Kokemuksia rasismista Suomessan virolaisena

Eestimees

Käytiin vaimon (korealainen) kanssa kaupassa, jonotettiin kassalle, niin joku 30 kymppinen rääsyisin pukeutun juoppopaska alkoi huutelemaan vitun ryssä, rysäsä ryssä, Ajattelin että puhuttelin kassalla olevaa neläistä työntekijää, mutta koska herra juoppopiuliukko oli toisessa jonoss takana, se oli selvästikohistettu minuun. Minä en sitähuomioninut kerran katsoin ja katsoin halveksuen pulipaskaa. Minua ei haittaa jos joku heittää rasista paskaa. Mutta jos vaimosta olisi jotain heittänyt, olisi tullu sille paska nisitpuliukolle turpaan,, olis sille kaveri mukana joku täys paskapuliukko kutenkin huuteliakin. Minulla on työoaikak ollut alla 10 vuotta, esimiehen kiittämä, ja erän rasistityö"kaverin" jatkuva vittuilu alkaa vituttaa, hidastelee työntekoa, jne. puhuu paskaa että mitä sä painat niin kovaa töitä. Periaatteeni on aina ollut, että kun töissä ollaan, niin sitten painetaan duunia kunnolla, minua ei kiinnosta että muut kantaväestö keröääntyy ryhmiin kesksutelemaan ties mistä . Tämä työpaikan rasistipaska puhuu paskaa miten kun virolaiset levittää lutikoita ja torkaoita. Jätk äitse on täys juoppo ja älykkyyosamäärä 80, ei tajua asioista mitään.

Kerran baari-illan aikana katoin et katos virolaisnäköinen jätkä meenpä juttelee, nini heti alkoi uhomaan vittu minä mikään virulainen ole vaan ihan suomalainen. Kysyin onko sitten loukkaus jo kutsuu viorlaisekis jos siltä näyttää, niin sanoi että on.

Ei ole ekoja kertoja ku nkohdannut rasismia.

No uskon, että Virossa on enemmän rasisimia, jos joku aikoo korealaisesta vaimostani jotain paskaa puhumaan, niin pistän jätkän kyllä maahan, olen treenannut itsepuolustustaitoja vuosia.

Suomi on hyvä maa, suurin osa suomalaista oikein hyvää porukkaa, autaa kun tulee ongelmia ja muutenkin, no lähinnä savolaiset, seillä porukka on parasta suomalaista yhdyskuntaa, hyvä kulttuuri ja ruoka.

Viroon muutan mukhan lpalkkatasoa nousee korkeammaksi ja valtio alkaa huolitsemaan kansasta, nytkin moet ovat sitä mieltä jos joku saa yliannostuksen huumeista niin ei tarvis kutsua ambulanssia, antaa kuolla vaan, ja puliukoille metanolia, elkääön siell äseillan salla ja kuolkoon.

Suomi on paras maa mitä tulee nykyiseen hallituksen linjaan, toivottavati ei muutu. Itsellä enemmä ulkomaalaisia kaveraita (ei virolaisa), mutta irakalaisia, afrikkalaisia ja aasialaisia. Ne suomalaiset jotka tunnen ovat mahtavia.

Itseäni ei häiristse jäteihmsiten rasismi minua kohtaan, mutta varsinkin suomalaiset naiset antavat vihaisia katseita vaimoani kohtaan. On minulla ollut suomalaisiakin tyttöystäviä, mutta ne eivät vain ole toimineet, myös virolaisissa sama vika.

Tosin pitää saoa, kun kaveri sanoi, Suomessa kun meet baariin saat uusia kaereita, Virossa kun menee baariin saa mustan silmän. hehe, ehkä liioiteltua, mutta Suomi Euroopan turvallisin maa.

No sekä Virossa että Suomeassa on minulle ja vaimoilleni huono ilmasto, Talvet ovat pahempia.

Arvostan Suomalaisia, pystyivät neuvostoliiton pitämään poissa Suomesta, Viro ja 30% virolaisista tuhottiin kiiton Neuvostoliiton. Mutta jos Pätsi ei olisi suostunut suunilleen ase takaravioissa luopumaan Virosta Neuvostliitolle, Olisi varmaan 80% virolaisista hävitetty. Suomalaista 4x enemmän jos se on hyvä,

Mieletästi suomen pakolasipolitiikka on hieman mätä , mutta kyllä sieltäkin tulee asiasllisiaja hyviä ihmisä jotka halutavat tötitä tehdä, Tunnen useitakin moni käy töissä, yksi ei ole saanut töitä vieä vaikka jatkuvasti laittaa hakemuksia.

2

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasismi.on.perseestä

      Hyvä ja asiallinen kirjoitus. Ikävää että olet joutunut kohtaamaan rasismia muuallakin kuin tällä foorumilla, mutta mukava kuulla että suurin osa suomalaisista on ollut ystävällisisä.

      Ainahan näitä kouluja käymättömiä idiootteja on ollut ja tulee valitettavasti aina olemaan. Huvittavaa etenkin tuo virolaisten haukkuminen ryssiksi. Kertoo paljon huutelijoiden historiantietämyksestä.

      Matkailu ja muihin kulttuureihin tutustuminen avartaa.

      Häid jõule ja head uut aastat!

    • Dr.Doom

      Joo ei kannata välittää, vittuile vaan takas sille työkaverilles, joillakin on vaan tapana vittuilla jatkuvasti. Onhan se puuduttavaa kuunnella jatkuvasti samaa, mutta ei sille mitään aina mahdakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe