Hei, saisiko tälläisesta unesta tarkoitusta? Aattoyönä näin niin ihanan unen. Olin kai opiskelemassa astrologiaa. Olin ulkotiloissa kun huomasin taivaalla oleva tapahtuman, jossa täysikuu ohitti täysikuun tummansinisellä taivaalla. Se oli jotain uskomatonta, jäin ihmetyksen valtaan katsomaan tapahtumaa..
kuunohitus
3
191
Vastaukset
- Pekkapoikatässä
Ehkä se kuvaa omaa elämääsi, sinulla on useita vaihtoehtoja, jotka ovat hyviä ja antavat valoisan tulevaisuuden. Harvalla on näin hyvä tilanne, että voi hyvistä vaihtoehdoista tehdä valintaa. Uni kuvastaa siis hyvin positiivista tulevaisuutta ja varmasti rohkaisee sinua itseäsi.
Sinä itse tiedät mihin asioihin nuo vaihtoehdot liittyvät, 'ihanan unen' sanonnastasi voisi päätellä jotain, mutta jätän tuon asian sinun itse tutkisteltavaksi. Se tarkoittaa, että kaikki mitä luulet tietäväsi on väärin.
- jouluista
Kiitokset Pekkapoika, kyllä unesta jäi ihana tunne ja annoit sille vahvistuksen eli täytyy tutkistella omaa sielunmaisemaa, mikä on ok ja mikä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3291042- 43885
- 39729
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156720- 47671
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521