Hei, saisiko tälläisesta unesta tarkoitusta? Aattoyönä näin niin ihanan unen. Olin kai opiskelemassa astrologiaa. Olin ulkotiloissa kun huomasin taivaalla oleva tapahtuman, jossa täysikuu ohitti täysikuun tummansinisellä taivaalla. Se oli jotain uskomatonta, jäin ihmetyksen valtaan katsomaan tapahtumaa..
kuunohitus
3
116
Vastaukset
- Pekkapoikatässä
Ehkä se kuvaa omaa elämääsi, sinulla on useita vaihtoehtoja, jotka ovat hyviä ja antavat valoisan tulevaisuuden. Harvalla on näin hyvä tilanne, että voi hyvistä vaihtoehdoista tehdä valintaa. Uni kuvastaa siis hyvin positiivista tulevaisuutta ja varmasti rohkaisee sinua itseäsi.
Sinä itse tiedät mihin asioihin nuo vaihtoehdot liittyvät, 'ihanan unen' sanonnastasi voisi päätellä jotain, mutta jätän tuon asian sinun itse tutkisteltavaksi. Se tarkoittaa, että kaikki mitä luulet tietäväsi on väärin.
- jouluista
Kiitokset Pekkapoika, kyllä unesta jäi ihana tunne ja annoit sille vahvistuksen eli täytyy tutkistella omaa sielunmaisemaa, mikä on ok ja mikä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213411- 162312
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3731957Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 311557
- 271541
- 301445
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141057
- 641049