Mazdoissa on talvitestienkin mukaan erittäin tehokkaat lämmityslaitteet yhdessä mersujen kanssa. volkkarien ja skodien lämmityslaitteita moititaan ihan aina talvitesteissä ja TM ja tuulilasi lehdet todenneet lämmityslaitteen alimitoitetuksi. mitäs yökastelijapoju siihen sanoo? onkos sänky jo märkä?
Mazda on kuuma
6
175
Vastaukset
- TSI2012
Mazda on varmasti lämmityslaitteeltaan kuumin auto markkinoilla ja makein näköisin.
- on.teillä.kuumat.autot
no ehe ehe...
- HolistiOnOnneton
Kuuma auto on paska juttu, varsinkin talvella. Hikisenä on huono astua pakkaseen, vilustuu taatusti.
mieluummin kuuma Mazda kuin helekutin kylmä itäauto skoda. ja onhan Mazdoissa lämmönsäätövipu josta voi valita mieluisen lämpötilan. lämmitystehoa riittää kovimpiinkin pakkasiin. TM ja Tuulilasi moittivat skodan lämmityslaitetta ettei riitä kuin max 5 asteen pakkaseen.
- ZkodaKyykmanHolisti
Hyvin Octaviassa tarkenee ja sen voit todeta talvitestistä, ainoastaan lämpiää hitaasti kaupunkipyörityksessä, mutta maantiellä taas oikein hyvin.
Meinaatko ratsastaa taas yhdellä vanhalla testillä loppuikäsi? Katsos poika, maailma muuttuu ja auto myös.
- ZkodaKyykmanHolisti
Pitää muistaa että jokainen automalli on omanlaisensa ja eritasoinen lämmityslaite ja nekin muuttuvat joskus eri vuosimalleissa. Mm. Toyota on ollut jollain mallilla hyvä lämmityksessä ja parin vuoden päästä toinen malli keskinkertainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787