Pieni varoituksen sana

Hillipatihippan

Nimimerkki yhteenlaskutoimitus laittaa vastauksiinsa aina linkkejä muille sivustoille
Esimerkkinä tämä:

https://narsismia.wordpress.com/

Jos tuollekin sivulle kommentoi, täytyy postaukseen laittaa mailiosoite joka ei näy kaikille. Mutta sivujen tekijälle, omistajalle ne näkyvät sekä myös ip osoitteet ja henkilön nimi. Sähköpostiosoitteen/nimen avulla voi ihmisestä kaivaa aika paljon tietoa. Tuokin sivusto on jonkin yksityisen henkilön.

Kommentointia en suosittele noille sivustoille, lukea niitä voi.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuytrdsdf

Ja monille nettisivustoilleen voi asentaa semmosen laskimen kävijöistä. Vaikkei se noin paljon antaisikaan infoa kuten nimeä niin voi nähdä tarkan kellonajan koska kävijä kävi, kauanko selasi ja mita selasi, hänen tietokoneensa järjestelmän ja sijaintikaupungin. Ma meinasin kerran tollasen asentaa jonnei mut se olis ollut maksullinen joten en asentanut, enka ma viiti nyt muutenkaan. Mut kokeilin semmosta. Voi siita seurata tuliko joku sama uudelleen jne. Ja jos sellasesta maksaa ei se näy kävijälle mitenkaan. Mut en viittiny alkaa tommosesta maksamaan. :)
      Aika samanlainehan on Youtubessa kaikilla, videon omistaja nakee mista maasta kavija on kuin kauan katsoi yms.

• Niin, varoituksen sana on toki aina paikallaan näihin internet sivustoihin liittyen, vaikka en ny ihan ymmärrä miksi mun nimmari ny piti tähän aloitukseen liittää, kun noita linkkejä ny on jakanu muutkin kuin minä.

Tuos kun näitä aloituksia kommentteja vilkaisin niin sattui silmiin sellainenkin, että joku muukin on päättänyt minun laillani ottaa tavakseen laittaa linkkejä asiansa tueksi. Mikä on mun mielestä ihan hyvä juttu, tietoa tulee enemmän, eikä jaettu tieto/asia/näkemys perustu pelkäästään jonkun yhden ihmisen henk. koht mielipiteeseen.

Mitä ny tulee tuohon linkittäämäni sivustoon, joka aloituksessa mainittiin. Niin käsittääkseni ko. sivusto on alun alkaen ollut lähinnä jonkinlainen kansainvälinen blogi sivusto. Että kirjoitukset siellä ovat jonkun henkilön näkemyksiä/omia kokemuksia kulloisestakin aiheesta. Jotkut mainitsevat lähteitä joihin asia perustuu, osa taas kirjoittaa niinku henk. blogia.

En usko ko. sivuston lukemisen olevan kovin vaarallista. Mulla tää konekin varoittelee haitallisista sivustoista, eikä ko. sivua ole sellaiseksi luokiteltu. Toisiaan ny tosiaan sitäkin olen linkittänyt kun sielläkin tietoa tähän aiheeseen liittyen.

Noista kirjautumisista, meiliosoitteen laittamisesta, maksullisuudesta, kävijälaskureista en osaa sanoa mitään. Joillakin näytti olevan tietoa niistäkin

Mutta oma valintahan se on mitä klikkaa, ettei ny niitä mun laittamia linkkejä ny ole mikään pakko klikkailla jos ja kun aloittajan ongelma ny koski yksinomaan noita mun laittamiani linkkejä, kun enhän minä ny tosis voi niiden turvallisuutta taata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1972
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1186
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1185
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      983
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      238
      961
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      894
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      776
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      763
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      663
    Aihe