Hei,
Ehditkö katsoa mitä kortit kertoo minun selviämisestä haastavasta työstäni ja opintojen sujumisesta jo tosi aikuisena. Lämmintä joulun aikaa sinulle. Kiitos kun olet täällä katsonut
Valkokissalle
3
73
Vastaukset
- Joulunaikuinen
Katsoisiko joku muu jos valkokissa ei voi/ ehdi tai tästä ei näy häille
- Kristalliboltsi
Tsiigasin boltsista.
Hyvin sä oot duunis hoitannu siel suurkeittiössä. Osaat jo näköjään vetää kammesta, et perunankuorimamylly lähtee ravaa rundia. Toi sian ruhon leikkaaminen ei oikee viel suju mut kyl sä senkin opit. Älä sit enää stiggaa niin sian silmiä siihen hernekeittoon, koska ne ei näytä oikee hyvilt siel sopas kellumassa. Noi vanhukset siel vanhainkodis voi bögraa jos sellanen ööga sattuu olee kellumassa lautasella.
On se hyvä et oot jaksanut duunin lisäks opiskella aikuisena. Kyllä sun kuuluu saada jo vihdoinkin toi peruskoulun spettari.
Hyvää loppu vuotta ja parempaa uutta vuotta sulle . - Joulunaikuinen
Kítos Kristalliboltsi olen tosiaan ollut kuusitoista vuotta suurkeittiössä ja siellä oli joka torstai hernekeittoa. Opiskelin työn ohessa vuosia olet oikeassa. Kiitos katsannosta. On tässä haasteita ollut vanhainkodissa en ole työskennellyt. Kaikkea hyvää sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662