Nythän on niin ettei mitkään tanssit kannata kun on vaan kalliita ja hyvin kalliita bändejä ja solisteja.Sitten näillä orkestereilla on vielä yhtä ja samaa mössöä koko ilta täynnä.
Dj. pystyy soittamaan vaikka 100:n orkesterin helmiä koko illan. E ikä tarvitse kuin yhden hengen palkan.
Jos olisin vielä nuori ja jokseenkin tyhjätasku, niin kokeilisin tanssien järjestämistä Dj pohjalta.
Dj. tanssien soisi yleistyvän
7
60
Vastaukset
- Kyllänäin
Kannatan hyvä juttu lipunhinnat voi puolittaa ja musiikki tarjonta paranee huimasti
- Polokkaa
Täällä Pohjantähdenalla
- 668949
Nuorisokuppiloissahan tuollainen on ollut käytössä jo iät ja ajat ja sisäänpääsymaksu muutaman euron jos sitäkään ja porukkaa riittää......aikuisten tanssiravintolat sulkeneet ovensa yksi toisensa jälkeen kun ei kannata 14-15 euron sisäänpääsymaksulla.........Jyväskylässäkin Tähden ovet sulkeutui reilun vuoden kokeilun jälkeen, enkä kyllä ihmettele yhtään kun bändi soittaa 2-3 settiä ja muun ajan DJ ja pääsymaksu vähintään 14 euroo.
Nuorisokuppiloissa tosin voit bailata siellä lattialla vaikka ittekses eikä kukaan katso kieroon.......teepä tuo sama aikuisten paikassa niin heti katsotaan ettei oo kaikki inkkarit kanootissa.....- voittotuleesokerista
Nuorten niin sanotuissa tanssipaikoissa on pakko koko ajan heilua musiikin tai omassa tahdissa, koska vähänkin pidemmän aikaa paikoilleen asettunut henkilö ei saa enää kenkiään irti nuorten niin sanotun tanssipaikan lattiasta. Nuorilla on näetsen tapana tilata erittäin sokeripitoisia (95% sokeria ja 5% alkoholia) drinkkejä, joista yli puolet pitää kaataa niin sanotun tanssipaikan lattialle ja pöydille. Sokeri on erittäin luja liima, minkä tähden sitä käytetään esimerkiksi piparkakkutaloelementtien saumoissa.
Nuorten niin sanotun tanssipaikan hulppea tuotto tuleekin siis sokerin myynnistä, jonka sekä maailman- että kotimaanmarkkina-arvo on hävyttömänkin alhainen: kukaan ei ostaisi supermarketista sokeria kahvikupillista edes viidellä eurolla.
- DJkallis
Vertailtiin ja DJ oli kalliimpi tanssijaa kohti kuin laulalava kiipparisti. Myös duot ja triotkin tuotti enemmän kuin DJ.
- Aktiivitanssija
Eihän se DJ musiikki takaa, että se olisi myös tanssittavaa. Olen usein ihmetellyt, miksi nykyinen lavatanssien väliaikamusiikki on yleensä ala-arvoista tanssittavaksi.
Jos jossain tietäisin DJ:n soittavan "musiikkia minun makuuni" olisihan sekin todella hienoa ja varteen otettava vaihtoehto.
Siksi nykyisin käyn pidemmälläkin tansseissa, kun kokemuksesta tiedän jonkun orkan soittavan tanssittavaa musiikkia.
Kun kerran olen pettynyt orkan musiikkivalintoihin, kartan noita orkkia kuin ruttoa.- daadirlandaada
Ainakin oman kokemuksen perusteella deejiin soittama musiikki on lähes aina ollut minun mielestäni paljonkin tanssittavampaa kuin varsinaisen orkan tarjooma. Heiltä kun tuppaa tulemaan se perussetti niitä samoja vanhoja kappaleita, joihin on väsynyt jo toisen kerran kuullessaan. Minä pidän yllättävistä musiikkivalinnoista, joita oikeastaan vain levymusiikin kautta olisi mahdollista toteuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753