Parahaat joulut aina

oyp

Meillä ei olisi joulu jos lasten isä toisi sutturan meille syömään ja asumaan, miksi toisi, jos hylkää perheensä niin miski toisi sutturan meille? Meillä on lasten kanssa ihanat joulut ollu aina, yhdessä ollaan ne vietetty, mies suree kun menetti lapset kun suttura niin sanoo, ennemmin suttura kuin omat lapset ajattelevat miehet yleensä.
Emme kaipaa perheenrikkojaa elämäämme ja onni ett olemme saaneet olla rauhassa, ja mies on ymmärtänyt pitää ne kaukana meistä, niin paljon meitä arvostaa. Kuka antaisi sutturoiden pilata lastensa elämän ja kiusata ja haukkua joka päivä. Olemme onnekkaita kun joka joulu on lapset kanssani olleet ja nyt kun ovat aikuisia ovat heidän perheetkin mukana, mies parka kärsii. Oma on hänen valita kun hylkäsi perheensä... meitä ei enää suututa vaan anurataa, kaikki suku ja ystävät ovat jäljellä meillä joulunakin mennään anoppi-appiukkolaan koko porukka, mutta ei se hylkääjä mies jolle lapseton kiero suttura oli tärkeempi kuin oma perhe, siitä saa nyt maksaa kalliisti kun kukaan ei halua olla enää tekemisissä hänen kanssaan.
Anoppi on parhaimpia ystäviä ja viikottain ollaan tekemisissä kuin myös monen muun kanssa. Ja sekös miestä suututtaa kun ihmiset karttaa. Edes joulukortteja ei mies ole ikinä lapsilleen lähettänyt, niin on surkee tyyppi. Onneks joku vie huonon miehen ja isän, parempia ihmisiä on paljon, huonoja ei meillä kaivata.

26

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yop

      Meillä ei olisi joulu jos lasten äiti toisi sossuvieraannuttajanatturan meille syömään ja asumaan, miksi toisi, jos hylkää perheensä niin miksi toisi sossuvieraannuttajanatturan meille? Meillä on lasten kanssa ihanat joulut ollut aina, yhdessä ollaan ne vietetty, nainen suree kun menetti lapset kun sossuvieraannuttajanattura niin sanoo, ennemmin sossu vieraannuttajanattura kuin omat lapset ajattelevat naiset yleensä. Emme kaipaa perheenrikkojaa, vieraannuttajasossunatturaa elämäämme ja onni että olemme saaneet olla- ja elää rauhassa, ja nainen on ymmärtänyt pitää ne vieraannuttajasossunatturat kaukana meistä, niin paljon meitä arvostaa. Kuka antaisi sossuvieraannuttajanatturoiden pilata lastensa elämän ja kiusata ja haukkua joka päivä. Olemme onnekkaita kun joka joulu on lapset kanssani olleet ja nyt kun ovat aikuisia ovat heidän perheetkin mukana, nainen- ja vieraannuttaja sossunattura parka kärsii. Oma on hänen valita kun hylkäsi lapset
      ja perheensä... meitä ei enää suututa vaan, kaikki suku ja ystävät ovat jäljellä meillä joulunakin mennään anoppi-sossu vieraannuttajaan koko porukka, mutta ei se hylkääjä nainen jolle lapseton kiero nattura oli tärkeempi kuin oma perhe, siitä saa nyt maksaa kalliisti kun kukaan ei halua olla enää tekemisissä hänen kanssaan- vieraannuttaja "äidin- ja viranomaisten"-sossu vieraannuttajanattura anoppi on parhaimpia ystäviä ja viikottain ollaan tekemisissä kuin myös monen muun kanssa. Ja sekös sossu vieraannuttajanatturaa "äitiä- ja viranomaisia" suututtaa kun ihmiset karttaa. Edes joulukortteja ei nainen ole ikinä lapsilleen lähettänyt, niin on surkee tyyppi. Onneksi joku vie huonon naisen ja äidin, parempia ihmisiä on paljon, huonoja ei meillä kaivata. Opettele kirjoittamaan- "yksinhuloltaja"-

    • Oikeinsylettää

      Näin toimii usea eroperhe. Miksi sallia sutturoiden tulo lasten ja exän kotiin jos sen takia mies on perheensä jättänyt ja hylännyt? En ymmärrä tarkoitusta. Lapset ja exä pärjäävät paljon paremmin ilman miehen sutturaa joka perheen rikkoi miksi sallia pahan tekijä omaan kotiin haukkumaan lisää?Me ainakin suojelimme lapsia sutturoilta, emme salli kaltaisten ihmisten tulla kotiin haukkumaan ja kiusaamaan. Jos mies hylkäsi perheensä niin olkoot satojen sutturoiden kanssa, semmoista miestä ei kenenkään perhe tarvitse.

      • Oikeinsylettää

        Näin toimii usea eroperhe. Miksi sallia panomiesten tulo lasten ja exän kotiin jos sen takia nainen on perheensä jättänyt ja hylännyt en ymmärrä tarkoitusta. Lapset ja exä pärjäävät paljon paremmin ilman naisen panopukkia joka perheen rikkoi miksi sallia pahan tekijä omaan kotiin haukkumaan lisää.
        Minä ainakin suojelen lapsia huoripukeilta en salli kaltaisen ihmisen tulla kotiin haukkumaan ja kiusaamaan jos nainen hylkäsi perheensä niin olkoon satojen huoripukkien kanssa semmoista naista en kenenkään perhe tarvitse.


      • juolunrauhaa

        Miltä sinusta isä tuntuu nyt ,kun hylkäsit lapsesi toisen naisen tähden ? Miltä tuntuu ,kun lapsesi eivät halua tulla luoksesi tänäkään jouluna ? Minne hävisi isän rakkaus ? Olithan pienenä heidän kanssaan ,muistele niitä jouluja .Toivottavasti löydätte vielä tien toitenne luo !


      • Joulurauhaa
        juolunrauhaa kirjoitti:

        Miltä sinusta isä tuntuu nyt ,kun hylkäsit lapsesi toisen naisen tähden ? Miltä tuntuu ,kun lapsesi eivät halua tulla luoksesi tänäkään jouluna ? Minne hävisi isän rakkaus ? Olithan pienenä heidän kanssaan ,muistele niitä jouluja .Toivottavasti löydätte vielä tien toitenne luo !

        Miltä sinusta äiti tuntuu nyt, kun hylkäsit lapsesi toisen miehen tähden? Miltä tuntuu kun lapsesi eivät halua tulla luoksesi tänäkään jouluna ? Minne hävisi äidin rakkaus ? Olithan pienenä heidän kanssaan, muistele niitä jouluja Toivottavasti löydätte vielä tien toitenne luo.!


    • Surulline

      Hyvä äiti ja isä joka hylkäät lapsesi ja hajotat perheesi oletko yhtään ajatellut millaisen esimerkin annat lapsille ja lasten lapsille ,avioliitosta ja perheestä..Kyllä maassamme pahoin voivia lapsia ja nuoria .kun vanhemmat on sysänneet vastuun yhteiskunnalle.Minne on hävinnyt rakkaus ja vastuu ja sitoutuminen perheelämään ,kun se kerran perustetaan.Kannattaa tarkoin harkita ennenkuin alkaa perhettä ja lapsia hankkia ,että ne pahoinvoivat lapset ja nuoret väheneisivät.Rakastakaa toisianne ja lapsia !

      • näinseonihannäin

        Juuri näin, mutta oikasen sen verran että kyllä se mies jättää lapset äidin hoiviin, kun ei jaksa enää lapsia, että ei niitä lapsia hylkää muu kuin isä. Miehelle on tärkeempää vieras ulkopuolinen suhde kuin oma perhe. Yleensä ne lapset jäävät äidille kun äidit ovat vastuullisia eikä hylkää lapsia kenenkään vuoksi niinkuin miehet. On niitäkin perheitä jossa molemmat hylkää mutta yleensä se on mies, joka etsii uusia naisia tai joku nainen on hänet kaapannut perheestä. Miesten on helppo lähtä kun tietää että lasten äiti ei lapsia hylkää. Silti elareita ei haluta maksaa, usein niistä taistellaan, miehistä on kiva jättää vaimo ja lapset kurjuuteen ja rellestää yksin omilla rahoilla, se on säälittävää. JOs ei huolehdi lapsista pitäisi maksaa tuntuvat elaeit, 2000 e elareita. Silloin kyllä mies miettisi ennenkuin lähtee uuden aniokkosen perään tyhjään elämään.


      • Kitkeräää

        Katkeraa ja vihakirjoitusta


      • Menelääkäriin
        näinseonihannäin kirjoitti:

        Juuri näin, mutta oikasen sen verran että kyllä se mies jättää lapset äidin hoiviin, kun ei jaksa enää lapsia, että ei niitä lapsia hylkää muu kuin isä. Miehelle on tärkeempää vieras ulkopuolinen suhde kuin oma perhe. Yleensä ne lapset jäävät äidille kun äidit ovat vastuullisia eikä hylkää lapsia kenenkään vuoksi niinkuin miehet. On niitäkin perheitä jossa molemmat hylkää mutta yleensä se on mies, joka etsii uusia naisia tai joku nainen on hänet kaapannut perheestä. Miesten on helppo lähtä kun tietää että lasten äiti ei lapsia hylkää. Silti elareita ei haluta maksaa, usein niistä taistellaan, miehistä on kiva jättää vaimo ja lapset kurjuuteen ja rellestää yksin omilla rahoilla, se on säälittävää. JOs ei huolehdi lapsista pitäisi maksaa tuntuvat elaeit, 2000 e elareita. Silloin kyllä mies miettisi ennenkuin lähtee uuden aniokkosen perään tyhjään elämään.

        Kyllä on viha ja katkeruus huipussaan ,tosi sairasta vihapuhetta.


    • Voevo

      Kylläpä edellinen taitaa olla tunne häiriöinen! ! Ja katkera ,Älä tukehdu katkeruuteesi!

      • eitarvienäätulla

        Katkera?? Kyllä olin aikanani ja olin vihainen, olin raivoissani, olin vaikka mitä. Miksi ei saisi tuntea? Mitä pahaa on näyttää tunteet? Kaisinäkin ole joskus iloinen, surullinen , vai etkö kehtaa näyttää tunteita?
        Kyllä se on katkeruuden paikka kun mies lähtee ja jättää perheensä ja etenkin lapsensa hylkää heidät, iloinenko pitäisi olla kun lapset itkee isää ja kaipaa?
        Emme ole enää, siitäkin pääsee yli vaikkei sitä voi unohtaa, mitä mies tekee perheelleen, hylkää pienet lapset jotka isää tarvitsevat. Ei meidän kuulu ottaa miestä takasin jos tulisi, eikä antaa sen kummemmin anteeksi mutta hyväksyä tilanteen voi kun on pakko.
        Mutta nyt on mies surullinen ja katkera kun kukaan meistä ei halua miestä enää elämäänsä, en minäm, ei lapset, ei lastenlasset, ei ystävät eikä muukaan suku, tilanne jonka hän ihan itse on aiheuttanut se on hänen vaan kestettävä.
        Miehellä oli kaikki mitä elämällään voi, oli terveyttä, työtä, oli rakastavat vanhemmat ja sisarukset, oli vaimo ja lapset, omatalo, ja paljon materiaa,mutta tärkeimmät olivat ihmiset. Kotia ei paluu onnistu, eikä me enää miestä tarvita, toivomme hänelle hyvää elämää, parempaa kuin meidän aikana, ja okoon onnellisempi kuin lastensa kanssa ikinä... muuta emme miehestä enää halua, toivottavasti ymmärtää hävetä ja miettiä että vika oli hänessä, ei hänen lapsissaan.


      • rikkoooo
        eitarvienäätulla kirjoitti:

        Katkera?? Kyllä olin aikanani ja olin vihainen, olin raivoissani, olin vaikka mitä. Miksi ei saisi tuntea? Mitä pahaa on näyttää tunteet? Kaisinäkin ole joskus iloinen, surullinen , vai etkö kehtaa näyttää tunteita?
        Kyllä se on katkeruuden paikka kun mies lähtee ja jättää perheensä ja etenkin lapsensa hylkää heidät, iloinenko pitäisi olla kun lapset itkee isää ja kaipaa?
        Emme ole enää, siitäkin pääsee yli vaikkei sitä voi unohtaa, mitä mies tekee perheelleen, hylkää pienet lapset jotka isää tarvitsevat. Ei meidän kuulu ottaa miestä takasin jos tulisi, eikä antaa sen kummemmin anteeksi mutta hyväksyä tilanteen voi kun on pakko.
        Mutta nyt on mies surullinen ja katkera kun kukaan meistä ei halua miestä enää elämäänsä, en minäm, ei lapset, ei lastenlasset, ei ystävät eikä muukaan suku, tilanne jonka hän ihan itse on aiheuttanut se on hänen vaan kestettävä.
        Miehellä oli kaikki mitä elämällään voi, oli terveyttä, työtä, oli rakastavat vanhemmat ja sisarukset, oli vaimo ja lapset, omatalo, ja paljon materiaa,mutta tärkeimmät olivat ihmiset. Kotia ei paluu onnistu, eikä me enää miestä tarvita, toivomme hänelle hyvää elämää, parempaa kuin meidän aikana, ja okoon onnellisempi kuin lastensa kanssa ikinä... muuta emme miehestä enää halua, toivottavasti ymmärtää hävetä ja miettiä että vika oli hänessä, ei hänen lapsissaan.

        ylläpito sananvapautta- ja lapsen oikeuksia


      • Pervoaon
        eitarvienäätulla kirjoitti:

        Katkera?? Kyllä olin aikanani ja olin vihainen, olin raivoissani, olin vaikka mitä. Miksi ei saisi tuntea? Mitä pahaa on näyttää tunteet? Kaisinäkin ole joskus iloinen, surullinen , vai etkö kehtaa näyttää tunteita?
        Kyllä se on katkeruuden paikka kun mies lähtee ja jättää perheensä ja etenkin lapsensa hylkää heidät, iloinenko pitäisi olla kun lapset itkee isää ja kaipaa?
        Emme ole enää, siitäkin pääsee yli vaikkei sitä voi unohtaa, mitä mies tekee perheelleen, hylkää pienet lapset jotka isää tarvitsevat. Ei meidän kuulu ottaa miestä takasin jos tulisi, eikä antaa sen kummemmin anteeksi mutta hyväksyä tilanteen voi kun on pakko.
        Mutta nyt on mies surullinen ja katkera kun kukaan meistä ei halua miestä enää elämäänsä, en minäm, ei lapset, ei lastenlasset, ei ystävät eikä muukaan suku, tilanne jonka hän ihan itse on aiheuttanut se on hänen vaan kestettävä.
        Miehellä oli kaikki mitä elämällään voi, oli terveyttä, työtä, oli rakastavat vanhemmat ja sisarukset, oli vaimo ja lapset, omatalo, ja paljon materiaa,mutta tärkeimmät olivat ihmiset. Kotia ei paluu onnistu, eikä me enää miestä tarvita, toivomme hänelle hyvää elämää, parempaa kuin meidän aikana, ja okoon onnellisempi kuin lastensa kanssa ikinä... muuta emme miehestä enää halua, toivottavasti ymmärtää hävetä ja miettiä että vika oli hänessä, ei hänen lapsissaan.

        Outoa, että kyseinen mies oli naimisissa lastensa kanssa, eikä vaimonsa kanssa.


      • Hyihelvetti
        eitarvienäätulla kirjoitti:

        Katkera?? Kyllä olin aikanani ja olin vihainen, olin raivoissani, olin vaikka mitä. Miksi ei saisi tuntea? Mitä pahaa on näyttää tunteet? Kaisinäkin ole joskus iloinen, surullinen , vai etkö kehtaa näyttää tunteita?
        Kyllä se on katkeruuden paikka kun mies lähtee ja jättää perheensä ja etenkin lapsensa hylkää heidät, iloinenko pitäisi olla kun lapset itkee isää ja kaipaa?
        Emme ole enää, siitäkin pääsee yli vaikkei sitä voi unohtaa, mitä mies tekee perheelleen, hylkää pienet lapset jotka isää tarvitsevat. Ei meidän kuulu ottaa miestä takasin jos tulisi, eikä antaa sen kummemmin anteeksi mutta hyväksyä tilanteen voi kun on pakko.
        Mutta nyt on mies surullinen ja katkera kun kukaan meistä ei halua miestä enää elämäänsä, en minäm, ei lapset, ei lastenlasset, ei ystävät eikä muukaan suku, tilanne jonka hän ihan itse on aiheuttanut se on hänen vaan kestettävä.
        Miehellä oli kaikki mitä elämällään voi, oli terveyttä, työtä, oli rakastavat vanhemmat ja sisarukset, oli vaimo ja lapset, omatalo, ja paljon materiaa,mutta tärkeimmät olivat ihmiset. Kotia ei paluu onnistu, eikä me enää miestä tarvita, toivomme hänelle hyvää elämää, parempaa kuin meidän aikana, ja okoon onnellisempi kuin lastensa kanssa ikinä... muuta emme miehestä enää halua, toivottavasti ymmärtää hävetä ja miettiä että vika oli hänessä, ei hänen lapsissaan.

        Haureutta ja lapsiin sekaannusta ,hirveetä epäsiveellistä ja lapsiaan hyväksikäyttäviä ihmisiä.


      • Menelääkäriin
        eitarvienäätulla kirjoitti:

        Katkera?? Kyllä olin aikanani ja olin vihainen, olin raivoissani, olin vaikka mitä. Miksi ei saisi tuntea? Mitä pahaa on näyttää tunteet? Kaisinäkin ole joskus iloinen, surullinen , vai etkö kehtaa näyttää tunteita?
        Kyllä se on katkeruuden paikka kun mies lähtee ja jättää perheensä ja etenkin lapsensa hylkää heidät, iloinenko pitäisi olla kun lapset itkee isää ja kaipaa?
        Emme ole enää, siitäkin pääsee yli vaikkei sitä voi unohtaa, mitä mies tekee perheelleen, hylkää pienet lapset jotka isää tarvitsevat. Ei meidän kuulu ottaa miestä takasin jos tulisi, eikä antaa sen kummemmin anteeksi mutta hyväksyä tilanteen voi kun on pakko.
        Mutta nyt on mies surullinen ja katkera kun kukaan meistä ei halua miestä enää elämäänsä, en minäm, ei lapset, ei lastenlasset, ei ystävät eikä muukaan suku, tilanne jonka hän ihan itse on aiheuttanut se on hänen vaan kestettävä.
        Miehellä oli kaikki mitä elämällään voi, oli terveyttä, työtä, oli rakastavat vanhemmat ja sisarukset, oli vaimo ja lapset, omatalo, ja paljon materiaa,mutta tärkeimmät olivat ihmiset. Kotia ei paluu onnistu, eikä me enää miestä tarvita, toivomme hänelle hyvää elämää, parempaa kuin meidän aikana, ja okoon onnellisempi kuin lastensa kanssa ikinä... muuta emme miehestä enää halua, toivottavasti ymmärtää hävetä ja miettiä että vika oli hänessä, ei hänen lapsissaan.

        Ja olet edelleen , kirjoituksesi on täynnä vihaa ja katkeruutta, mutta itsessäsi ei ole mitään vikaa, vain katkeruutta joka on sinut tuhonnu.


      • samaamieltäkaikesta
        Menelääkäriin kirjoitti:

        Ja olet edelleen , kirjoituksesi on täynnä vihaa ja katkeruutta, mutta itsessäsi ei ole mitään vikaa, vain katkeruutta joka on sinut tuhonnu.

        Mä luulen että sinä olet katkera. Et kestä sitä että joidenkin lapset ovat onnellisia äidin kanssa ja antavat piupaut isälle joka heidät hylkäsi. Ilmeisesti sinä olet kateellinen ihmisille, jotka osaavat suojella omaa lastaan ikäviltä ihmisiltä . Vaikka kuin on lasten isä, niin huonoa esimerkkiä heidän ei tarvi hyväksyä eikä huonoa kohtelua. Teehän sinä niinkuin haluat, mutta älä neuvo muita, jotka tekevät toisin. Lasten elämään ei kuulu huono kohtelu ja se että isä hylkää ja unohtaa, semmoinen mies ei ansaitse lapsiaan.


      • Narsistisamaamieltä
        samaamieltäkaikesta kirjoitti:

        Mä luulen että sinä olet katkera. Et kestä sitä että joidenkin lapset ovat onnellisia äidin kanssa ja antavat piupaut isälle joka heidät hylkäsi. Ilmeisesti sinä olet kateellinen ihmisille, jotka osaavat suojella omaa lastaan ikäviltä ihmisiltä . Vaikka kuin on lasten isä, niin huonoa esimerkkiä heidän ei tarvi hyväksyä eikä huonoa kohtelua. Teehän sinä niinkuin haluat, mutta älä neuvo muita, jotka tekevät toisin. Lasten elämään ei kuulu huono kohtelu ja se että isä hylkää ja unohtaa, semmoinen mies ei ansaitse lapsiaan.

        Mä luulen että olet narsisti- lapsen tarkoitushakuinen vieeraannuttaja "äiti"; perättömin selvityksin, lausumin sosiaalitoimen/ "lastensuojelun-" tarkoitushakuisena "yksinhuoltajana"-.
        Et kestä sitä, että joidenkin lapset ovat onnellisia oman isän kanssa ja antavat piupaut vieraannuttaja "äidille- ja viranomaisille", joka heidät hylkäsi "munattoman miehen"
        nimiin. Ilmeisesti sinä olet kateellinen ihmisille, jotka osaavat suojella omaa lastaan ikäviltä ihmisiltä . Vaikka kuin on lasten
        äiti, niin huonoa esimerkkiä heidän ei tarvitse hyväksyä- eikä huonoa kohtelua. Teethän sinä niinkuin itse haluat, mutta älä neuvo muita, jotka tekevät toisin. Lasten elämään ei kuulu
        huono vieraannuttaja "äiti- ja luonnehäiriöisen vieraannuttaja "viranomais-" kohtelu ja se että vieraannuttaja "äiti- ja viran-omainen" hylkää ja unohtaa, semmoinen nainen- ja vieraannuttaja "viranomainen" ei ansaitse lapsiaan- ei mitään-
        ei lapsen huoltoa tarkoitushakuisena sosiaalitoimen/ "lasten-suojelun" järjestämänä vieraannuttaja "äitinä-" ns. "yksinhuoltaja"-


      • kirjoitaihanitse
        Narsistisamaamieltä kirjoitti:

        Mä luulen että olet narsisti- lapsen tarkoitushakuinen vieeraannuttaja "äiti"; perättömin selvityksin, lausumin sosiaalitoimen/ "lastensuojelun-" tarkoitushakuisena "yksinhuoltajana"-.
        Et kestä sitä, että joidenkin lapset ovat onnellisia oman isän kanssa ja antavat piupaut vieraannuttaja "äidille- ja viranomaisille", joka heidät hylkäsi "munattoman miehen"
        nimiin. Ilmeisesti sinä olet kateellinen ihmisille, jotka osaavat suojella omaa lastaan ikäviltä ihmisiltä . Vaikka kuin on lasten
        äiti, niin huonoa esimerkkiä heidän ei tarvitse hyväksyä- eikä huonoa kohtelua. Teethän sinä niinkuin itse haluat, mutta älä neuvo muita, jotka tekevät toisin. Lasten elämään ei kuulu
        huono vieraannuttaja "äiti- ja luonnehäiriöisen vieraannuttaja "viranomais-" kohtelu ja se että vieraannuttaja "äiti- ja viran-omainen" hylkää ja unohtaa, semmoinen nainen- ja vieraannuttaja "viranomainen" ei ansaitse lapsiaan- ei mitään-
        ei lapsen huoltoa tarkoitushakuisena sosiaalitoimen/ "lasten-suojelun" järjestämänä vieraannuttaja "äitinä-" ns. "yksinhuoltaja"-

        Ilmeisesti et osaa ajatella itse ja kirjoittaa omaa kantaa mistään asiasta, jatkuvasti kopsaat täällä muiden kirjoituksia vaihtaen vain isän ja äidin kohdan keskenään. Hm ei kovin vakuuttavaa..jos olet teini, uskon ettei sulla ole vielä asioista omaa knantaa ja kopsaat aikuisten jutut, mutta jos olet aikuinen, tapasi on todellakin sairaanloinen ja ajatusmaailmasi hukassa. Olen ahoillani uolestasi ettet omaa omaa järjenjuoksua itse.


      • ajatteleihanitse
        kirjoitaihanitse kirjoitti:

        Ilmeisesti et osaa ajatella itse ja kirjoittaa omaa kantaa mistään asiasta, jatkuvasti kopsaat täällä muiden kirjoituksia vaihtaen vain isän ja äidin kohdan keskenään. Hm ei kovin vakuuttavaa..jos olet teini, uskon ettei sulla ole vielä asioista omaa knantaa ja kopsaat aikuisten jutut, mutta jos olet aikuinen, tapasi on todellakin sairaanloinen ja ajatusmaailmasi hukassa. Olen ahoillani uolestasi ettet omaa omaa järjenjuoksua itse.

        Ilmeisesti et osaa ajatella itse ja kirjoittaa omaa kantaa mistään asiasta; jatkuvasti kopsaat täällä muiden kirjoituksia vaihtaen vain äidin ja isän kohdan keskenään tarkoitushakuisena sosiaali-toimen/ "lastensuojelun-" vieraaannuttaja "äitinä- ja viranomai-
        sena" perättömin selvityksin, lausumin lapsen olosuhteista. Hm
        ei kovin vakuuttavaa.. jos olet lapsia tarkoitushakuisesti vieraan nuttava "viranomais-" teini, uskon ettei sulla ole vielä asioista omaa knantaa- ja kopsaat vieraannuttaja "aikuisten/ äidin-" ju-tut, mutta jos olet aikuinen, tapasi on todellakin sairaanoloinen- ja ajatusmaailmasi vieraannuttaja "äitinä ja/ tai viranomaisena hukassa. Olen kovin pahoillani puolestasi, ettei ole omaa järjen-juoksua lapsen vieraannuttaja "äitinä ja/ tai viranomaisena" itse.


      • Oletkatkera
        samaamieltäkaikesta kirjoitti:

        Mä luulen että sinä olet katkera. Et kestä sitä että joidenkin lapset ovat onnellisia äidin kanssa ja antavat piupaut isälle joka heidät hylkäsi. Ilmeisesti sinä olet kateellinen ihmisille, jotka osaavat suojella omaa lastaan ikäviltä ihmisiltä . Vaikka kuin on lasten isä, niin huonoa esimerkkiä heidän ei tarvi hyväksyä eikä huonoa kohtelua. Teehän sinä niinkuin haluat, mutta älä neuvo muita, jotka tekevät toisin. Lasten elämään ei kuulu huono kohtelu ja se että isä hylkää ja unohtaa, semmoinen mies ei ansaitse lapsiaan.

        Todella katkeraa ja täynnä vihaa jopa tuntemattomille sinua kritisoineille ihmisille.


      • Oletnarsisti
        samaamieltäkaikesta kirjoitti:

        Mä luulen että sinä olet katkera. Et kestä sitä että joidenkin lapset ovat onnellisia äidin kanssa ja antavat piupaut isälle joka heidät hylkäsi. Ilmeisesti sinä olet kateellinen ihmisille, jotka osaavat suojella omaa lastaan ikäviltä ihmisiltä . Vaikka kuin on lasten isä, niin huonoa esimerkkiä heidän ei tarvi hyväksyä eikä huonoa kohtelua. Teehän sinä niinkuin haluat, mutta älä neuvo muita, jotka tekevät toisin. Lasten elämään ei kuulu huono kohtelu ja se että isä hylkää ja unohtaa, semmoinen mies ei ansaitse lapsiaan.

        Todella narsistia, katkeraa ja täynnä vihaa jopa tuntemattomille sinua kritisoineille ihmisille.


      • kirjoitaihanitse
        kirjoitaihanitse kirjoitti:

        Ilmeisesti et osaa ajatella itse ja kirjoittaa omaa kantaa mistään asiasta, jatkuvasti kopsaat täällä muiden kirjoituksia vaihtaen vain isän ja äidin kohdan keskenään. Hm ei kovin vakuuttavaa..jos olet teini, uskon ettei sulla ole vielä asioista omaa knantaa ja kopsaat aikuisten jutut, mutta jos olet aikuinen, tapasi on todellakin sairaanloinen ja ajatusmaailmasi hukassa. Olen ahoillani uolestasi ettet omaa omaa järjenjuoksua itse.

        Minua vituttaa!


    • sananvapausta

      lapsen vieraannuttaminen- ja ylläpito

    • OPY

      Meillä ei olisi vieraannuttajajoulu jos lasten "äiti" toisi sossuvieraannuttajanatturan meille syömään ja asumaan perusteettomasti, miksi toisi, jos hylkää perheensä niin miksi toisi sossuvieraannuttajanatturan meille Raisioon? Meillä on "lasten" kanssa ihanat joulut ollut aina, yhdessä viranomaisten kanssa ollaan ne vietetty, nainen suree lausumiaan kun menetti lapset kun sossuvieraannuttajanattura niin sanoo "oikeudessa", ennemmin sossu vieraannuttajanattura kuin omat lapset ajattelevat "naiset" yleensä. Emme kaipaa perheenrikkojaa, vieraannuttajasossunatturaa elämäämme ja onni että olemme saaneet olla- ja elää "rauhassa," ja nainen on ymmärtänyt pitää ne vieraannuttajasossunatturat perättömine lausumineen kaukana meistä, niin paljon tuomioistuin meitä arvostaa. Kuka antaisi sossuvieraannuttajanatturoiden pilata lastensa "elämän" ja kiusata ja haukkua joka päivä perättömin lausunnoin. Olemme onnekkaita kun joka joulu on lapset ja suttura kanssani olleet ja nyt kun ovat aikuisia ovat heidän perheetkin mukana oikeudessa, nainen- ja vieraannuttaja sossunattura parka kärsii. Oma on hänen valita kun hylkäsi "lapset" ja perheensä... meitä ei enää suututa vaan, kaikki suku ja "ystävät" ovat jäljellä meillä joulunakin mennään anoppi-sossu vieraannuttajaan koko porukka, mutta ei se hylkääjä sossunainen jolle lapseton kiero nattura suttura oli tärkeempi kuin oma perhe, siitä saa nyt maksaa kalliisti kun kukaan ei halua olla enää tekemisissä hänen kanssaan- vieraannuttaja "äidin- ja viranomaisten"-sossu vieraannuttajanattura anoppi on parhaimpia ystäviä ja viikottain ollaan tekemisissä kuin myös monen muun oikeuden lausuman kanssa. Ja sekös sossu vieraannuttajanatturaa "äitiä- ja viranomaisia" suututtaa kun ihmiset karttaa. Edes joulukortteja ei nainen ole ikinä lapsilleen lähettänyt, niin on surkee tyyppi. Onneksi joku vie huonon naisen ja äidin, parempia ihmisiä on paljon, huonoja ei meillä kaivata. Opettele kirjoittamaan- "yksinhuloltaja" Raisiosta-

    • samaamieltämekaikki

      Tuo on totta. Parhaat joulumuistot tulevat lapsille äidin luona, jossa joulua vietetään. Mummit ja vaarit ym kutsutut, eikä yhtään ulkopuolista naikkosta joita se mies toisi kotiinsa kun lapset olisivat siellä. Heidän elämään ei kuulu vieraat naikkoset, eikä joulu ilman äitiä.

      • Samaamieltämekaikki

        Tuo on totta. Parhaat joulumuistot tulevat lapsille isän luona, jossa joulua vietetään .Vaarit ja mummut ym kutsutut, eikä yhtään ulkopuolista miekkosta joita se nainen toisi kotiinsa kun lapset olivat siellä. Heidän elämään ei kuulu vieraat miekkoset eikä joulu ilman isää.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe