Mammutti talous?

Sepi1977

Viime vuodelta melkein miljoona euroa tappiota! Pääomat syöty. Henkilökunnassa isoja muutoksia (talousjohtaja, kirjanpitäjä, liiketoimintajohtaja yms).

Onko toimitukset pelanneet?

10

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä79gg

      Jaa, mistä tietosi on? Eihän vuosi 2017 ole edes loppoinut, eikä tuloksia julkaistu. Viime vuosi 2016 oli voitollinen ja liikevaihto nousi.

      • Sepi1977

        Asiakastieto kertoo totuuden. Tappio viimeksi päättyneellä tilikaudella noin 960 000 €! Omavaraisuusaste 4 % joka on katastrofi! Ei paljoa naurata.


    • palstanmukaisesti

      Mistähän hirsitalosta tässä on kysymus?

    • TosiHyödytön

      Niin ne hirsitalot syö ihan valtavasti energiaa, valitettavasti. Kyllä ne kuluttajat huomaa sen.
      Pitäisi olla SuperMammuttihirsiä ... kumpi on parempi, laittaa rakenteisiin 50cm puuta, vai polttaa energiana se puu takassa? Wanhoissa alppikylissä näkee metrin paksuisia seiniä, sotakorvauksiinko niitä puita pitää säästää? Yllättävän halpaa vaikka paksuudeltaan 60cm seinä:))

    • Siinainnapu

      Tämä se on mestari, joka ei osaa kirjoittaa. Paljastit itsesi . Ei taida mennä pitkään kun on kirppis tilaa siellä yli-Kiimingissä . Muistakaa Mammutti että valheilla ei eletä . Jää nukuttujen öiden määrät vähäksi . Naputi naputi naa

    • Vellu43CpvmPlus

      Kateellisten/ vuokralla-asuvien höpinää. Siistiä työtä, lämmin tunnelma. Tuli käytyä sisällä katsomassa.

    • Tappioooopaljo

      Viimeinen 4 vuotta mammutin tappio on yhteensä 1,6 miljuunaa . Se on reilusti se. Nyt saa tehdä temppuja. Potkimaa rumimmat miehet pihalle

    • Reputkiinni

      Viime tilikautta rukattu uutta tappiota on tulossa miljoona tolokulla. Kyllä meidän ei kannata ostaa Mammuttihirsiä

    • Sepi1977

      Johtaja sanoi vielä marraskuussa Kauppalehden haastattelussa että tulos ja liikevaihto kasvoi merkittävästi. Liikevaihto oli kasvanut mutta tuli miljoonan tappio... joko ei ymmärrä tai valehtelee! Tai ei tiedä? Voiko olla noin kuutamossa?

    • Vartti53c40eMinPlusPvm

      Hyvä talo, hyvä lämpötalous. Minua ei kiinnosta puupennin vertaa nämä kommentit. Nautin talosta ja hyvästä, puhtaasta sisäilmasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1902
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1363
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1250
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 13
      1010
    Aihe