"Tee tarjous"

PkHHG5

Reissu kaukoitään lähestyy, ja vilkaisin Finnairin sivuilta paljonko maksaisi matkustusluokan korotus. Mitään hintaa ei mainita. Sen sijaan pyydetään tekemään tarjous, jonka hyväksymistä pitäisi jäädä odottelemaan. Tarjousta olisi kuulemma mahdollista korottaakin myöhemmin. Vaikuttaa enemmän huutokaupalta kuin lentoyhtiön toiminnalta.

Minä en tarjoa mitään.

23

5966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vipbusiness

      Olisimme ehkä voineet elää ilman tietoa siitä että et tehnyt tarjousta matkustusluokankorotuksesta.

      Ps. Business luokan lippuja myydään myös suoraan Finnairin sivuilla. Jos ei tykkää huutokaupasta jossa on mahdollisuus saada lippu huomattavasti halvemmalla niin sen voi ostaaa suoraan siihen kalliimpaan hintaan.

    • peeaapoika

      perseukisen narinaketju. piti tulla tänne narisemaan kun ei raha riitä korotukseen eikä muuhunkaan.

    • tiedoksiuusavuttomalle

      Kuulemma sitä ja kuulemma tätä. Finnairin nettisivulta kerrotaan aivan selkeästi kolme korotustapaa tarjous, korotus pisteillä ja viime hetken tarjous, ja niihin liittyvät ehdot ja aikarajat. Luulisi olevan itsestäänselvää, että huutokaupassa hyväksytään korkeimmat tarjoukset, mutta ei heti vaan sitten kun tiedetään, että bisnesluokan paikkoja jää tyhjiksi.
      https://www.finnair.com/fi/fi/upgrade-options

    • pitkäLento

      Korotuksen voi ostaa periaatteessa vielä lähtöportillakin, jos paikkoja on. Kummallista kitinää yhdestä korotustavasta - jos haluaa lentää bisneksessä eikä tarvittavia pisteitä ole, kannattaa ostaa bisnesluokan lippu. Helppoa.

      • miesTampasta

        Vielä on yksi tapa, kuten tässä viikko sitten kun eräs business luokassa ollut yritti kerjätä turistiluokassa ollutta kaveriaan businekseen. Oli aika säälittävän kuuloista, mutta onneksi ei ukon aneluihin suostuttu.
        Mutta onpa kyseinen tapa joskus tuottanut tulostakin.


    • helppooo

      Todella mielenkiintoista kuulla tällaisesta korotusmahdollisuudesta.

      Taidan tehdä yhden euron tarjouksen joka lennollani tästä lähin. Jos paikkoja on vapaana eikä muita tarjouksia ole tullut, saan eurolla businesspaikan!

    • AY5

      Paitsi että minimitarjous on siellä 300-400 eurossa mannertenvälisillä lennoilla. Et siis voi euroa, kahta tai edes kymppiä tarjota.

    • Halvallaeisaa

      Joo minimitarjous on tosiaan 300-400 euroa ja matkan lähestyessä vielä nousee. Businessluokka on sen verran kysytty, että paikat menevät ihan normaalikaupassa. Halpahinnoilla ei siis paikkaa saa ainakaan täyteen buukatuille talven rantalomalennoille. Itse ostin businesspaikat suoraan matkatoimistosta 350 e per suunta. ja paikka on sitten varma.

    • helppooo

      Minäpä en lennä mannertenvälisillä vaan Euroopassa, joten ilmeisesti yhden euron tarjous onnistuu!!

    • AY5

      Niin jos sä oikeesti lentäisit edes Euroopan sisällä, tietäisit ettei 1 euron korotuksia ole olemassa. Ei edes 10 euron korotuksia.

      • helppooo

        Mistä mä sen ennen 21.2.2018 olisin voinut tietää, kun siitä vasta silloin kuulin ensimmäistä kertaa? Ja miksei siis yhden euron korotuksia ole?

        En ole itse valmis maksamaan busines-luokasta yhtään enempää, koska se ei ole rahan arvoista.


      • Erkki_ja_nyrkki

        Ja koska olet perseauki ja haavematkailija et tosiaan maksa mistään mitään-


      • helppooo
        Erkki_ja_nyrkki kirjoitti:

        Ja koska olet perseauki ja haavematkailija et tosiaan maksa mistään mitään-

        Pieleen meni arvauksesi. Olen ns. rahamies ja käytän tasokkaaseen hotelliin rahani lomillani. En viitsi maksaa tyhjästä eli busines-luokasta kuin korkeintaan euron. Se ei ole enempää arvoista.


      • paskanjauhajasuolessa
        helppooo kirjoitti:

        Pieleen meni arvauksesi. Olen ns. rahamies ja käytän tasokkaaseen hotelliin rahani lomillani. En viitsi maksaa tyhjästä eli busines-luokasta kuin korkeintaan euron. Se ei ole enempää arvoista.

        Hahahah, paska jauhat.
        Joka toinen suoli24:ssä on rahamies mutta kummasti kelasta nostetaan koko ajan ja asutaan sossun kämpässä.


      • helppooo
        paskanjauhajasuolessa kirjoitti:

        Hahahah, paska jauhat.
        Joka toinen suoli24:ssä on rahamies mutta kummasti kelasta nostetaan koko ajan ja asutaan sossun kämpässä.

        Ymmärrän kateutesi, mutta kyllä sinäkin vielä työtä saat ja pääset omistusasuntoon, kun koitat säästää, etkä tuhlaa rahaa turhuuksiin esim. businessluokkiin.

        Minä lähden Sveitsiin ihailemaan maisemia ja annan rahan palaa - perillä!


    • KekluTimppa

      Tarjouskauppa on niille joilla on rahaa. Ei niille jolla on matkakassan kanssa ongelmia ja viimeinen viiskymppinen justiinsa juotu.

      • älkäämarisko

        Samaa mieltä.
        Ärsyttää suunnattomasti kun valitetaan turhasta.
        Business paikka maksaa enemmän juuri sen takia että siellä ei tarvitse kuunnella viimisillä pennosilla ryyppylomalle lähtevien köyhäperseiden valitusta.

        Jos elämä tuntuu kalliilta niin tehkää asialle jotain. Ei se Finnairin vika ole että teillä ei ole rahaa.
        Aina ollaan marisemassa että kaikki pitäisi saada halvemmalla kun itse ei olla valmiita pistämään rikkaa ristiin paremman elämäntason saamiseksi.

        Sitten kun tarjotaan mahdollisuutta hieman parempaan matkustusluokkaan vähän halvemmalla niin sekin on köyhien mielestä väärin ja huonoa palvelua koska sitä ei saa eurolla tai ilmaiseksi.

        Kai niitä business paikkoja pitäis saada sossusta että pummitkin ois tyytyväisiä.


      • Rahamiehet.esiin

        Miksi nämä rahamiehet eivät osta itseään pisenkseen heti kerralla, vaan riskeeraavat huutokaupassa sikaosastolle joutumisen?


      • älkäämarisko

        Et ehkä ymmärtänyt lukemaasi.
        Tässä oli kysymys siitä että tarjotaan mahdollisuutta saada business paikka normaali hintaa hieman halvemmalla, mutta sekään ei pennin venyttäjille riitä. Eurolla pitäisi saada.
        Itse ostan aina business lipun kaukolennoille aina suoraan koska mielestäni se on hintansa arvoinen.


      • helppooo
        älkäämarisko kirjoitti:

        Et ehkä ymmärtänyt lukemaasi.
        Tässä oli kysymys siitä että tarjotaan mahdollisuutta saada business paikka normaali hintaa hieman halvemmalla, mutta sekään ei pennin venyttäjille riitä. Eurolla pitäisi saada.
        Itse ostan aina business lipun kaukolennoille aina suoraan koska mielestäni se on hintansa arvoinen.

        Täällä ymmärretään väärin. Itse olen ns. rahamies ja käytän tasokkaaseen hotelliin rahani lomillani. En viitsi maksaa tyhjästä eli busines-luokasta kuin korkeintaan euron. Se ei ole enempää arvoista.


    • Itse tartuin kerran tarjoukseen ja läpi meni. On erittäin miellyttävää matkustaa bisneksessä. Suosittelen.

      • F-Kr

        Paljonko tarjosit bisnesjakkarasta?


    • Aikainenmato

      Ostin businesspaikat ennakkoon ja maksoivat 350 e per suunta per henkilö. Kaukoitään mennään ja tuokin lento ensi helmikuun on jo loppuunmyyty.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe