Verrataanpa yleislääkäriä ja hammaslääkäriä, molemmat alansa peruskoulutettuja. Kyllä hammaslääkäri tienaa enemmän. Lehdissä näkyy, että noin 90 tonnia vuodessa hammaslääkäri saa eikä ole erikoistunut. 6 vuoden opinnoilla huippupalkka.
Hammaslääkäri tienaa paremmin
4
206
Vastaukset
- kuusenkäpynen
KT:n palkkatilastosta poimittua
Kokonaisansio lokakuussa 2016
Terveyskeskushammaslääkäri 6146
Terveyskeskuslääkäri 6543
https://www.kt.fi/tilastot-ja-julkaisut/palkkatilastot - tilastotiedesivuaineena
Täällä on erehdytty. Virallisten tilastojen mukaan vuokralääkäri ansaitsee helposti 20000 euroa kuukaudessa. Vaatimukseksi riittää se, että on työpaikalla. Ylilääkärit eivät paljon työn laatua valvo.
- lähdettäkaipaava
Mikä virallinen tilasto?
- rahallaeisaalaatua
Kainuusta voit kysellä tarkemmin vuokralääkäreiden palkkioista. Opettele myös käyttämään hakukokone googlea.
Lääkärit tietävät, että heitä on vähän. Täten vuokralääkärit voivat käyttäytyä tökerön huolimattomasti. Kansanedustajia on vaadittu kouluttamaan lisää lääkäreitä ja tiukentamaan lääkäreihin kohdistuvaa lainsäädäntöä. Mutta kun kansanedustajajästipäät eivät välitä mitään. Sosionomi, ministerirehukin sanoi televisiossa, että antaa lääkärien hoitaa asiat siten, miten he itse haluavat.
Korkeapalkkaiset päätoimittajat eivät korkeista palkoista paljon huutele. Tiedot saa yleensä vain tiskin alta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595