Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko minulla aortta?

huolissaanmahasta

Tänään olen päättänyt lukea netistä erästä asiaa, joka minua on vaivannut jo pitkään. Nimittäin tunnen aina silloin tällöin alavatsassa, kun siellä sykkii. Hakutulosten perustella minulla saattaisi olla aortta. Olen järkyttynyt ja paniikissa. En osaa sanoa, kuinka kauan tätä sykkimistä on tapahtunut vatsassa, mutta sanoisinko noin kuukauden. Tiedän, että minun pitäisi käydä heti sairaalassa tutkimuksissa vai? Haluan kuitenkin viettää joulunajan aluksi rauhassa, jonka jälkeen sitten voisin mennä sairaalaan. Pelkään kuitenkin, että jotain yllättäen tapahtuu. Entä jos kuolen? Ei se ole sopivaa juuri nyt. Odotanko asiaa vielä pari päivää? Auttakaa!

3

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolissaanpäästä

      Älä odota, hakeudu välittömasti psykiatriseen hoitoon. Tuollaista ei kirjoita muu kuin pahasti sairas ihminen.

      • RandomWalker

        Kyllä on törkeän epäasiallinen kommentti, etkä edes perustele.

        Aloittajalla on kyllä aortta ja niin pitääkin olla. Hän varmaankin tarkoittaa aortan laajentumaa, joka puhjetessaan on hengenvaarallinen. Kerrot alavatsalla sykkivän, joten se ei minusta vaikuta aorttaoireelta. Jos mitään selitystä ei löydy, voi syy ollakin psyykkinen ja etenkin jos tähän on joku mielekäs syy.
        Mutta kovasti vaivaa ja on tullut äkkiä tai melko äkisti eikä mene ohi, niin käy lääkärillä tarkistuttamassa. Näillä tiedoilla netitse on vaikea sanoa enempää.


    • koivunikkari

      Kyllä sinullakin on aortta kuten meillä kaikilla on. se sijaitsee kylläkin sydämessä ja on eräs verisuoni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe