Tänään olen päättänyt lukea netistä erästä asiaa, joka minua on vaivannut jo pitkään. Nimittäin tunnen aina silloin tällöin alavatsassa, kun siellä sykkii. Hakutulosten perustella minulla saattaisi olla aortta. Olen järkyttynyt ja paniikissa. En osaa sanoa, kuinka kauan tätä sykkimistä on tapahtunut vatsassa, mutta sanoisinko noin kuukauden. Tiedän, että minun pitäisi käydä heti sairaalassa tutkimuksissa vai? Haluan kuitenkin viettää joulunajan aluksi rauhassa, jonka jälkeen sitten voisin mennä sairaalaan. Pelkään kuitenkin, että jotain yllättäen tapahtuu. Entä jos kuolen? Ei se ole sopivaa juuri nyt. Odotanko asiaa vielä pari päivää? Auttakaa!
Onko minulla aortta?
3
64
Vastaukset
- huolissaanpäästä
Älä odota, hakeudu välittömasti psykiatriseen hoitoon. Tuollaista ei kirjoita muu kuin pahasti sairas ihminen.
- RandomWalker
Kyllä on törkeän epäasiallinen kommentti, etkä edes perustele.
Aloittajalla on kyllä aortta ja niin pitääkin olla. Hän varmaankin tarkoittaa aortan laajentumaa, joka puhjetessaan on hengenvaarallinen. Kerrot alavatsalla sykkivän, joten se ei minusta vaikuta aorttaoireelta. Jos mitään selitystä ei löydy, voi syy ollakin psyykkinen ja etenkin jos tähän on joku mielekäs syy.
Mutta kovasti vaivaa ja on tullut äkkiä tai melko äkisti eikä mene ohi, niin käy lääkärillä tarkistuttamassa. Näillä tiedoilla netitse on vaikea sanoa enempää.
- koivunikkari
Kyllä sinullakin on aortta kuten meillä kaikilla on. se sijaitsee kylläkin sydämessä ja on eräs verisuoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446