Eli ollu mietinnässä tommonen pieni akkumutterinväännin, lähinnä harrastekäyttöön, projekteihin kuten mopot, renkaanvaihdot jne. Toinen olis sitten isompi ruuvinväännin (18v).
Aika paljon ollu mietinnässä noi Einhellin halvat tuotteet, pelkässä ruuvinvääntimessä tehoa 140nm ja hintaa 53€ Toki merkki vähän huolettaa ja akkupaketti tottakai sen 50€ Aika kovaan mainostavat ammattimalleina noita mutta ei oikeen uppoa. :/ Hinta ei kauheesti saisi ylitää 120€ rajaa. Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Mutterinväännin?
Ainaoppii
3
206
Vastaukset
- hupauntamo
mulla tuo, ja hyvä on: https://www.puuilo.fi/epages/puuilo.sf/fi_FI/?ObjectID=40261
- aitoBlueteam
nyt mutteriväännin pe*seessä
- hupauntamo
no jos se siellä hyvä on, niin olkoon.. onnee sulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732740- 131032
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762