Olisi tarpeeseen 37-kokoiset esim. Kuomakengät. On rahat niin vähissä ettei uusiin ole varaa. Jos sinulla olisi luovuttaa, niin voisin tulla joku iltapäivä esim. n.klo 16 K-kaupan tuulikaappiin odottelemaan. Laita vaikka tähän viesti mikä päivä pääset, niin tulen. Pidä kenkiä esillä niin puhuttelen oikiaa henkilöä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Tarvitaan saappaita talveksi
6
741
Vastaukset
- sisarelta
38 numeroiset naisten lenkkarit olis, siskolta joutaa pois
- Varpaitapalelee
Voi kiitos vastauksesta! Apu tulee tosi tarpeeseen. Mikä päivä voisit tulla esim. K-kaupalle, tai olisiko joku muu keskustassa sinulle sopivampi?
- sisarelta
Huomenna torstaina neljältä S-marketilla. Odottelen sinä sisällä missä pullonpalautukset, kengät sinisessä mainoksettomassa muovikassissa tunnistat varmaan siitä.
Jokin tuntomerkki sinusta ettei tule väärä ihminen kyselemään, näkevät tämän täällä. - Varpaitapalelee
Ok, kiitos, tavataan siellä. Minulla on ihan vaaleat hiukset ja punainen talvitakki. Olen aika pienikokoinen nuorehko nainen.
- sisarelta
Olin vähän ennen neljää siellä s-marketissa odottelemassa, ei näkynyt punaiseen talvitakkiin pukeutunutta naista. Kävin väliin ostoksilla ja seurailin koko ajan. En jäänyt enää odottelemaan kun ei sen jälkeenkään näkynyt kello oli jo vartin yli.....!!!!!
- sisarelta
Kengät on edelleen tarjolla. Uusi aika/paikka?............... jos jalkoja vielä palalee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!882018- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481405- 1461348
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481292Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441234Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261084Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket25983- 39975