joulua häveten Suomi-vastaisia tekojaan?
Viettävätkö paikallismedian "suvaitsevaiset"
8
835
Vastaukset
- Suvakit
Ovat kyvyttömiä häpeämään mitään, samoin kuin fanittamansa, suomea miehittävät rosvolaumat.
- VanhuusEiTuleYksin
On se mukavaa kun on vielä niin nuori ja hyväkuntoinen, että tietää hyvin suurella todennäköisyydellä vielä pääsevän lukemaan Länsi-Savon kuolleet-palstalta noiden tiettyjen suvakkitoimittajien nimiä... He kun ovat jo huomattavasti minua iäkkäämpiä, eivätkä näytä kovin hyväkuntoisiltakaan. Kyllä tuokin ajatus lämmittää näin jouluna.
- poisaltamatutulee
Kyllä ärsytti, kun joulun alla kävi kauppakeskuksissa niin matumiehet olivat joukolla miehittäneet kaikki istumapenkit, ihan kuin olisivat olleet jotain uusia siirtomaaherroja. Ja tänäänkin oli ympäri kaupunkia liikkeellä äänekkäästi möliseviä matulaumoja, että hyvää joulua vaan joo... mutta auta armias jos joku kritisoi heidän tapojaan tai uskontoaan...
- Paitsi_että
Minä niin nautin kun puupääpersut kiehuvat omassa liemessään.
- itä-suomalainen
Kävin eilen Itäkeskuksessa/Eastonissa ja herrajumala tuntui kuin olisin saapunut Itäkairoon/kameruniin.! Ihanaa, että pääsin pois sieltä. Kauppaliikkeetkin myyvät vaatteita, joita ei ole suunniteltu meille vaaleille pohjolantytöille, joten ei tultu tehtyä vaateostoja. Onneksi olen käsityötaitoinen, joten suunnittelen ja teen ne itse.
- moniosaajatkotiin
Niinhän sitä sanotaan Itäkeskuksesta että ihan on kuin Monacossa olisi. Kukaan ei puhu suomea eikä kukaan maksa veroja.
- MoniosaajakinTietää
Ehdotuksia Mikkelin Monacoksi?
Vua mitenkäs nyt teijjän rasistiloehen suut pannaan ku se teijjän itol se Janitskinin poeka jootukkii leevvättömän pöyvvä´ iärreen:D:D Hyvässä lykyssä lätkässöövät sille muutaman vuojen ehotonta vankkeotta ni piässöö tiilenpäetä laskemmaa ja tekosijjaa mietiskelemmää ihan raahassa:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888139
- 896228
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344721- 503235
- 363224
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432661
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562522