Olisi tarpeeseen 37-kokoiset esim. Kuomakengät. On rahat niin vähissä ettei uusiin ole varaa. Jos sinulla olisi luovuttaa, niin voisin tulla joku iltapäivä esim. n.klo 16 K-kaupan tuulikaappiin odottelemaan. Laita vaikka tähän viesti mikä päivä pääset, niin tulen. Pidä kenkiä esillä niin puhuttelen oikiaa henkilöä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Tarvitaan saappaita talveksi
6
747
Vastaukset
- sisarelta
38 numeroiset naisten lenkkarit olis, siskolta joutaa pois
- Varpaitapalelee
Voi kiitos vastauksesta! Apu tulee tosi tarpeeseen. Mikä päivä voisit tulla esim. K-kaupalle, tai olisiko joku muu keskustassa sinulle sopivampi?
- sisarelta
Huomenna torstaina neljältä S-marketilla. Odottelen sinä sisällä missä pullonpalautukset, kengät sinisessä mainoksettomassa muovikassissa tunnistat varmaan siitä.
Jokin tuntomerkki sinusta ettei tule väärä ihminen kyselemään, näkevät tämän täällä. - Varpaitapalelee
Ok, kiitos, tavataan siellä. Minulla on ihan vaaleat hiukset ja punainen talvitakki. Olen aika pienikokoinen nuorehko nainen.
- sisarelta
Olin vähän ennen neljää siellä s-marketissa odottelemassa, ei näkynyt punaiseen talvitakkiin pukeutunutta naista. Kävin väliin ostoksilla ja seurailin koko ajan. En jäänyt enää odottelemaan kun ei sen jälkeenkään näkynyt kello oli jo vartin yli.....!!!!!
- sisarelta
Kengät on edelleen tarjolla. Uusi aika/paikka?............... jos jalkoja vielä palalee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089