Jeesuksen tarujuhlan aikaan soi radiossa vain Juolupukki sekä tonttulaulut.
Jeesuskin on unohdettu ja yksin. Tee toisin kuin Jeesus ,ilmesty läheiseisi luo ees tänä jouluna. :)
Alvinin pikkuoravatkin saa enemään tv-aikaa kuin joku jeesus
eläkää lukeko Raamattua se masentaa
JeesusHihhulijuhla ei tullut
14
185
Vastaukset
- KyImis_
Kuka on Jeesus? Onko hänen lempinimensä Jepa? Jesse?
- Kiminfani
Luen muita Satu kirjoja
- Muistain
Jeesus on parasta mitä ihmiselle voi käydä, mutta niinkuin Jeesus sanoi, että Jumalan valtakunta on lasten kaltaisten.
Minulla on raamattua lukiessa masennus lähtenyt. Jokakerta kun luen raamattua, tunnen Jumalan läsnäolon, samoin rukouksessa. Neuvoa ja ohjausta olen myös saanut. Jeesuksen kasvot olen myös saanut nähdä. Jeesuksen läsnäolo on paras kokemus. Hyväksyvä, puhdistava, mutta ymmärrät myös mitä synti on, koska Hän on Pyhä. Jeesus ei myöskään ole synkkä vaan huumorintajuinen. Kun menen taivaaseen, mulla ja Jeesuksella tulee olemaan mahtavaa yhdessä! Rakastan sua Jeesus!
Pilkkaajat pilkatkoon ja pyhät pyhittyköön. Ja muista sinäkin joka pilkkaat, että Jeesuksen voit kohdata. Se on sinusta itsestäsi kiinni! Tarvitsee vain pyytää! Herra Jeesus pelasta minut!- Muistain
Kas kun poistivat ylistysviestini. No, empä enää ylistä Jeesusta kun Piru on.
- Oikeamuistain
Jeesus on Herra. Ja hän näkee kaiken, myös tuon sinun esiintymisen toisen nimimerkillä.
- Aamenaamenaamen
Aamen! Hieno todistus!
- anustakohtikovaa
Minkälaista Suomenkielen käyttöä tuo oli, (eläkää ?) Voi pieru kun on kieli mennyt päin helvettiä. Savolaiset kirjoittivat ennen puhdasta koulukieltä, mutta myös he ovat menneet hakoteille. Suomi on häviämässä kartalta kaikin keinoin. Ensin vietiin itsenäisyys, ja nyt häviää alkuperäinen koulujen opetus kielen hallinnassa. Päin persettä ollaan menossa kovaa kyytiä.
- Amen__
Jeesus on herra!❤ja rakkaus.
- Kiminfani
Mäki rakastan sua
- Loveletters
Rakastetaan kaikki toisiamme niin käy hyvin. Tosin rakkaus on myös tekoja. Eikä hauhau haukkumista.
- ihmistenilo
Ihmiset tonttuilee. Muissa uskonnoissa on paljon patsasdemoneja käärmejumalia faaraon haruksia. Kristityt iloitsee syntien sovituksesta . Ollaan iloisia. Raamatun uuden testamentin iloa. Anteeksiantoa ja rauhaa. Muista uskonnoista tulee masennus pelko ja painajaiset hirveä viha. Jeesuksessa saa iloa . Toivon ja tulevaisuuden. Peikot piileskelee valoisalla liikkuu öisin koska syntinsä on pahat. Kun tulee Jeesuksen luokse valoon saa anteeksi ja voi liikkua päivällä.
- Jumalan.rakkaus.parantaa
Raamattu ei masenna ketään. Se antaa toivoa, iloa ja rakkautta ihmisille tähän elämään, sen jokaiseen päivään ja hetkeen aina ikuisuuteen asti. Jumala - rakkauden alkulähde.
Masentuu hän joka elää pimeässä tietämättä totuutta eikä valoa näe missään, mutta Jeesus on elämän valo! - MitenJoulupukkiSoi
Mahtaa sua kivestää. Montako jouluohjelmaa näit telkkarista (poislukien kaiken maailman tonttuilut ja pukkeilut)?
- upeeta
Jeesus toi syntisille toivon . Ilouutinen on se että syntisi sovitettiin. Enää ei tarvii pelätä . Kuolema voitettiin puolestasi . Oot rakastettu. Sovitettu . Armahdettu. Oot Jeesuksessa uuden liiton onnellinen anteeksisaanut ikuinen olento. Voit hyppiä voit laulaa . Ilosta. Niin hieno taru että käänny äkkiä Jeesuksen luokse . Uusi testamentti kannattaa lukea tai katsoa Jeesus elokuva . Mene alfa kurssille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862