Huhujen mukaan useat naiskansaedustajat ja muutama mieskin on saanut nauttia Teuvon miehekkäistä lähestymisyrityksistä. Samat tahot kertoo, että peittokin heilunut usean kanssa?
Nyt Teuvo on nostettu tikun nokkaan parin epäonnistuneen paikanvalinnan johdosta.
Eduskunnan naisverkosto Päivi Räsäsen johdolla tukee kuitenkin Teuvoa pahalta maailmalta kaikin keinoin.
Teuvo, Eduskunnan Jännämies
6
153
Vastaukset
- Kosimistapa
Veera ja Teuvo ne yhteen soppii, huomenna pannaan pus.....
Ovatko kaikki jännämiehet alkoholisteja?
Teuvo on kunniallinen persu, hän osaa homoilla Perussuomalaiseen tyyliin, silloin ei kortsuja tarvita eikä kullia pestä.
- Cardios
Hakkarainen vanha juoppo,ei se tapojaan muuta,naistenahdistelu on törkeää.
- gersku
Viina on viisasten juoma eikä sovi varsinkaan eduskuntaan. Näkee selvästi sen, että eduskunnassa suurin osa on hurskastelijoita ja piiloalkoholisteja. Nyt yksi tohelo onneksi paljastaa koko touhun.
- LAMMASNUSI
Teuvo olet kova jätkä,nyt tulee tietoon mitä siellä ekunnassa on tapahtunut koko ajan.juoppojen ja huorien portelli minkä kansa maksaa .Teuvo munaa pyllyyn ja viina suuhun.teuvo olet kansan mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890