Pääsin eroon lievästä aknesta viikossa (OIKEASTI)

babyskin

Eli siis mun naamalla on ollut finnejä ja mustapäitä lähes kaikkialla monen vuoden ajan . Eikä kyse todellakaan ole siis mistään muutamasta finnistä. On tullut kokeiltua vaikka ja mitä.

Nyt sitten katoin viikko sitten youtubesta videon diy maskista joka auttoi!! Maskiin tulee 1 kananmuna ja n. 1-2 rkl kanelia ja levitellään naamaan, annetaan vaikuttaa väh. 20 min. Saattaa olla vaikeaa koska poistaa ihan helllveti n paljon naamassa. Ja jokapäivä vaan naamalle viikon ajan.

4

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • babyskin
    • pullaperkele

koitin tota joskus, sai ihon vaa pahempaa kuntoon (kanelia ei nimittäin kannattais laittaa naamaan) ja ei ollut mukavin naamassa :D

• gdgdsgdgdsgdsg

Tokkopa toimii, jollet jatkuvasti käytä. Takaisin tulevat.

Ainakin itselläni mustapäät tulevat vielä keski-iässä joka kerta takaisin, kun ne on kerran saatu poistettua. Olen rassaillut koko ikäni ihoani ja kokeillut vaikka mitä, mikä näkyy jo ihon ennenaikaisena veltostumisena ja rypistymisenä. Ihotalin koostumus on erilainen ihmisillä, joilla iholle kertyy epäpuhtauksia. Ongelma on siis talin eritys, ja se pitäisi saada kokonaan loppumaan. Mikään maski sit tuskin lopettaa. Eli voimakkaita A-vitamiinivoiteita tms. suosittelisin, ennen kuin olet pilannut ihoni, kuten itse olen.

Monet kemialliset ja luonnollisetkin aineet ärsyttävät ja allergisoivat, joten kannattaa olla varovainen. Muuten voi olla pian tilanteessa, jossa mikään edes lääkevoiteista ei iholle sovellu.

• sebastienaaa

Ite en usko oikein mihkään rasvoihin tms. Mutta mulla jeesas todella paljon noin viikossa saksan amazonista tilattu pesuaine. Tossa linkki vielä siihen. Tilasin lisää. http://amzn.to/2D5qycf

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7636
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7335
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5334
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4915
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4403
    6. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4395
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4376
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4058
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3173
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48