Tänään olen päättänyt lukea netistä erästä asiaa, joka minua on vaivannut jo pitkään. Nimittäin tunnen aina silloin tällöin alavatsassa, kun siellä sykkii. Hakutulosten perustella minulla saattaisi olla aortta. Olen järkyttynyt ja paniikissa. En osaa sanoa, kuinka kauan tätä sykkimistä on tapahtunut vatsassa, mutta sanoisinko noin kuukauden. Tiedän, että minun pitäisi käydä heti sairaalassa tutkimuksissa vai? Haluan kuitenkin viettää joulunajan aluksi rauhassa, jonka jälkeen sitten voisin mennä sairaalaan. Pelkään kuitenkin, että jotain yllättäen tapahtuu. Entä jos kuolen? Ei se ole sopivaa juuri nyt. Odotanko asiaa vielä pari päivää? Auttakaa!
Onko minulla aortta?
3
98
Vastaukset
- huolissaanpäästä
Älä odota, hakeudu välittömasti psykiatriseen hoitoon. Tuollaista ei kirjoita muu kuin pahasti sairas ihminen.
- RandomWalker
Kyllä on törkeän epäasiallinen kommentti, etkä edes perustele.
Aloittajalla on kyllä aortta ja niin pitääkin olla. Hän varmaankin tarkoittaa aortan laajentumaa, joka puhjetessaan on hengenvaarallinen. Kerrot alavatsalla sykkivän, joten se ei minusta vaikuta aorttaoireelta. Jos mitään selitystä ei löydy, voi syy ollakin psyykkinen ja etenkin jos tähän on joku mielekäs syy.
Mutta kovasti vaivaa ja on tullut äkkiä tai melko äkisti eikä mene ohi, niin käy lääkärillä tarkistuttamassa. Näillä tiedoilla netitse on vaikea sanoa enempää.
- koivunikkari
Kyllä sinullakin on aortta kuten meillä kaikilla on. se sijaitsee kylläkin sydämessä ja on eräs verisuoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1833076- 532440
- 2392272
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2572046Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva371763Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve551660Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841490- 1371324
Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk91212Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro141121