Emo ihmisiä missään?
Oon 16v ja ois kiva jos löytyis selviytyjiä täst sukupuuttoon kuolleest tyylistä. Juttelu seuraa etin
10
553
Vastaukset
- EmuBoii
Joo täällä yks. Ois kiva jos tänne tulis muita, jos jotku emo ihmiset haluaa juttuseuraa nii täällä ois tarjolla
- Emogiirl
Onks sulla insatgramii
- EmoKing
tätä varten on nää emo ryhmät faces :D ja ei oo vaikee löytää semmosia instagramist
- EmoGod
Ei instagramissa oo (tietääkseni) mitää ryhmiä ja facea kun en minäkään käytä niin tämä vaikuttaa ihan hyvältä paikalta. En siis ole aloittaja mutta emo itsekin.
Press F to pay respects.
- Snif
Onkoha emoja ennee paljoo.. xc
- Tyran.Banksit
Minulla on 50 emoa. Hoitelen niitä päivittäin.Kannann niille vettä ja ruokaa. Makoilevat mielellään oljilla ja paskovat sinne tänne. Ne on tämännäkösii https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.NjmJoaeBMCY-PqSPyOotAgHaFj&pid=15.1
- MihinKaikkiEmotOnKadonnu
Ny saatana kaikki emot tänne mulla on tylsää ja haluun juttuseuraa XDD
- dzxvds
Jaksaisitko jutella päivän 50n charolaisemon kanssa? Pari on ainakin nyt juttutuuella kun niiltä lähti vasikka autoon
- Emo17
Heii :3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss21814221Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.
Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova2263785Maisa otti raskauskirtin esille
Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D1512381