Kokemuksia koirahoitoloista

Heide80

Kertokaahan kokemuksia pirkanmaan koirahoitoloista. Kovasti kiinnostaa D-park Kangasalla jonka juuri löysin. Kokemuksia kaivataan myös Luopioisten ja pälkäneen suunnan hoitoloista.

3

2768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikerttu

Kangasalla Soile Sammalisto hoitaa kotona koiria, eivät ole häkeissä vaan kotona vapaana, mikä on minun mielestäni sosiaaliselle koiralle tosi kiva. Koirat pääsevät aina halutessaan ulkoaitauksiin, ja metsälenkille kerran päivässä. Riitapukarit tms erotellaan sisällä lapsiporteilla tai eri kerrokseen, ulkona eri aitauksiin. Ainakin meidän koiralla toiminut tosi hyvin (löytää yleensä jonkun kaverin, jonka kanssa leikkii aitauksessa), ja muiltakin kuullut vain kehuja. Toki vaatiin sen että koira sopeutuu laumaan.

• Haukku

Meidänkin koira ollut siellä jo monta kertaa kuukauden kerran vuodessa ja jokunen lyhyempi jakso.
      On oltu tyytyväisiä ja juuri se ,että ovat keskenään vapaasti ja kotihoito.
      Suosittelen lämpimästi.

• Rauh

Oma koirani on ollut Sammalistolla sekä D-Parkissa. Sammalistolla kerran, koirani oli n. vuoden vanha ja hormoonihiprakassa, ei tullut yhtään toimeen muiden kanssa. Ei muutenkaan ole hirveän sosiaalinen, ennemminkin stressaantuu muista koirista, jos niitä on paljon ja ovat vieraita. D-Parkissa ollut monta kertaa, ja siellä on viihtynyt, vaikka olisi muitakin hoidokkeja ollut. Saa kuitenkin olla omassa yksiössään ja mennä halutessaan ulos, ja koiria hoidetaan tosi hyvin. Riippuu koirasta, seurakoiralle sopinee paremmin Sammalisto, esim. metsäkoiralle D-Park.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4441
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2400
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1951
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      17
      1652
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      961
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      93
      880
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      110
      792
    Aihe