JeesusHihhulijuhla ei tullut

Jeesuksen tarujuhlan aikaan soi radiossa vain Juolupukki sekä tonttulaulut.

Jeesuskin on unohdettu ja yksin. Tee toisin kuin Jeesus ,ilmesty läheiseisi luo ees tänä jouluna. :)


Alvinin pikkuoravatkin saa enemään tv-aikaa kuin joku jeesus

eläkää lukeko Raamattua se masentaa

14

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyImis_

      Kuka on Jeesus? Onko hänen lempinimensä Jepa? Jesse?

    • Kiminfani

      Luen muita Satu kirjoja

    • Muistain

      Jeesus on parasta mitä ihmiselle voi käydä, mutta niinkuin Jeesus sanoi, että Jumalan valtakunta on lasten kaltaisten.
      Minulla on raamattua lukiessa masennus lähtenyt. Jokakerta kun luen raamattua, tunnen Jumalan läsnäolon, samoin rukouksessa. Neuvoa ja ohjausta olen myös saanut. Jeesuksen kasvot olen myös saanut nähdä. Jeesuksen läsnäolo on paras kokemus. Hyväksyvä, puhdistava, mutta ymmärrät myös mitä synti on, koska Hän on Pyhä. Jeesus ei myöskään ole synkkä vaan huumorintajuinen. Kun menen taivaaseen, mulla ja Jeesuksella tulee olemaan mahtavaa yhdessä! Rakastan sua Jeesus!

      Pilkkaajat pilkatkoon ja pyhät pyhittyköön. Ja muista sinäkin joka pilkkaat, että Jeesuksen voit kohdata. Se on sinusta itsestäsi kiinni! Tarvitsee vain pyytää! Herra Jeesus pelasta minut!

      • Muistain

        Kas kun poistivat ylistysviestini. No, empä enää ylistä Jeesusta kun Piru on.


      • Oikeamuistain

        Jeesus on Herra. Ja hän näkee kaiken, myös tuon sinun esiintymisen toisen nimimerkillä.


      • Aamenaamenaamen

        Aamen! Hieno todistus!


    • anustakohtikovaa

      Minkälaista Suomenkielen käyttöä tuo oli, (eläkää ?) Voi pieru kun on kieli mennyt päin helvettiä. Savolaiset kirjoittivat ennen puhdasta koulukieltä, mutta myös he ovat menneet hakoteille. Suomi on häviämässä kartalta kaikin keinoin. Ensin vietiin itsenäisyys, ja nyt häviää alkuperäinen koulujen opetus kielen hallinnassa. Päin persettä ollaan menossa kovaa kyytiä.

    • Amen__

      Jeesus on herra!❤ja rakkaus.

    • Kiminfani

      Mäki rakastan sua

      • Loveletters

        Rakastetaan kaikki toisiamme niin käy hyvin. Tosin rakkaus on myös tekoja. Eikä hauhau haukkumista.


    • ihmistenilo

      Ihmiset tonttuilee. Muissa uskonnoissa on paljon patsasdemoneja käärmejumalia faaraon haruksia. Kristityt iloitsee syntien sovituksesta . Ollaan iloisia. Raamatun uuden testamentin iloa. Anteeksiantoa ja rauhaa. Muista uskonnoista tulee masennus pelko ja painajaiset hirveä viha. Jeesuksessa saa iloa . Toivon ja tulevaisuuden. Peikot piileskelee valoisalla liikkuu öisin koska syntinsä on pahat. Kun tulee Jeesuksen luokse valoon saa anteeksi ja voi liikkua päivällä.

    • Jumalan.rakkaus.parantaa

      Raamattu ei masenna ketään. Se antaa toivoa, iloa ja rakkautta ihmisille tähän elämään, sen jokaiseen päivään ja hetkeen aina ikuisuuteen asti. Jumala - rakkauden alkulähde.
      Masentuu hän joka elää pimeässä tietämättä totuutta eikä valoa näe missään, mutta Jeesus on elämän valo!

    • MitenJoulupukkiSoi

      Mahtaa sua kivestää. Montako jouluohjelmaa näit telkkarista (poislukien kaiken maailman tonttuilut ja pukkeilut)?

    • upeeta

      Jeesus toi syntisille toivon . Ilouutinen on se että syntisi sovitettiin. Enää ei tarvii pelätä . Kuolema voitettiin puolestasi . Oot rakastettu. Sovitettu . Armahdettu. Oot Jeesuksessa uuden liiton onnellinen anteeksisaanut ikuinen olento. Voit hyppiä voit laulaa . Ilosta. Niin hieno taru että käänny äkkiä Jeesuksen luokse . Uusi testamentti kannattaa lukea tai katsoa Jeesus elokuva . Mene alfa kurssille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe