Ylläpito poisti jo kolmannen kerran tän viestin. Taitavat olla kokoomuksen edustajia. Ihailevat Vapaavuori rattijuoppoja jne. Haaviston Pekka voittaa vaalit mitä tahansa yritättekään. Huhtasaari 3 ja Niinistö jo tiukalla tappiolla eli tokana tilastoissa. Kannattaa äänestääPekka presidentiksi, koska hän pätevin ja omaa parhaaan tietämyksen ulkopoliitiikan osalta
Pekka Haavisto persidentiksi
annammn
19235
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
Vastaukset 19
Vanhimmat
Homo ei ole oikeustoimi kelpoinen. Tutki perustuslaki.
Huhtasaari on täydellinen presidentti Suomelle.
ei todellakaan ei ei ei ei ei ei
vaan Laura Huhtasaari siinä on nainen jolla on kanttia sanoa mielipide haittamaahanmuutosta
samaa mieltä huhtasaari äänestetään pressaksi
Huhtasaari kirjoitetaan isolla, sale pienellä. Tähän on syy.
Olen kanssa sitä mieltä jo viime vaalien väittelyiden perusteella , että ylivoimaisesti pätevin virkaan olisi Pekka Haavisto. Ylivoimaisesti paras väittelyissä. En kuitenkaan äänestä, koska hän Vihreä ja omaa näin matumyönteisyyttä jne ja sit toi homous. Paras ehdokas on Laura Huhtasaari, jota kannattaa äänestää!
Millä tavalla Haavisto on pätevä? Hänellä on ylioppilastutkinto ja jotain valetohtorititteleiltä. Mistä ollut aiemmin puhetta. Vertailun vuoksi esim Huhtasaarella on opettajan tutkinto ja salella juristi. Mittasuhteet ovat epätasapainossa, en tiedä mitä päässäsi liikkuu?
Haavistolla on selkeä paperi oppiarvostaan. Käyntikortti englantilaisesta yliopistosta, jossa lukee vieraileva professori. Professoriksi ei pääse ilman tohtorintutkintoa, joten Haavisto päätteli suorittaneensa tohtorintutkinnon ja olevansa siis aidosti akateeminen. Tieteellinen julkaisukin löytyy; Interreilaajan käsikirja. Ad hoc-professori. Tilaisuus teki professorin. "Luulin olevani akateeminen"
Kokoomuslaiset kuumenevat ja viestinne poistetaan. Kannattaa ehdottomasti äänestää Lauraa, jos halutaan muutosta. Lapsilisät palautettava, samoin kaikki muut tuet yms. Muukalaiset eivät saa viedä meiltä rahaa
Ainahan voidaan spekuloida, että suomalainen kantaväestö tekee ihan myös rikoksia niin kuin ulkomaalaiset, mutta kuinka moni suomalainen raiskaa ja sitten polttaa elävältä entisen kumppaninsa. Itse en ainakaan tunne yhtään tällaista tapausta. Onhan se tilastoitukin, että jotkut ihmisryhmät raiskaavat vaikka 40 kertaa todennäköisemmin kuin kantaväestöön kuuluvat.
Vai "persidentiksi"... eikö hänen kaltaisensa poika sopisi paremmin "persedentiksi"?
Haavistoa äänestän. Paras kaikista. Ei mene rahaa kampaajakuluihinkaan niin paljon, kun puolisi Antonio on meikkaaja ja kampaaja.
Minun ääni kyllä menee Paavo Väyryselle, perustelut koko porukan kokenein ja taitavin politikko.
Toinen kierros tulee, jossa ovat viime vaalien tapaan Haavisto ja Niinistö. Niinistö voittaa ellei jotain dramaattista tapahdu ennen vaaleja.
Kerroin että Haavisto on koulutukseltaan ylioppilas ja ylläpito poisti sen sääntöjenvastaisena.
Kokoomus on Suomen syöpä.
Uskon ihmeeseen. Eli siihen, että Pekka Haavisto voittaa vaalit!!
Pitäisi kysyä vähän Antonioltakin saako Pekka vielä olla tosissaan .
http://keskustelu.mvlehti.net/index.php?topic=45354.msg244938#msg244938
USKALTAAKO HAAVISTO NOUSTA ISLAMIA VASTAAN KUTEN HOMOEUROOPPA?
Kyllä uskaltaa. Tai ehkä kuitenkin kannattaa äänestää ennemmin Huhtasaarta.