Oletko käynyt tänään pesulla..............
<3
Vastaukset 12
- KyImis_
joo kyl mä kävin joo
- KyImis_
Risto_ kirjoitti:
Hyh.......
Olet mies.....
Älä ikinä kommentoi ihaniin ketjuihini..........
<3juu en kommentoi joo en
- Elluhalloyb
Risto..
Mä saunas....ihanaa...😋😀- Elluhalloyb
Hyvältä tuoksuu ain..
Saisit...mut ei nyt....
Risto....
Elämässä hetki...rakkauden...
.....................................................................................
.............................................................🙋♥ - KyImis_
Risto_ kirjoitti:
Saako nuuhkaista............
<3Älä tule, saattaa vähän hiki pölähtää kainaloista ja nivusista.
- horonkoopitjää
Risto. Tänään tuli ahaa-elämys. Et ole se joksi sinua luulin ja kuvittelin. Siis tuolla irlssä, puhun siitä nyt. Arvaa vaan, miten olen helpottunut tuosta! Tästä rohkaistuneena harrastan rohkeaa induktiivista päättelyä enemmänkin ja laajennan tämän ahaa-elämyksen koskemaan kaikkia muitakin havaintojani palstalta.. Et kyllä usko miten helpottavaa on havaita itsensä olevan täysin ulkona kuin lumiukon! Suuri taakka tipahti harteiltani. Kaksi viimeistä vuottani on kohta kuin pahaa unta vain! :) Tulevaisuus näyttää hyvin erilaiselta nyt, kun havaintopohja onkin kokonaan eri. Pieni askel palstalaiselle, mutta suuri askel minulle. Jihuu!
- edell---
Lisään vielä: Pystyn katsomaan palstan kirjoituksia ihan ulkopuolisena ja ne ei liikuta sitten mitenkään, kun näkökulma on ihan eri. Kyllä tämä on kuule joulun ihme jos mikä!!
- edell---
edell--- kirjoitti:
Lisään vielä: Pystyn katsomaan palstan kirjoituksia ihan ulkopuolisena ja ne ei liikuta sitten mitenkään, kun näkökulma on ihan eri. Kyllä tämä on kuule joulun ihme jos mikä!!
Risto hyvää jatkoa sulle Annesi kanssa! Kyllä sä varmaan löydät viel yhteisen sävelen hänen tai sitten jonkun kanssa. Älä juo ittees tärviölle! :)
- ristoistajoku.ko
edell--- kirjoitti:
Söpön sekavaa.
- AnteeksipyyntöRistolle
vuosia sitten laitoin vihaisena ja mustasukkainen viestin exäsi nimellä erääseen ilmaisjakelulehteen (mielipidepalstalle). Tarkoitus oli aiheuttaa mielipihaa, olin kusipää, pyydän anteeksi vaikka teosta on kulunut vuosia, etkä tuskin koskaan edes nähnyt viestiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001943
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391313Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1271068Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29963S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant33870Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41848KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi16788- 73786
Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul36764Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁71740