin vittumaisen tekopyhiä ja toivotellaan hyvää Joulua. Tekisi miela haistattaa vitut, mutta vittumaisuuttani en viitsi. Vaikka itseäni vituttaakin moni asia niin ihan vittuillakseni toivotan vitun hyvää Joulua kaikille vittuuntuneille!

• Anonyymi

Tähän on vitutusta lieventävää vastata 2019 Jouluna, että 5 vuotta sitten olleen eron jälkeen, vaikka löytyikin uusioperhekuvio, niin osaa vituttaa se, ettei lapsilla ole ydinperhettä.
        Jouluna se haikeus ja paska fiilis kohoaa elohopean lailla tappiin siitä, että jos ajoissa olisi osannut hoitaa asiat oikein, ei tässä oltaisi.
        Uuden puolison kanssa voi vain kokea saman hyvän uudestaan, mutta eihän se oikeasti tunnu samalta lasten kanssa.

• Anonyymi

Et ole yksin vitutuksinesi, vaikka eipä tuo tieto sinua lohduta.
      Voin kuitenkin sanoa että tuskin huonommaksi voi mennä, joten suuntasi nousussa, usko niin! Peukkua ja jonkinlaista jouluntapaista sulle ja mullekin!

• Anonyymi

Meitä on näköjään täällä pilvin pimein, joita saattaa aina joskus vituttaa. Pitää löytää tekemiseen sellainen fiilis, joka vie pois sen sisäisen vihan. Ajatellen, että voishan nuo asiat vielä olla paljon huonomminkin. Itsesäälistä pois pyrkiville hyvää joulua nyt vaan.

• Anonyymi

Kyllä se joulu oli ihan kivaa, kun lapset olivat pieniä. Että älä valita aapee, vaan nauti ettei ole vaikka juoppoa miestä luomassa joulutunnelmaa. Itse olet lapsesi tehnyt, nyt itsekkäästi parit kun ei ole joyötain äijää!

• Anonyymi

Suomennos : parut jotain äijää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomennos : parut jotain äijää..

Oli epämiellyttävää luettavaa.Rumat sanat ovat kuin jätteitä,joita vastuuntunnottomat heittelee ja pilaa ilmapiirin.Aikuisena pitäisi käyttää runsaanpaa sanavarastoa vaikeuksiensa ilmaisuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli epämiellyttävää luettavaa.Rumat sanat ovat kuin jätteitä,joita vastuuntunnottomat heittelee ja pilaa ilmapiirin.Aikuisena pitäisi käyttää runsaanpaa sanavarastoa vaikeuksiensa ilmaisuun

Samaa selfpity porukkaa olet. Sama se kunhan aikuisilla on kivaa... Joulu on lasten juhla ja heidän aikansa on NYT.

• Anonyymi

Meinaa ärsyttää kun pitäisi siellä sun täällä vierailla, taidan vaan nukkua koko joulun yli. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe