Pakkoajatuksista kysyttävää

Fantasiatko

Onko nämä pakkoajatuksia, minulla ei ole diag.enkä ole asista puhunut kenellekään..
Minulla on seksifantasioita, joita ajattelen koko ajan jopa niinkin voimakkaasti, että saan orgasmin.
Kohde on usein ihan "saatavilla oleva" eli voimakas ihastus johonkin arkiseen ihmiseen. Mutta nämä fantasioinnit häiritsevät työntekoani, koska saatan uppoutua tähän fantasiaan, jolloin on vaikea keskittyä työhön.
Onko tämä pakkoajatuksia? Tähän ei liity pelkoa,vihaa tms. Hyvin eufoorinen tunnelataus vain..

6

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkkupeppu88

      minun puolesta voit fantasioida aivan kaikessa rauhassa. jos jokin roti säilyy siis.
      pisti silmään tuo kun sanot että fantasioit _koko ajan_
      Mitä tarkoitat ? 24/7?

    • Fantasiatko

      Kyllä, 24/7..ajatukset ovat läsnä koko ajan, mutta hetken pystyn pitämään itseni kurissa esim. Ajattelemalla että kohta annan itselleni aikaa uppoutua fantasiaan, kun olen hoitanut jonkun asian..

      • joogisetäavaruudesta

        oletko koittanut jonkin sortin mindfulness harjoituksia jossa tiedostaen tarkkailet ajatuksiasi ja pyrin irroittautumaan niistä.

        kinkkinen homma tuo, ongelma joka tuottaa mielihyvää, ihan kuin huumeriippuvuus.


    • Terve.vaanmenoa

      Hakeudu hoitoon

    • enoleväkivaltainen

      vaikea sanoa missä vaiheessa alkaa olemaan pakko ajatus, eikä vaikka ihastus? Itse koin pahassa ahdistuneisuus vaiheessa väkivaltaisia ajatuksia. Onko sun vaikea vaihtaa ajatusta ja keskittyä vaikka työntekoon? Mites vapaa-ajalla? Haluatko toteuttaa tämän fantasian jos siihen tulisi mahdollisuus? Useimmiten pakko-ajatukset erottaa sillä, että sitä ei halua toteuttaa; tulee vaa ajateltua näin. Esimerkiksi itse ku koin väkivaltaisia ajatuksia, niin en missään nimessä ois halunnut niitä toteuttaa ja nämä ajatukset järkytti minua. Pahimmassa vaiheessa pystyin hädin tuskin 10 sekuntia olla ajattelematta, yritin myös estää näitä ajatuksia. Lopulta annoin periksi ja annoin ajatusten virrata, ja kunnes huomasin että NE OVAT VAIN AJATUKSIA ne vähenivät!! Ja tosiaan ahdistuneena sain näitä ajatuksia, en muuten.

      • Fantasiatko

        Vaikka seksi kivalta kuulostaa pakkoajatuksena, en kuitenkaan haluaisi toteuttaa. Yhden kerran toteutin pakkoajatukseni ja tein "kielletyn" suhteen tai siis yhden illan jutun. Se ei ollut eikä tuntunut samalta kuin ajatukseni ja sen jälkeen voin pahoin. Ja tarkennus, aikuisia oltiin molemmat ja ajatukset myös aikuisiin. Mutta kielletty työsuhteen vuoksi.. Ajatukset ovat juurikin kiellettyjä suhteita, oivalsin sen juuri..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe