Gay baari Liperiin.

Nahkapula

Onko kannattava liikeidea?

16

386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneayritykselle

Kannattaa kokeilla, siellähän ei ole yhtään baaria, joka olisi auki iltaisin.

• Kahva-

Kannatetaan.

• Nimeksiomistajanmukaan

Kahva- Baari

• eihän se ota jos ei annakkaan kannattaa kokeilla

• kiikkuballi

ajaisin heti Länsi-Suomesta teille Itä-Suomeen jos tuo hanke toteutuisi,, ihan jalkojen välistä pakottaa jo silleen, on niin ihanat muistot sieltä Ison järven rannalta, voi hemsku sentään,,,,

• Hönötys

Tarkoitat varmaan Setan bileitä Pyhäselän rannalla Aavapirtillä. Voi pojat miten oli lystiä..

• Anonyymi
        kiikkuballi kirjoitti:

ajaisin heti Länsi-Suomesta teille Itä-Suomeen jos tuo hanke toteutuisi,, ihan jalkojen välistä pakottaa jo silleen, on niin ihanat muistot sieltä Ison järven rannalta, voi hemsku sentään,,,,

Iso järvi ja hmm. Otiko kuin mies- Pekka takajärveen?

• ja mikä sen nimeksi tulisi

• jooo se oli minunkin mielestä mukava siellä pyhäselän rannalla oleskella muiden samanlaisien kanssa

• Jakezzi

paikallisella huoltoasemallahan onkin jo touhuja miesten wc:ssä. Kovasti parikymppiset tykkäsivät toisistaan veskissä..

• kolaalapiolla

ettei vaan olisi ollut pulverointi hommia?

• moi nimim nimeksi omistajan mukaan se olisi ihan hyvä nimi ja millainen se olisi olisiko se sateenka ariväen kaltainen

• niilinki

Kyllä se mieki teitä astusin,jos tet olisitta nätempiä ko porot.

• Anonyymi

Nyt Liperissä on uusi jätekeskuslaitos Hnkalammella.
      Sieltä varmaan löytyisi Haaviston vihr. pojille jokin jäteloori,missä voisitte homostella ihan kunnolla. Siellä ei taida olla lämpöä?

• Anonyymi

Voi sen nimeksi laittaa baari Vihreä?

• Anonyymi

Kannattaa kokeilla, sit vielä kun vihkisitte siellä niitä homoja, ja veisitte naispapit ja homopapit kirkoista pois, niin olisi sekin ongelma pois.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe