Suuri osa keskusteluista Kauhajoen palstalle

kauhajokinen2

Yllättävän paljon Ikaalisten asioista siirtynyt Kauhajoen sivuille.

17

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstoilla on pitkälti samat kirjoittajat.

      • Laskin

        Laskujeni mukaan 42 eri kirjoittelijaa ja lisäksi sininimmari 13 kpl.


      • Kenen muka ne kaksi sitten ovat???


      • ne.kaksi
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Kenen muka ne kaksi sitten ovat???

        Tuumisto ja Pihkoniska.


    • Ikaalisten palsta on jotenkin tunkkainen. Kauhajoella on helpompi hengittää.

      • Ikaalinen_Kauhajoki-ilma

        Ikaalinen - Kauhajoki ilmasilta toimii :)


      • uudenvuoden.toive
        Ikaalinen_Kauhajoki-ilma kirjoitti:

        Ikaalinen - Kauhajoki ilmasilta toimii :)

        Pysykää siellä ainakin pari vuotta älkääkä palatko takaisin.


      • Historioitsija
        uudenvuoden.toive kirjoitti:

        Pysykää siellä ainakin pari vuotta älkääkä palatko takaisin.

        Täytyy yrittää elvyttää Ikaalispalstaa. Yksi vaihtoehto on aloittaa alusta 70-luvulta ja kerrata kaikki tapahtumat tähän päivään asti.


      • Mustia_aukkoja
        Historioitsija kirjoitti:

        Täytyy yrittää elvyttää Ikaalispalstaa. Yksi vaihtoehto on aloittaa alusta 70-luvulta ja kerrata kaikki tapahtumat tähän päivään asti.

        Pimeitä kohtia on ainakin vuosissa 1986-87


      • happea_toimitetaan

        Ilmasilta toimittaa myös lisähappea jotta keskustelut pysyvät käynnissä


      • Sikafarmariina
        happea_toimitetaan kirjoitti:

        Ilmasilta toimittaa myös lisähappea jotta keskustelut pysyvät käynnissä

        Happi on ihmiselle terveellistä toisin kuin sianpaskan lemu. Sianpaska polttaa keuhkot ja sumentaa aivot. Olen lääkityksen alaisena, koska olen hengittänyt sian paskan käryä vuosikaudet.


    • Historioitsija

      Muistaako kukaan niitä grillin tapahtumia selkeästi?

      • jonottaja

        Siihen asti kun vaalea neste sumensi näkökenttäni.


      • Historioitsija
        jonottaja kirjoitti:

        Siihen asti kun vaalea neste sumensi näkökenttäni.

        Valkosipulimajoneesi?


      • Historioitsija kirjoitti:

        Valkosipulimajoneesi?

        Kyse oli luonnontuotteesta, jonka lähtölämpötilä oli hieman alle ruumiinlämmön!


      • poikittainen.proiski
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kyse oli luonnontuotteesta, jonka lähtölämpötilä oli hieman alle ruumiinlämmön!

        Rouvalla oli siihen aikaan voimakas kostuminen.


    • toikanhoitaja

      Kauhajoella on hyvä hengittää,Lapualle taas haisee sianpaska.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      179
      1146
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      73
      818
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe