Ragnimalmen

Seijakaarina12

Mitä näet minun parisuhteesta, uskallanko muuttaa yhteen vaan annanko vielä ajan kulua

6

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ragnimalmen

"Seijakaarina" on hyvä ja oottaa 3kk ihan rauhassa sisäistäen muuttoasiaa ja valmistautuen rauhassa suunnitellen tähän elämänmuutokseen.
      Sen jälkeen (huhtikuussa) jos "seijakaarina" on muuttomielellä vielä niin antaapi palaa vaan.
      3 kk menee nopeasti, hyvää uutta vuotta.

• Seijkaarina

kiitos, olisi mielenkiintoista, mitä näet liityen tähhän muutokseen. Itsellani mieli kulkee laidasta laitaan , kysyin parilta ennustajalta tekstiviestinä , pari ilmoitti minulle että miehellä toinen mielessä. Meinasin jo pilata koko jutun , kun aloin kysyä ja epäillä , toiset taas sanoivat että kaikki hyvin , rakkautta riittää ja tulevaisuus hyvä. Nyt harmittaa että menin kysymään. Ehkä molemmat ovat omalla tavalla oikeassa Tai sitten eivät. Olisi kiinnostava tietää , mitä sinä Ragnimalmen näet asiaan liittyen. Kyllä minä aionkin odotaa vielä muutamia kuukausia.

• Ragnimalmen

Ole hyvä, vastaan Sinulle mielelläni koska olet kohtelias ja asiallinen kysyjä. Tulee nyt jostain syystä pitkästi Sinule juttua, toivottavasti saat edes jotain hyödyllistä "irti" tästä, netissä kun mennään mutu-tuntumalla:

Maltti on valttia sinun tilanteessasi. Tarkoitan tällä sitä, että et suotta kiirehdi näin tärkeitä asioita, eli "mene asioiden edelle suunnitllen ja murehtien asioita etukäteen ennen kuin ne ovat edes ajankohtaisia"
      vaan maltat mielesi ja tarkastelet mitä muita tuoreita ja uusiakin vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia tulee "tarjottimelle". Näiden vaihtoehtojen välillä punniten löydät juuri oikean elämäntyylin ja elämäntavan joka sopii sinulle ja jossa voit hyvin ja olet onnellinen/tyytyväinen.

Oleellista tässä on nyt se, että katselet asioita (parisuhde sekä muut sitoutumista edellyttävät asiat elämässäsi) aina ensin puhtaasta omasta näkökulmasta,
      tämä ei ole itsekkyyttä vaan tervettä rakkautta ja arvostusta omaa itseään kohtaan.
      Itseään rakastavilla ihmisillä kasvaa voimakas itsetunto ja tätä kautta he säteilevät ympärilleen lämpöä. Siinä lämmössä ei viihdy pinnallisuus vaan aito kiintymys.

Kiteytän tulkintani tähän jos tuo tuntuu diipadaapalta:
      Oman itsetuntosi ja tuntemuksesi rakentaminen on Sinun tilanteessasi aa ja oo.
      Alat elämään Sinun elämääsi ja opettelemaan tutustumaan itseesi, mistä pidät ja millaisissa olosuhteissa puhkeat kukkaan, millaisia asioita kaipaat voidaksesi hyvin.
      Älä enää tarkastele itseäsi ulkoapäin ja muiden silmin määritellen minunpitäisi-meiningillä, sinä kelpaat kyllä juuri tuollaisena , olet kaunis ja hyvä. Ala oleman myös tiukka ja taistelemaan omien unelmiesi puolesta, se kannattaa.
      Silloin et enää kaipaa tippaakaan yhdenkään ennustelijan mielipiteitä (joista useimmat ovat mitä ovat ja hämmentävät suotta lisää, ehkä pilaavatkin hyvät jutut) etkä edes ragnimalmenin.

Toivottavasti saat tästä jotain irti, tuli niin "paineella" tämä teksti Sinulle.

• desilvalal

onko olemassa ketää jotka kehittelee lemmen juomia

• Seijkaarina12

Kiitos vastauksesta, tämä oli tärkeä minulle.

• CARMELIT

VOISITKO KERTOA MINULLE MILTÄ ELÄMÄNI TULEE NÄYTTÄMÄÄN JATKUUKO TÄTÄ IHMEELINEN SUHDE TAI TULEEKO MUUTOSTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1773
    2. 207
      1560
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1040
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      61
      907
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      824
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      785
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      61
      782
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      762
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      755
    Aihe