Oon 16v ja ois kiva jos löytyis selviytyjiä täst sukupuuttoon kuolleest tyylistä. Juttelu seuraa etin
Emo ihmisiä missään?
10
628
Vastaukset
- EmuBoii
Joo täällä yks. Ois kiva jos tänne tulis muita, jos jotku emo ihmiset haluaa juttuseuraa nii täällä ois tarjolla
- Emogiirl
Onks sulla insatgramii
- EmoKing
tätä varten on nää emo ryhmät faces :D ja ei oo vaikee löytää semmosia instagramist
- EmoGod
Ei instagramissa oo (tietääkseni) mitää ryhmiä ja facea kun en minäkään käytä niin tämä vaikuttaa ihan hyvältä paikalta. En siis ole aloittaja mutta emo itsekin.
Press F to pay respects.
- Snif
Onkoha emoja ennee paljoo.. xc
- Tyran.Banksit
Minulla on 50 emoa. Hoitelen niitä päivittäin.Kannann niille vettä ja ruokaa. Makoilevat mielellään oljilla ja paskovat sinne tänne. Ne on tämännäkösii https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.NjmJoaeBMCY-PqSPyOotAgHaFj&pid=15.1
- MihinKaikkiEmotOnKadonnu
Ny saatana kaikki emot tänne mulla on tylsää ja haluun juttuseuraa XDD
- dzxvds
Jaksaisitko jutella päivän 50n charolaisemon kanssa? Pari on ainakin nyt juttutuuella kun niiltä lähti vasikka autoon
- Emo17
Heii :3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158