AS-OY KUUSIRINNE
HALLITUKSEN KOKOUS 1/11
Kohta 4.
Päätettiin huoneiston XX-autonpidosta
-päätettiin,että auto saa olla turvallisuussyistä vähintään metrin päässä autokatoksesta . XX-huoneistolla on yksi autopaikka autokatoksen vasemmala puolella.Autopaikkojen lisäämiseen pitää olla taloyhtiön lupa.
( Hain lupaa vuonna 2011,mutta asiaa ei ole vieläkään ratkaistu ).
Kyseessä on ns kylmä autokatos,jossa on kolme autopaikkaa.
Onko kukaan ikinä kuullut,että TURVALLISUUSSYISTÄ pitää jättää reilun metrin väli ?
En minä ainakaan.
Myös katoksen oikealla puolella on autopaikka,mutta määräys ei koske naapuria,syystä että paikan haltija on nainen ,sairaanhoitaja,eikä mikään pitkäaikaistyörön.
Tämän hölmöilyn "arkkitehti",on tyyppi jolla on partaa enemmän kuin joulupukilla.
On vaikea uskoa,että kiusanteko selittyisi kateudella.
P:S. Saahan pitkäaikaistyöttömälläkin,olla kaksi Volvoa ?
Pirkko . T
Raune . P
Niko . O
Martti . L
Sami . S
Turvallisuussyistä ?
14
368
Vastaukset
- MMmanas
rakenna oma katos
- Erkkihafdh
Miten kommentti liittyy,alkuperäiseen aiheeseen ?
- HIAWAT
Kyllä metrin väli vähintään on oltava.
- Erkkifeeuirhg
Miksi ei naapurilla ?
- Erkkisidhjgieogh
Se , mikä tekee tuosta HALLITUKSEN kokeuksen päätöksestä,vieläkin hölmömmän,on teksti,
"auto SAA olla reilun metrin päässä autokatoksesta", ( kai se saa olla vaikka kahden metrin päässä ? ). Tuon nyt olisi jokainen tiennyt,ilman hallituksen kokouksen päätöstä.
Olisi aivan eri asia,jos siinä lukisi että PITÄÄ olla vähintään metrin "turvaväli"., ( tosin ei allekirjoittaneen kannalta ).
Minulle riittää,kun pysäköin autoni normaalisti.
Kysynkin Sami Siimestöltä . Kuinka paljon turvallisempaa,on pitää Volvoani puolentoista,kuin puolen metrin päässä autokatoksesta ? - everestijopensukulainen
HUOMIO ja lepo taas masa nääs lepöö
- Erkkiiii
Ilmeisesti ylläpito on joululomalla,kun eivät poista , " huomio ja lepo taas masa nääs lepöö" . . .kommenttia,joka ei mitenkään kuulu aiheeseen .
- Ohikävelevätuulipuku
Kyllä se on Erkki nyt semmonen homma että siun pittää mennä kottiis huutelemmaan. Alakaa jo kaikki huolestuu.
- Erkkiiii
Huolestua, mistä ?
- everestijopensukulainen
lepo vaan erkki
- evpkorpraali
joks volvolle on parkki löytyny?
- erkkiiiii
Kuka kysyy ?
- erkkiiiii
Vuonna 1985.
- jokuedellämainituista
utelias vaan kyselee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579