Paperiarkkipiispa on käyttänyt ja käyttää jatkuvasti seuraavia nimimerkkejä palstan saastuttamiseen sananmuunoksilla ja täysin idioottimaisilla kommenteillaan, jotka eivät liity mitenkään palstan aiheeseen;
paperiarkkipiispa,
vaaravyöhyketerapia,
hillomunkkiluostari,
pussi.nukkeja,
nälkäpalkkasoturi,
paperiarkkipastori,
siveysvyölaukku,
Bermudan_kolmiolääke,
muurahaiskäpykaarti,
avaruusalusastia,
paavin_anoppi,
huoltovarmuuskumi,
kyypakkausteippi,
Pippuri-Tiina etkä
hassu_tuttuna.
Turva-Kassu,
Kossuntuhooja,
pussi_nuudeleita,
Vappu-Regina,
Herttoniemen_poppi,
Lammin_Teukka,
pallomerinorsu,
Sundomin_kontio.
Paperiarkkipiispan monet nimimerkit!
TietäväPaavi
4
133
Vastaukset
- IGFA-trolling
Ei Kossuntuhooja vaan tuhoava_kossu. Nielit syötin etkä huomannut joukkoon uittamaani virheuistinta. Pysy sitäpaitsi palstan aiheessa.
- Herttoniemen_Poppi
Syötti maistui oikein hyvälle!
namanamnamnamnam.......
- Pussi_nuudeleita
Kiva muistella näitä vanhoja troolarinkiusoja. Olen merimiina tukkanuotassanne, moniongelmaiset.
- Paperi-arkkipiispa
Et ole oikea pussi-nuudeleita, vaan se olen minä!
aito ja oikea paperiarkkipiispa!
kuppia trollille ja bannia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013