Työministerin sähköposti

Toimistohommia

Kuka tietää työministerin sähköpostiositeen? Aion alkaa toimittamaan hänelle työhakemuksia (18h) jotta tämä aktivointi toteutuu.

15

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfga

Jos nyt vaikka googlettaisit hakusanoilla "Työministerin sähköposti".

• Lawetorder

Tai vois vaikka itse järkeillä.

Se on jari.lindsrö[email protected]

Ja en muuten sitten guuglutellu, mutta vois tarkistaa??

Tiedoksi sitten, että ne sähköpostit varmaan lukee eduskuntaavustaja, eli ei varmaan itse näe yhtäkään??

• Lawetorder
        Lawetorder kirjoitti:

Tiedoksi sitten, että ne sähköpostit varmaan lukee eduskuntaavustaja, eli ei varmaan itse näe yhtäkään??

Juhuu, persletti sentään, noinhan se olikin, piti tarkistaa etten anna väärää informaatiota näin asian järkeillen.

• Eioujunou
        Lawetorder kirjoitti:

Ei ou Lindströmin s-postiosoite tuo.

• Lawetorder
        Eioujunou kirjoitti:

Ei ou Lindströmin s-postiosoite tuo.

Kuinka niin ei muka ole? Luuleks että mulla on jokaisen suomalaisen henkilökohtainen sp osoite kun se voi olla tiivitaavitappinen ja vaikka mulla niitä on noin vähän yli 500 000 henkilökohtaista sp osoitetta, niin luuleks sä vitun tiivitaavi että jakelen niitä täällä?

Sitä paitsi, että lindströminpihvi on kansanedustaja niin sitä myöten on HENKILÖKOHTAINEN TYÖSp ja täältä löytyy eduskunta kansanedustajan sähköposti
        Yhteystiedot - Eduskunta

https://www.eduskunta.fi › Sivut

Eduskunta. Puhelin: 09 4321 (eduskunnan vaihde) Postiosoite: 00102 Eduskunta Sähköpostiosoitteet: etunimi. sukunimi(at)eduskunta.fi. Kirjaamo Postiosoite: Eduskunnan kirjaamo, 00102 Eduskunta

https://www.eduskunta.fi/FI/tietoaeduskunnasta/Organisaatio/yhteystiedot/Sivut/default.aspx

Lukisit sinäkin edes vaikka aku ankkaa.

Taidat olla jokin tryllerö?

• homopekkdd

onnea muillekin, ainoa mies tasoerolla yli 10 v ilmoitellut joka sivustolla , tulos = käteen. ..ne ketkä rahalla tai ilmaiseksi, tupakoivia jne.

• aaliopistecom

Sähköpostessa ei ole ääkkösiä eikä öökkösiä.

• EiUmlauteja

Eikä ole myöskään u umlautia.

• Lawetorder

Kun kerran Suomen-kielioppi ei kelpaa oikein kirjoitettuna sähköposteelle, niin kokeillaanko posteerestantee???

Nussit varmaan hyttysiä paljonkin, kun näin talvella pitää harrastaa pilkun nussintaa arvoisa sähköposteelija?

• Työttömänä

Hyvä idea, hänellä on varmasti töitä tarjolla kun tuollaisia lakialoitteita pistää, oon messissä kans :D

• Ökyukko

Tämä on hyvä idea alkaa lähettämään työhakemnuksia jatkuvasti eduskuntaan Linströmille. Sitä saa mitä tilaa :)

• Anonyymi

Eikös työministeri juuri vaihtunut.

• Joo, vaihtui. Taitaa nykyisin olla jokin lintu, muistaakseni harakka 😂

• Anonyymi

Oliko se lintu vai kala.

• Anonyymi

Taitaa olla siilikala: "Siilikalojen ihoa peittävät piikit, ja ne voivat hädän hetkellä pullistaa vartalonsa pallomaiseksi. Joillakin lajeilla, kuten juovasiilikalalla, piikit ovat jatkuvasti pörhöllään, toiset voivat pörhistää ne halutessaan.

Siilikalat syövät kovakuorisia selkärangattomia, joiden kuoren ne murskaavat kovalla nokallaan. Nokka muodostuu yhteen sulautuneista hampaista, mistä tulee heimon tieteellinen nimi Diodontidae, kaksihampainen.
      Monet lajit ovat myrkyllisiä". Meidän selkärangattomien työttömien täytyy vaan vältellä joutumasta kärhämiin tämän ministerin kanssa, ettei tule murskatuksi eikä syödyksi parempiin suihin. Itse en ainakaan uskalla lähettää minkäänlaista sähköpostia tälle ministerille. On pian piikkipallo oven takana koputtelemassa. Katsotaanpa, miten käyttäytyy eduskunnassa, kuuluuko lajinsa tyypillisiin edustajiin mm. pörhistelemällä piikkejään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6011
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      3894
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3295
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      470
      2740
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      270
      1755
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1423
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      159
      1288
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe