18 vuotias poikani näki painajaisen...

18 vuotias poikani kertoi nähneensä ahdistavan unen johon sitten heräsi. Hän kertoi että oli unessa keittänyt pannullisen kahvia, sitten hän oli ottanut kaapista kahvimukin joka oli ollutkin likainen. Hän kertoi että mukeja oli tiskipöytä täynnä ja lopulta keittiön pöytäkin oli aivan täynnä likaisia kahvimukeja. Hän ei siis löytänyt puhdasta mukia josta olisi voinut juoda keittämänsä kahvin. Hän kertoi että hän oli lopulta paniikissa ja heräsi siihen. Poikani suunnittelee muuttavansa kotoa opiskelupaikkakunnalle asumaan. Itse vain mietin että liittyykö uni tulevaan muutokseen??? Jos joku osa tulkita paremmin niin Kiitos etukäteen. Siis likaiset kahvimukit???

2

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristalliboltsi

      Uni kertoo, että asia korjaantuu kun peset kahvimukit, että poikasi voi juoda kahvinsa puhtaasta mukista. Minäkin näkisin painajaisen jos mukit olisivat likaiset.
      Onneksi sellaista ei voi tapahtua, koska meillä on kirjoitettu tiskivuorot kalvolle tiskialtaan yläpuolelle.. Aamulla kun menen keittämään aamupuuron ja kahvit vaimolle ja itselleni niin huomaan altaan yläpuolella olevan tiskivuorot kalvon jossa lukee. Tänään minä ja huommena vaimoni. Helppoo mukit ovat aina puhtaat.
      Toimi samoin niin poikasi painajaiset loppuvat.

    • Pekkapoikatässä

      Kyllä tuo pojan muuttoon liittyy. Tottakai hänellä on epävarmuutta, miten hän selviää, kun kaikki asiat omassa kodissa on itse hoidettava, ei ole enää äiti ja isä auttamassa, niin kuin kotona. Kysymyksiä tuollaisessa muutossa omaan kotiin asumaan nuorella on aina paljon epävarmuutta ja tuo uni vain tuo esille niitä epävarmuuksia ja pelkojakin, että kuinka hän sitten selviää.

      Rohkaisua hän siis vain tarvitsee ja varmuutta siitä, että voi kysyä, jos tulee tilanne, että sormi menee jossain kohtaa suuhun, eikä tiedä, miten pitäisi joku asia hoitaa. Muuttoon ja mitä siihen kaikkeen liittyy, siinä on paljon kaikenlaista uutta ja monenlaisten asioiden hoitamista. Kaikki ruokatarpeetkin pitää itse kaupasta ostaa; riittääkö rahat kaikkeen, osaako hoitaa ja elää niin, että rahat riittävät jne jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe